Suzanne Medcalf Mulligan: Zaangażowanie to cel numer jeden

Suzanne Medcalf Mulligan i Krzysztof Celuch
Na zdjęciu: Suzanne Medcalf Mulligan i Krzysztof Celuch

Zobaczymy powrót do podstaw w organizacji spotkań, chociaż nie wiem, kiedy znów będziemy ściskać sobie dłonie. Suzanne Medcalf Mulligan, senior community engagement manager, IMEX Group, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness - czyli… ?

Suzanne Medcalf Mulligan: She Means Business to kobiety wspierające kobiety, kobiety jako liderki w biznesie oraz kobiety pracujące w silnych zespołach, aby rozwijać umiejętności przywódcze. Miniony rok nauczył nas, że chociaż kobiety są superbohaterkami, obciążenie psychiczne, emocjonalne i fizyczne zmniejsza się, gdy zdajemy sobie sprawę, że kobiety nie powinny „robić tego wszystkiego”, zwłaszcza nie same. Rok 2020 był rokiem shecesion, ponieważ widzieliśmy, że część kobiet musi zrezygnować z kariery na rzecz bycia opiekunami – mam nadzieję, że w 2021 roku to określenie będzie nadal oznaczać biznes – prowadzony z empatią, siłą i przy wsparciu.
 
KC: Branża eventowa w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach?

SMM: „Twarzą w twarz” powraca i wróci z większą siłą niż kiedykolwiek. Chociaż listopadowe wydarzenie w Mandalay Bay Hotel – czuję – mimo że na żywo też będzie zawierało element hybrydowy. Czy taka forma pozostanie na zawsze, gdy odzyskamy równowagę, jeszcze nie wiem. Myślę, że zobaczymy powrót do podstaw, chociaż nie wiem, kiedy znów będziemy ściskać sobie dłonie. Wiem, że możliwość spojrzenia komuś w oczy osobiście jest połączeniem, którego wszyscy desperacko pragniemy. Myślę, że firmy ponownie patrzą do wewnątrz – jak możemy być lepsi dla naszych pracowników, jak możemy zapewnić miejsca pracy, które pozwalają na rozwój i możliwości oraz jak rozwijamy nasze zespoły. Rok 2020 nauczył IMEX, że grupa profesjonalistów zajmujących się wydarzeniami na żywo, może stać się producentami wydarzeń cyfrowych, poznaliśmy się na innym poziomie, rozmawiając ze sobą każdego dnia przy naszych stołach kuchennych, w sypialniach, na podwórkach – to połączenie będzie tylko wzmacniać zespół.
 
KC: Pracujesz jako senior community engagement manager w Grupie IMEX, jakie są Twoje cele i marzenia z tym związane z tą dziedziną?

SMM: Moim celem numer jeden jest zawsze silne zaangażowanie – zarówno w naszych kanałach społecznościowych, jak i w naszym wewnętrznym zespole IMEX. Kultura jest niezwykle ważna w IMEX i cały czas szukam sposobów na przekazywanie naszej kultury w sposób hybrydowy, kiedy pracujemy nad powrotem do biura. Pracuję nad naszym nadchodzącym projektem digitalowym, a także za kulisami projektu IMEX, którym wkrótce się podzielimy. Czuję się niesamowicie szczęśliwa, że mogę pracować w IMEX. Jestem w firmie od 10 lat i obserwowałam, jak się rozwijamy i zmieniamy – aby przychodzić do pracy (no cóż, obecnie Zoom into work) każdego dnia i czuć się wyjątkowo.

KC: Twoim największym osobistym wyzwaniem w 2021 roku jest…

SMM: Żonglerka! Byłam na urlopie macierzyńskim przez większą część 2020 roku. Gdy wróciłam do pracy na pełny etat w styczniu 2021 r., nasz świat wyglądał już inaczej i teraz uczę się ustalać priorytety. Nie uważam już, że równowaga między życiem zawodowym, a prywatnym nie jest możliwa, musimy zapewnić naszym zespołom narzędzia, aby znaleźć prawdziwą równowagę między domem a pracą. Dla mnie oznacza to powrót do pracy w pełnym wymiarze godzin, w „krótszym” tygodniu, co oznacza, że mogę planować nasze programy cyfrowe na miejscu w środę i dołączyć do mojego syna na Tumble Tots w czwartek.

Suzanne Medcalf Mulligan, senior community engagement manager, IMEX Group
Suzanne rozpoczęła karierę w mediach i public relations w Nowym Jorku, pracując dla NBC i Octagon Music. Następnie dołączyła do IMEX Group w 2010 roku jako ich pierwszy pełnoetatowy pracownik w USA. Spędziła pięć lat, reprezentując IMEX i program hosted buyers. W lipcu 2016 Suzanne przeniosła się do Wielkiej Brytanii i wkrótce potem dołączyła do zespołu marketingu i komunikacji IMEX. W styczniu 2020 r., zgodnie z polityką organizacji umożliwiającą pracownikom rozwój w innych obszarach, Suzanne przeniosła się do działu People and Talent, ale nadal ściśle współpracuje z działem marketingu i komunikacji przy wielu projektach.
Na stanowisku senior community engagement manager koncentruje się na realizacji strategii cyfrowej, w tym produkcji wideo i aktywności w mediach społecznościowych, a także na wewnętrznym zaangażowaniu pracowników. Jej pasją jest kultura i zaangażowanie pracowników, dużo czasu spędza na myśleniu o nowych sposobach „generowania” szczęścia w pracy (między publikowaniem historii na Instagramie, i pogoni za swoim 18-miesięcznym synem, Finnem).
Suzanne zasiada w MPI European Advisory Council, MPI EMEA Foundation Task Force i jest byłym prezesem MPI Greater New York, pełni również funkcję przewodniczącej komitetu ds. cyfryzacji Lindfield Arts Festival, wydarzenia dla społeczności lokalnej w jej miejscu zamieszkania. Jest również współprzewodniczącą konferencji MPI European Meetings and Events, która odbędzie się w Brighton w Anglii, w lutym 2022 r.

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl