Angeles Moreno: Jesteśmy bohaterami historycznego momentu

Angeles Moreno i Krzysztof Celuch
Na zdjęciu: Angeles Moreno i Krzysztof Celuch

Mamy jasną wizję: hasło #TheTimeIsNow stało się katalizatorem zmian dla liderów, którzy chcą się rozwijać, przekształcać klientów w fanów, pracowników w współpracowników, a pomysły w udane przypadki biznesowe. Angeles Moreno, założycielka The Creative Dots, ekspertka w dziedzinie customer experience, behavior design i event design, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness - oznacza...?

Angeles Moreno: #TheTimeIsNow. Żądanie zmian jest ważniejsze niż kiedykolwiek, a zmiana nie nastąpi, jeśli nie będziemy domagać się równości w społeczeństwie, polityce, przedsiębiorstwach i sektorach gospodarki. Jesteśmy bohaterami historycznego momentu, który określi bieg gospodarki na najbliższe dziesięciolecia, i nie możemy zapominać, że bez rozwiązań egalitarnych nie znajdziemy kreatywnych rozwiązań, które pozwolą nam osiągnąć lepszy świat. She means business oznacza przyszłość, oznacza równe szanse dla wszystkich i oznacza selekcję opartą na talencie, a nie na płci.

KC: Branża eventów w twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach?

AM: Przede wszystkim jestem bardzo dumna ze wszystkich profesjonalistów branży spotkań i wydarzeń na świecie za ich ogromną odporność. Przewiduję, że w ciągu najbliższych 24 miesięcy odbudowywanie biznesów będzie dwa razy szybsze. Profesjonaliści, którzy wiedzą, jak zaprojektować udane wydarzenia i spotkania, niezależnie od formatu, będą szybciej odnosić sukcesy. Ci, którym uda się przenieść rozmowę na poziom strategiczny w organizacjach, którzy dotkną tematu wpływu i zwrotu z inwestycji w narzędzie do komunikacji z wydarzeniami, będą mieli miejsce „przy stole”. Wydarzenie jest podstawowym elementem komunikacji dla organizacji, teraz, w czasach przełomowych zmian bardziej niż kiedykolwiek.
Z drugiej strony branża blisko związana z turystyką będzie miała mniejsze szanse dopóki szczepionka nie przyniesie pozytywnego efektu, po czym stopniowo powrócimy do pewnej normalności. I mówię o pewnej normalności, a nie totalnej, ponieważ nie wolno nam zapominać, że firmy zmieniły swoje zachowanie w dobie społecznego dystansu i nauczyły się nowych sposobów komunikowania się. A także świadomość ekologiczna sprawi, że ludzie zastanowią się dwa razy, zanim ponownie zaczną masowo podróżować, i to jest zmiana w strukturze przemysłu. Imprezy hybrydowe i online mają pozostać, a ich przedstawiciele muszą pracować nad ich ulepszeniem i humanizacją.
Od lat w The Creative Dots, wraz z naszymi partnerami biznesowymi z Event Design Collective, promujemy ruch mający na celu projektowanie wydarzeń zorientowanych na człowieka oraz mierzenie wpływu i zwrotu z inwestycji z wydarzenia. Myślenie o tym „dla kogo” i „dlaczego” przed „jak” zawsze było naszą filozofią, a #TheTimeIsNow rozwijało się w tym kierunku.

KC: Twoje cele biznesowe i marzenia na 2021...?

AM: Naszą misją w The Creative Dots jest wyposażenie liderów i organizacji od wewnątrz, aby mogły się rozwijać i stawać się twórcami zmian. A naszym celem biznesowym jest dalsza intensywna praca w tym kierunku, nie tylko w branży eventowej, ale także w multisektorach.
Z wielkim sukcesem zakończyliśmy projekt transformacji organizacyjnej na zlecenie zarządu największej międzynarodowej firmy z sektora nieruchomości, drugi projekt dla wiodącego samorządu w Hiszpanii oraz trzeci projekt dla jednej z największych sieci hotelowych na świecie w swojej cyfrowej strategii B2B i angażowaniu interesariuszy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy pracowaliśmy ramię w ramię z najlepszymi firmami na drodze ich transformacji. Wyciągnięte wnioski, a także rozległe doświadczenie w zakresie strategii i projektowania zmian zachowań dały nam obecnie bardzo unikalną propozycję wartości, która zapewnia firmom możliwość stawienia czoła zmianom z nastawieniem i narzędziami, które doprowadzą je do sukcesu.
W The Creative Dots mamy jasną wizję: hasło #TheTimeIsNow stało się katalizatorem zmian, dla liderów branży, którzy chcą się rozwijać, przekształcać klientów w fanów, pracowników w współpracowników, a pomysły w udane przypadki biznesowe.

KC: Twoim największym osobistym wyzwaniem w nadchodzących miesiącach jest...

AM: Przede mną trzy duże zawodowe i jednocześnie osobiste wyzwania: intensywnie pracuję nad nowym partnerstwem, które doda niezwykłej wartości mojej istniejącej firmie, ponadto jestem bardzo zaangażowana w trzy projekty non-profit mające na celu podniesienie głosu kobiet (She Means Community, Female Leadership in Event Strategy and Women in Digital Switzerland) i wreszcie kończę uruchomienie programu certyfikacji „LoT | Liderzy transformacji”, który zostanie otwarty przed latem 2021 roku.
Na poziomie osobistym nadal cieszę się rodziną, widzę, jak moje dzieci dorastają szczęśliwie i dostosowują się do naszego nowego życia na wsi, odkąd właśnie wyprowadziliśmy. Pokonałam bardzo trudny rok 2020 i mam tylko nadzieję, że z entuzjazmem będę cieszyć się tą nową normalnością.

Angeles Moreno, założycielka The Creative Dots, ekspertka w dziedzinie customer experience, behavior design i event design

Ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego, 18 lat jako przedsiębiorca, 16 lat poświęciła własnej firmie eventowej. Regularnie występuje jako prelegent podczas wydarzeń, których główne tematy to: wzmocnienie pozycji kobiet, zmiany organizacyjne i projektowanie doświadczeń. W ostatnich latach większość czasu poświęciła swojej pasji: doradztwu strategicznemu. Jej ciągłe poszukiwanie możliwości dalszego rozwoju i uczenia się sprawiło, że wyspecjalizowała się w customer experience oraz human centered & behavior design i otworzyła specjalistyczną firmę konsultingową the Creative
dots (TCD), która posiada biura w Madrycie i Berlinie. TCD, specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań zorientowanych na ludzi, uczenie się i transformacyjne doświadczenia, opracowała własną metodę: CX Design Playbook.
Design regularnie współpracuje z organizacjami branżowymi na świecie. Pełniła funkcję senior advisor for Europe w Meeting Professionals International (MPI). Ostatnio została doradcą strategicznym organizacji Women in Digital Switzerland. Autor książki The Time Is Now. Jest hiszpańskim dyrektorrm Event Design Collective, wdrażającego metodologię Event Canvas™ poprzez usługi szkoleniowe i doradcze.

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl