Dominik Górka: Live experience kluczowy dla doświadczania prawdziwych wartości

Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny Live Age
Na zdjęciu: Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny Live Age

Budowanie i rozwijanie marki na wartościach jest bardzo istotną częścią komunikacji marketingowej. Było nią zawsze. Ale w ostatnich latach szczególnie istotne stało się orientowanie na te wartości, które – współdzielone z odbiorcami komunikacji – mogą zmieniać świat na lepsze. To ważna zmiana – podkreśla Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny Live Age, odnosząc się do raportu „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI”.
 
W wynikach tegorocznego badania „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI” mamy potwierdzenie tego trendu. Aż 90 proc. respondentów uważa takie wartości jako ważne dla ich marek i organizacji. I prawie 90 proc. z nich oczekuje, że będą one uwzględnione w naszych, czyli agencji, konceptach kreatywnych i produkcjach.
 
ZNACZENIE WARTOŚCI W KOM. MARKETINGOWEJ

Źródło: Raport: „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI”
 
Badani mają bardzo dobrą intuicję, oczekując tego akurat od nas, czyli dobrych agencji specjalizujących się w live experience. Słusznie uważają, że możemy im pomóc.
Bo jednym z istotnych problemów przekazywania wartości jest niska wiarygodność, gdy tylko się o nich mówi. Klienci, pracownicy i wszyscy inni interesariusze, z którymi organizacja wchodzi w relację, są wyczuleni na deklaracje bez pokrycia. Wydaje mi się, że w Polsce mamy nawet do takiej nieufności szczególne predyspozycje. Nie lubimy pustych słów, nie lubimy zbyt egzaltowanych deklaracji i często podejrzewamy w nich nieszczerość. I właśnie w tym punkcie styku świat live experience wnosi coś niezwykłego: tworząc projekty, w których przeżywamy, a nie tylko mówimy, staje się kluczowy dla doświadczania prawdziwych wartości. A tego potrzebuje nowoczesna marka.  
 
Dla agencji, które to rozumieją i same potrafią skoncentrować się na wartościach to szansa, by być partnerem dla wymagających klientów. Ale to także szansa dla marek. Bo mając nas, zyskują niezwykłą możliwość, by odbiorcy komunikacji doświadczali i współdzielili wartości, na których marka działa. I więcej: mając możliwość przekazywania wartości marki, czasem możemy też zmieniać świat na lepsze.

Zobacz główne wnioski z raportu „Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI” >>>

Pobierz pełną wersję raportu >>>

Autor: Dominik Górka, założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age
Marketer, strateg. Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Kilkukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku branży eventowej – MP Power Awards. Prelegent większości konferencji związanych z live experience w Polsce. Wraz z agencją, laureat licznych nagród w dziedzinie event marketingu w Polsce i zagranicą, m.in. MP Power Awards, Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications and Engagement Awards, a ostatnio: Agencja Roku 2024 według
Media Marketign Polska.
W latach 2020-2023 wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego, w zakresie komunikacji live. Od 2021 prowadzi autorskie audycjie
w radiu JazzKultura.
 
Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marki poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Specjalizuje się w obszarze B2B, B2E, employer brandingu i komunikacji. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Wraz ze swoimi klientami w ciągu ostatnich 4 lat zdobyła ponad 60 polskich i zagranicznych nagród i wyróżnień. Live Age jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR. Należy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International oraz jako jedna z 2 agencji z Polski – do międzynarodowego stowarzyszenia architektów wydarzeń BEIC.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl