MP Power Awards®: Znamy nominowane projekty
Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło „złote trójki” czyli nominowane do nagrody projekty w części konkursu MP Power Projekt i kategorii specjalnej Zrównoważony rozwój w branży eventowej. Laureatów poznamy podczas finału, który zaplanowany jest na 21 maja.
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane w konkursie projekty, spośród ponad stu zgłoszonych prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt.
- Event – promocja marki B2C
Adidas Runners The Night Mile, klient: adidas Poland, agencja: Walk Events
Gala Bestsellery Empiku 2018, klient: Empik, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Pro8L3m – Outpost – Immersyjna premiera albumu, klient: Pro8L3m, agencja: MELT
- Event – promocja marki B2B
Amica Meets IFA 2019, klient: Amica Handel i Marketing, agencja: VMR
Otwarcie ELC Mercedes-Benz, klient: Mercedes-Benz, agencja: Make Event
Premiera Porsche 911 „Dźwięk Legendy”, klient: Porsche Polska / Volkswagen Group Polska, agencja: Walk Events
- Event firmowy – celebracja
30-lecie ING Polska, klient: ING Polska, agencja: Allegro Brand Experience Agency
IPF Digital Annual Conference 2019, klient: IPF Digital, agencja: International Event
Magenta White, klient: T-Mobile, agencja: Make Event
- Event firmowy – integracja
Huuuge Summer Party, klient: Huuuge Games, agencja: Ibento
Noc w Mieście 2019: Back to 90’s!, klient: RAS Polska, agencja: Live Age
Samsung Unplugged, klient: Samsung, agencja: El Padre
- Event firmowy – edukacja
Dzień Świadomości, klient: Fundacja Co Dwie Głowy, DPS w Kamińsku, agencja: Rebelia Media
Ogólnopolski turniej w grę planszową „Żywioły Lasu”, klient: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych Lasów Państwowych, agencja: El Padre
Responsib’ALL Day „Zróbmy z tym porządek”, klient: Wyborowa Pernod Ricard, agencja: Plej
- Event pozostałe formy
Miecia – strefa edukacyjna, klient: Rekopol, agencja: Horeca Group
Podaj Zmianę, klient: BNP Paribas Bank Polska, agencja: El Padre, Feeders
Spragnieni Piękna, klient: Stowarzyszenie Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie, agencja: Plej
- Incentive travel
Aviva Gaumardżos – be real! bądź sobą!, klient: Aviva, agencja: MindBlowing, Norman Benett
LG in America. Big Time, klient: LG, agencja: Weco Travel
Pracuj z pasją Kreta 2019, klient: Rossmann, agencja: Indreams
- Kongres
Dell Technologies Forum 2019, klient: Dell Technologies, agencja: Imagine Nation
Kongres ICAR 2019, klient: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, PCO / organizator: Nosalowy Dwór Resort & Spa
WADA 2019, klient: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz World Anti-Doping Agency (WADA), PCO: Mazurkas Congress Management
- Incoming
Konferencja Pepco „Together for more” 2019, klient: Pepco Poland, agencja: Imagine Nation
SS Timberland Brand Meeting 2020, klient: Timberland, agencja: Creative Poland
Zjazd Partnerów Koncept-L 2019, klient: Koncept-L, agencja: TRS Agency
- Targi
Festiwal Pracy JOBICON, klient: Grupa Pracuj, agencja: *Bespoke
Poznań Game Arena – targi gier komputerowych i sprzętu gamingowego, Grupa MTP, projekt własny
Targi Horeca w Krakowie, Targi w Krakowie, projekt własny
- Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Play Live Show, klient: Play, agencja: Plej, MediaCom
Pociąg do Zmian, klient: BNP Paribas Bank Polska, agencja: Master Brand
Świąteczna Zwrotka Ż, klient: Grupa Żywiec, agencja: Horeca Group
Kategorie towarzyszące
- CSR
Dzień Świadomości, klient: Fundacja Co Dwie Głowy, agencja: Rebelia Media
Gdzie jest Andrzej? Fundacja Itaka na Pol’and’Rock Festival, klient: Fundacja Itaka, agencja: Horeca Group
Mali Ratownicy 2019, klient: Volkswagen Group Polska, agencja: El Padre, Public Dialog
- Scenografia i oprawa wizualna
Gala Bestsellery Empiku 2018, klient: Empik, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Premiera Porsche 911 „Dźwięk Legendy”, klient: Porsche Polska / Volkswagen Group Polska, agencja: Walk Events
Widowisko muzyczne „Tak zaczynała się wojna”, klient: Telewizja Polska, agencja: TOProduction, oprawa wizualna: VES
- Stage design
Beat Stage Open’er Festival, klient: Alter Art, stage design: VES
Gala Outsourcing Stars 2019, klient: Fundacja Pro Progressio, agencja: Focus Event
Kongres futurologiczny „Podróż do Przyszłości”, klient: Volkswagen Group Polska, Volkswagen Leasing, agencja: El Padre
- Digital
Play Live Show, klient: Play, agencja: Plej i MediaCom
Wirtualna rzeczywistość (VR) drogą do budowania nowoczesnego przywództwa, projekt własny 4Results i Digital Knowledge Village
ZT Kruszwica – leady B2B z offline do online, klient: ZT Kruszwica, agencja: Kerris Group
- Catering
13. Europejska Konferencja Anten i Propagacji (EuCAP), klient: EurAAP AISBL, agencja: Mazurkas Travel, caterer: Mazurkas Catering 360
Gala 20-lecia firmy Pepco, klient: Pepco Poland, agencja: UTE Group, caterer: Royal Catering
Jubileusz – 20 lat Sephora, klient: Sephora, agencja: Super, Super, caterer: Mazurkas Catering 360
kategoria specjalna: Zrównoważony rozwój w branży eventowej
Eko Arłamów, Hotel Arłamów
Rent Design – Społecznie Odpowiedzialni, Rent Design
Synergia, Rebelia Media Group
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Aida Bella (Totalizator Sportowy), Edyta Brykała (Life Institute), Jacek Caputa (Grupa Żywiec), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Elżbieta Czarnocka (Grupa Polpharma), Katarzyna Dziomdziora (Seat | Volkswagen Group Polska), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Anna Ignasiak (AstraZeneca Pharma Polska), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Laria Koturbasz (Deloitte Central Europe), Katarzyna Kozub-Bury (Avon), Anna Maculewicz (Rossmann), Maria Majdrowicz (niezależna ekspertka w dziedzinie komunikacji oraz odpowiedzialności społecznej biznesu, Fundacja Piękniejsze Życie), Rafał Mielczarek (Carlsberg Polska), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Rafał Polarczyk (Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny), Urszula Porębska (Metro Properties), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Agnieszka Stryjecka (DNB Bank Polska), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Renata Taberska (Warta), Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), Joanna Winiarska (Agora).
ZOBACZ JURY MP POWER AWARDS: MP POWER PROJEKT
Opiekę prawną nad konkursem sprawuje mec. Grzegorz Choromański.
W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).