Agnieszka Kopińska: IMEX America 2014 - Inspiracja i kontakty

Dla każdego przedstawiciela biura incentive travel targi takie jak IMEX Ameirca stanowią dodatkową inspirację oraz są szansą na zwiększenie grona dostawców z całego i ich weryfikację. To także wymiana doświadczeń i spotkanie konkurencji. O tegorocznych IMEX America pisze Agnieszka Kopińska, Incentive Care.

Udział w targach zagranicznych dla każdego przedstawiciela biura incentive travel jest dodatkową inspiracją, szansą na poznanie wielu ciekawych dostawców, ale i spotkanie konkurencji i wymianę doświadczeń. Od czasu kiedy pracuję w Africaline, obecnie Incentive Care, uczestniczyłam tylko dwa razy w targach – IMEX Frankfurt i EIBTM w Barcelonie. Zaproszenie na targi IMEX w Las Vegas bardzo mnie ucieszyło, to rzadka okazja sprawdzenia „branżowych nowinek” na zupełnie innym odmiennym niż nasz, europejski, rynku.

IMEX America w Las Vegas były dobrze przygotowane. Mimo późnego przylotu (ok. godz. 21) w hali przylotów czekał na mnie przedstawiciel IMEX, który zaprowadził do odpowiedniego autobusu do hotelu. Byłam zakwaterowania w hotelu The Palazzo, targi odbywały się właśnie w tym obiekcie. Logistycznie nie było żadnych problemów. Bardzo dobrze oznaczone stoiska, przestronna hala targowa, wszystko na jednym poziomie, ze spotkania na spotkanie można było spokojnie dojść w 2-5 minut. W programie grupy Euromic, z ramienia której byłam zaproszona na targi, dodatkowo uczestniczyliśmy w podziwianiu widoku rozświetlonego Vegas z nowo otwartej atrakcji High Roller, największego koła obserwacyjnego na świecie.

 

 

Podczas wolnego czasu w trakcie targów zdecydowałam się także na obejrzenie spektaklu „O” Cirque du Soleil. Przedstawienie było oszałamiające. Zrealizowane z ogromną klasą, przenosiło na dwie godziny w zupełnie inny świat, aktorzy, muzyka, akrobacje wszystko robiło ogromne wrażenie. Spektakl odbywał się w hotelu Bellagio, który miał jedną z najpiękniejszych jesiennych dekoracji hotelowych w Vegas, mówiące drzewo i przewracające oczami skrzaty, przenosiły w świat dziecięcych baśni.

 


W związku ze zmianą czasu trochę męczyło wczesne wstawanie, dlatego poranki starałam się wykorzystywać na bieganie, jest to świetny sposób na poznanie zakamarków miasta i jego życia. A Las Vegas praktycznie żyje tylko nocą, więc przebieganie przez prawie puste ulice o 7 rano było osobliwym doświadczeniem.

Moim głównym celem w trakcie targów było poszukiwanie rzetelnych kontrahentów. Bardzo dobrze przygotowane były stoiska Stanów Zjednoczonych i Ameryki Południowej. Najciekawsze spotkania odbyłam z przedstawicielami DMC z Alaski oraz Kolumbii, które – myślę – m ciągle są mało popularne w wyjazdach incentive i można świetnie je sprzedawać jako nietypowe destynacje. Podczas targów odbyłam 24 spotkania z różnymi DMC, convention bureaux oraz hotelami. Bardzo rozbudowane były stoiska poszczególnych stanów i miast USA, np.. Teksas, Nowy Jork, Las Vegas. Ciekawe i owocne spotkanie miałam również z przedstawicielem eleganckich lodgey i hoteli znanego biznesmena Richarda Bransona.

Targi IMEX America odbyły się w dniach 13-14 października w Las Vegas.
Autor: Agnieszka Kopińska, wiceprezes Incentive Care, agnieszka.kopinska@incentivecare.pl 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl