Kongres Telewizji Światłowodowej kolejny raz z Everitum

Agencja Everitum odpowiadała za koncepcję i realizację spotkania branży operatorów ISP i nadawców – Kongres i Galę Telewizji Światłowodowej. Ponad 350 akredytowanych gości miało okazję podczas dwóch dni wydarzenia skorzystać z szeregu paneli i warsztatów zagadnień sektora telekomunikacyjnego. Wieczorem uczestnicy mogli wziąć udział w kilku koncertach, licznych pokazach tanecznych, przeżyć chwile grozy podczas seansów kina 7D oraz skorzystać ze stacji wirtualnej rzeczywistości HTC VIVE.

W czasie Kongresu Telewizji Światłowodowej przedstawiciele firm związanych z rynkiem usług telewizyjnych dyskutowali o najnowszych trendach w tej dziedzinie oraz wymieniali się doświadczeniem we wdrażaniu usług płatnej TV. Punktem kulminacyjnym wydarzenia była prezentacja nowości dostępnych niebawem w ramach Telewizji Światłowodowej. Część merytoryczną zorganizowano w Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Po jej zakończeniu, pierwszego dnia Kongresu, uczestnicy wzięli udział w Gali Światłowodowej. W założeniach programowych lokalizacja Kongresu miała nawiązywać do historii Gdańska i przełomowych zdarzeń historycznych w drodze ku wolności. Stąd na miejsce wydarzenia agencja Everitum zaproponowała CSG Stocznię Gdańską, co wpisywało się w program jaki przygotowano tego wieczoru.
Tegoroczny temat Gali Światłowodowej miał nawiązywać do zmian, przemian, kompromisów i oczywiście trendów przyszłości. Nieodłącznym elementem tego wydarzenia jest światło – stanowiące alegorię do technologii światłowodowej. Światło przewijało się w elementach tanecznych, elementach scenograficznych a także w elementach choreograficznych podczas całego wieczoru. Tanecznie Galę uświetniła grupa tancerzy z JDC Agency, ubranych w świecące, ledowe stroje. Ich pokaz był pełen akrobacji i dynamicznej choreografii dopełniony wyświetlanymi w tle multimedialnymi animacjami. Podczas głównej części wieczoru na ekranie przygotowano szereg pokazów filmowych wykonanych w technologii mappingu na specjalnie zaprojektowanych trójwymiarowych bryłach. Na tak przygotowanym ekranie opowiedziano historię dwóch konkurencyjnych firm, które tego wieczoru ogłosiły rozpoczęcie współpracy – Evio i Korbank. Głównym punktem programu był żywiołowy koncert  zespołu Enej. Dodatkową gwiazdą wieczoru były instrumentalistki z zespołu Electric Girls. W dalszej części programu występował również tancerz – finalista Mam Talent – Adrian Lypskee.


Dodatkowo dla uczestników przygotowano różnorodne atrakcje m.in. stanowiska do charakteryzacji – mroczne przemiany gości zostały utrwalane na zdjęciach, strefę chill-out, stanowiska do gier w wirtualnej rzeczywistości HTC VIVE, Kino 7D, które zostało udostępnione na czas imprezy na zewnątrz hali w ciężarówce z ruchomą platformą. O tym jak dobierano kontent, opowiada Mariusz Filipiak, prezes zarządu EVIO Polska: - Świat telewizji przyszłości cechuje jakość, bogactwo treści i niezawodność. Ten rynek zaczyna być silnie powiązany z Internetem. Opiera się na interaktywności, emocjach, dobrej zabawie i dostępie do najnowszych technologii. Nasi kongresowi goście to przedział wiekowy od 30 do 60 lat. Chcieliśmy zaproponować atrakcje dla każdego, stwarzając event wielopokoleniowy. Takie były główne cele w kreacji tego wydarzenia i w pełni udało się je zaspokoić podczas tegorocznej - już trzeciej edycji Kongresu Telewizji Światłowodowej. Były nowe technologie, materiały filmowe, w tym mapping 3D, były koncerty, wirtualna rzeczywistość, konkurs kostiumowy, charakteryzatorki i kino 7D. Wręczaliśmy też statuetki za najlepszą współpracę w minionym roku.
Za produkcję kongresu i gali odpowiadała agencja Everitum, Agnieszka Ciesielska (EventowaBlogerka.pl) reżyserowała całość wydarzenia oraz nadzorowała pracę całego zespołu zajmującego się jego produkcją. 
Catering wraz z ceremoniałem gastronomicznym zapewnił Mazurkas Catering. Za oprawę techniczną Kongresu i Gali Światłowodowej odpowiedzialna była firma Legro. Partnerami strategicznymi tegorocznego kongresu były firmy Evio Polska i KorbanK. Wsparcia udzielili sponsorzy: Eleven Sports Network, Fox International Channels, National Geographic, NBC Universal, Salumanus, Fibrain, xbest oraz Zibra Technologies. W promocję w ramach patronatu medialnego zaangażowali się: ICT Professional, TelePro, TV Lider. Patronat honorowy objęła Gdańska Informacja Turystyczna Visit Gdańsk.
Event odbył się w dniach 3-4 listopada.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl