Dlaczego warto zorganizować konferencję w miejscowości turystycznej?

ARTYKUŁ PROMOCYJNY

Zbliżająca się majówka przypomina o wakacjach i letnim wypoczynku. Spacer brzegiem morza, szum fal i morska bryza nie musi ci towarzyszyć tylko na urlopie. Planując konferencję firmową czy szkolenie, warto pomyśleć o ich organizacji właśnie nad polskim morzem.


Nadmorskie miejscowości turystyczne, takie jak Międzyzdroje, są idealnym miejscem na organizację wydarzenia firmowego. Dlaczego? Po pierwsze wydajność uczestników spotkania zdecydowanie wzrasta, kiedy wieczorem mogą pooddychać świeżym nadmorskim powietrzem i zrelaksować się na plaży czy w spa. Po drugie infrastruktura hotelowa i gastronomiczna jest urozmaicona, a doświadczenie obsługi zdobyte w sezonie procentuje przy organizacji wydarzeń nawet na kilkaset osób. Po trzecie taką konferencję można połączyć z wyjazdem integracyjnym i motywacyjnym. Pracownicy na pewno wrócą do biura z naładowanymi akumulatorami.
 

Od 19 lat rok w rok w Międzyzdrojach
Wiedzą o tym doskonale organizatorzy konferencji Gazterm, która od 19 lat odbywa się w Międzyzdrojach, a od … lat gości w Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje. W tym 4-dniowym wydarzeniu w zeszłym roku wzięło udział prawie 400 osób i wygłoszonych zostało 20 referatów. Gazterm gości specjalistów i przedstawicieli branży gazowniczej, ciepłowniczej i energetycznej, a także naukowców i producentów urządzeń. Grono uczestników jest bardzo szerokie, a ich liczba sprawia, że są zakwaterowani nie tylko w Amber Baltic, ale również w innych hotelach w mieście. Jednak cała konferencja odbywa się w obiekcie sieci Vienna House. Organizatorzy (Studio 4U) przyznają, że dobra współpraca z hotelem jest jednym z powodów, dlaczego nie zmieniają lokalizacji wydarzenia od lat: „Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani jakością świadczonych usług, należytym wykonaniem całego przedsięwzięcia oraz profesjonalizmem. I to położenie! Polecamy Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje jako wiarygodnego i profesjonalnego partnera.’’
 

Prelekcje, grill i relaks w spa
W ciągu dnia goście Gazterm biorą udział w prelekcjach oraz spotykają się z partnerami wydarzenia, którzy mają swoje stoiska i ekspozycje w holu hotelu Amber Baltic. Wieczorami spotykają się na wydarzeniach integracyjnych. Tradycyjnie pierwszy wieczór to po prostu kolacja w Restauracji, skąd można podziwiać piaszczystą plażę i falujące morze. Drugi wieczór to już impreza plenerowa, która odbywa się na skwerze przed hotelem. Ma bardziej nieformalny charakter – w namiotach rozstawione są stoły, dymią grille z mięsnymi i warzywnymi specjałami, a atrakcją wieczoru jest koncert. Trzeci wieczór to elegancka kolacja już w hotelu Amber Baltic – 350 osób zasiada przy stołach ustawionych w restauracjach i salach bankietowych i delektuje się wyśmienitymi daniami autorstwa hotelowego szefa kuchni Mirosław Doniak. Kuchnia w Amber Baltic bazuje na lokalnych i świeżych produktach. Na śniadaniach goście mogą spróbować wielu specjałów przygotowywanych na miejscu, takich jak domowe konfitury, jogurty, kiszonki, wędliny czy ciasta. W karcie restauracji i w menu konferencyjnym nie brakuje dań rybnych, ale wegetarianie i miłośnicy steków również znajdą coś dla siebie.


Zaletą Amber Baltic jest również wiele atrakcji, które czekają na gości konferencyjnych w samym hotelu. Poza wspomnianym zapleczem gastronomicznym, wieczorami goście mogą spotkać się na drinka w Amber Barze, rozegrać rundkę kręgli w Bowling Pubie, zrelaksować w centrum spa i wellness, pływając w basenie lub podczas masażu czy zabiegu spa. Na życzenie grup otwierana jest również dyskoteka w stylu lat 80. Można również zorganizować wieczorną kolację z grillem na letnim tarasie, który wychodzi na morze i plażę:) Okolica Międzyzdrojów również ma wiele do zaoferowania – zarówno dla rowerzystów, piechurów, jak i golfistów (12 km od hotelu znajduje się jedno z lepszych pól golfowych w Polsce – Amber Baltic Golf Club).
Centrum konferencyjne Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje to 6 sal konferencyjnych i bankietowych dla 762 osób. 677m2 powierzchni konferencyjnej i eventowej oraz niezbędne wyposażenie techniczne pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń – szkoleń podzielonych na kilkunastoosobowe sesje, konferencji i gali na 350 osób. Dla grup organizowane jest szybkie zameldowanie, goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi oraz z 50 miejsc parkingowych. www.viennahouse.com

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl