Dominik Górka: Live experience kluczowy dla doświadczania prawdziwych wartości
Budowanie i rozwijanie marki na wartościach jest bardzo istotną częścią komunikacji marketingowej. Było nią zawsze. Ale w ostatnich latach szczególnie istotne stało się orientowanie na te wartości, które – współdzielone z odbiorcami komunikacji – mogą zmieniać świat na lepsze. To ważna zmiana – podkreśla Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny Live Age, odnosząc się do raportu „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI”.
W wynikach tegorocznego badania „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI” mamy potwierdzenie tego trendu. Aż 90 proc. respondentów uważa takie wartości jako ważne dla ich marek i organizacji. I prawie 90 proc. z nich oczekuje, że będą one uwzględnione w naszych, czyli agencji, konceptach kreatywnych i produkcjach.
ZNACZENIE WARTOŚCI W KOM. MARKETINGOWEJ
Źródło: Raport: „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI”
Badani mają bardzo dobrą intuicję, oczekując tego akurat od nas, czyli dobrych agencji specjalizujących się w live experience. Słusznie uważają, że możemy im pomóc.
Bo jednym z istotnych problemów przekazywania wartości jest niska wiarygodność, gdy tylko się o nich mówi. Klienci, pracownicy i wszyscy inni interesariusze, z którymi organizacja wchodzi w relację, są wyczuleni na deklaracje bez pokrycia. Wydaje mi się, że w Polsce mamy nawet do takiej nieufności szczególne predyspozycje. Nie lubimy pustych słów, nie lubimy zbyt egzaltowanych deklaracji i często podejrzewamy w nich nieszczerość. I właśnie w tym punkcie styku świat live experience wnosi coś niezwykłego: tworząc projekty, w których przeżywamy, a nie tylko mówimy, staje się kluczowy dla doświadczania prawdziwych wartości. A tego potrzebuje nowoczesna marka.
Dla agencji, które to rozumieją i same potrafią skoncentrować się na wartościach to szansa, by być partnerem dla wymagających klientów. Ale to także szansa dla marek. Bo mając nas, zyskują niezwykłą możliwość, by odbiorcy komunikacji doświadczali i współdzielili wartości, na których marka działa. I więcej: mając możliwość przekazywania wartości marki, czasem możemy też zmieniać świat na lepsze.
Zobacz główne wnioski z raportu „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI” >>>
Pobierz pełną wersję raportu >>>
Autor: Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age
Marketer, strateg. Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Kilkukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku branży eventowej – MP Power Awards. Prelegent większości konferencji związanych z live experience w Polsce. Wraz z agencją, laureat licznych nagród w dziedzinie event marketingu w Polsce i zagranicą, m.in. MP Power Awards, Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications and Engagement Awards, a ostatnio: Agencja Roku 2024 według
Media Marketign Polska.
W latach 2020-2023 wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego, w zakresie komunikacji live. Od 2021 prowadzi autorskie audycjie
w radiu JazzKultura.
Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marki poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Specjalizuje się w obszarze B2B, B2E, employer brandingu i komunikacji. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Wraz ze swoimi klientami w ciągu ostatnich 4 lat zdobyła ponad 60 polskich i zagranicznych nagród i wyróżnień. Live Age jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR. Należy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International oraz jako jedna z 2 agencji z Polski – do międzynarodowego stowarzyszenia architektów wydarzeń BEIC.