SOIT po raz kolejny prezentował siłę motywacji
Podczas Meetings Week Poland 2015 Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel poświęciło swój dzień na prelekcje prezentujące różne aspekty motywacji, w tym szczególnie jej skuteczności w zarządzaniu i wsparciu sprzedaży.
– Wszyscy zainteresowani tematyką motywacji i wykorzystania w tym obszarze incentive travel znaleźli w naszym dniu dużą dawkę ciekawej i użytecznej wiedzy. Spotkanie adresowane było nie tylko do osób, które organizują incentive travel. Zaprosiliśmy również klientów korporacyjnych dla których temat motywacji i skutecznych narzędzi jest interesujący – mówi Justyna Skubis, dyrektor zarządzająca, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.
W konstruowanie tegorocznej Akademii SOIT, Siła motywacji jej organizatorzy wzięli pod uwagę nieustanną ewolucję, jaką przechodzi incentive travel. Transformację z atrakcyjnego wyjazdu w efektywne narzędzie biznesowe. Co za tym idzie, mówcy i tematyka ich prezentacji były odpowiedzią na te zmiany, skupiając się na biznesowych aspektach motywacji i nowościach w tym obszarze.
Uczestnicy Siły motywacji spotkali się z mówcami, którzy łączyli międzynarodowe doświadczenie biznesowe oraz znajomość zagadnień z zakresu motywacji i wywierania wpływu. Wśród prelegentów znalazły się osobistości świata biznesu, trenerzy, coachowie i eksperci prowadzący z sukcesem własne firmy.
Anna Jakubowski z Coca Cola, Marcin Rzucidło, Paul Miller z SITE i Stephen Murphy mówili oni o tym, jak rozwijać firmę i potencjał ludzi, wykorzystując pasję, zaangażowanie i dostępne narzędzia motywacyjne. Jakie są trendy na rynku i w obliczu jakich wyzwań związanych z motywacją ludzi stają dzisiaj pracodawcy.
Robert Kozielski, Łukasz Gumowski, Grzegorz Błażewicz i Grażyna Słomska opowiedzieli o tym, jak ewoluują potrzeby i zachowania konsumentów. Jak wygląda świat nowoczesnych technologii i jak tę wiedzę wykorzystać do konstruowania efektywnych programów wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel.
Wszyscy na bazie własnych doświadczeń prezentowali, jak ważna jest motywacja, zarówno zawodowa, jak i osobista i jak wykorzystać ją w biznesie. – Przykłady biznesowe poparte twardymi danymi i zabawne opowieści z życia przeplatały się na sali przez cały dzień. Było mądrze, interesująco, zaskakująco, wesoło a czasami nawet groźnie. Wszystko sprowadziło się do słowa, którym uczestnicy podsumowywali dzień najczęściej „inspirująco”. I taki właśnie był cel SOIT na ten dzień – poszerzać horyzonty, zaskakiwać, inspirować! – podsumowuje Justyna Skubis.
Frekwencja na spotkaniu przekroczyła tą zakładaną. Gościliśmy ponad 100 osób reprezentujących branżę MICE i klientów korporacyjnych. Wszyscy uczestnicy bardzo wysoko ocenili spotkanie zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.
Akademia SOIT – Siła motywacji stanowiła trzeci dzień Meetings Week Poland 2015. Spotkanie odbyło się 18 marca w Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie.