Magdalena Młynarczyk: Zawsze jestem „w temacie”
Zawsze mam kontakt z ludźmi. Choć muszę trzymać się priorytetów, wiem, co dzieje się obok nich i w razie zagrożenia reaguję. Nie lubię, kiedy jakiś drobiazg mi „ucieka”. W cyklu Dzień z dyrektorem obiektu Magdalena Młynarczyk, city director of sales & marketing, Radisson Blu Kraków i Park Inn by Radisson Kraków.
Mój budzik dzwoni o 5.30... czasem o 6.00. Czasem budzę się zanim zadzwoni – gotowa na nowy dzień i nowe zajęcia. Często biegam rano. Tak rozpędzona mam więcej endorfin i pozytywnego nastawienia nawet w trudny dzień.
Energię każdego dnia czerpię z wnętrza! Nie lubię stać w miejscu i chęć odkrywania świata, poznawania ludzi, ciekawych rozmów, bycia w nowych miejscach codziennie daje mi inspirację do pracy i do realizacji kolejnych pomysłów. Ciekawość świata to moja prawdziwa natura.
Śniadanie… często nie jem lub jem późno. Zazwyczaj zaczynam śniadanie dopiero w biurze, najczęściej podczas porannego spotkania online o godzinie 10. Lubię słodycze, a w biurze celebrujemy urodziny, dlatego bardzo często śniadanie zastępuje mi ciastko urodzinowe.
Między domem a pracą mam niewiele czasu ale mieści się w nim ciekawe życie:-) Tutaj poznaję ludzi i miejsca. Ostatnio zabrałam się za szlifowanie hiszpańskiego i dwa raz w tygodniu uczestniczę w zajęciach w malowniczym Instytucie Cervantesa na ulicy Kanoniczej. Tegoroczne wyprawy do słonecznej Hiszpanii rozbudziły ponownie moją pasję do sztuki winiarskiej. Marzę o swoim małym bodega...
W drodze do pracy rozmawiam z córką, to nasze ulubione chwile i wtedy nawet poranne korki nie są takie straszne.
Pracę rozpoczynam o… planowo o 8.30, często wcześniej – zaraz, gdy się budzę.
Pracę rozpoczynam od filiżanki kawy z mlekiem
Planując dzień, zawsze zaczynam od… nie ma zawsze – każdy dzień przynosi niespodzianki. Stały punkt na start to konsultacje i dyskusje z zespołem – jeden na jeden lub w teamie – zależnie od indywidualnych grafików, sytuacji i dnia.
Mój grafik jest dosyć zapełniony i, jak wcześniej wspomniałam, jest pełen niespodzianek. Najbardziej stały dzień w moim tygodniu to poniedziałek:
Godzina 8.30 szybka runda po hotelu. Staram się pracować na przemian z jednego i drugiego hotelu ale zazwyczaj poniedziałki zaczynam od Radissona. Środek tygodnia zarezerwowany jest dla hotelu Park Inn. Oczywiście miejsce pracy jest często dopasowane do spotkań z klientami i zespołem.
- 9:00-10:00: czas na „ogarnięcie” skrzynki mailowej wraz analizą wyników i raportów weekendowych
- 10:00 – 10.45: spotkanie z kierownikami działów obydwu hoteli
- 11:00 – 11:45: spotkanie z zespołem sprzedażowym i weryfikacja działań na cały tydzień wraz z omówieniem i podziałem nowych zapytań ofertowych
- 12:00 –13:00: revenue meeting, podczas którego łączę się z naszym biurem w Moskwie i omawiamy rezultaty danego miesiąca wraz z analizą przewidywanych przychodów na kolejne miesiące do przodu.
- 13:00 – 13:30: pora na szybki lunch. W hotelach funkcjonuje stołówka dla pracowników, gdzie kuchnia hotelowa, codziennie przygotowuje przepyszne, zróżnicowane posiłki.
- 14:00 – 15:00: spotkanie online działów sprzedaży na Polskę / raz w miesiącu spotykamy się z kierownikami działów sprzedaży wszystkich naszych hoteli w Polsce w celu omówienia wspólnych działań sprzedażowych. Miedzy innymi podczas takiego spotkania zrodził się pomysł na konkurs fotograficzny „Odkryj Polskę” z siecią Radisson Hotel Group, gdzie przez cały okres wakacji, na portalach społecznościowych można było zamieszczać zdjęcia naszej pięknej Polski. Główna nagroda to 14 pobytów w każdym z 14 uczestniczących w konkursie hoteli.
- 15:00 – 17:00: planowanie dalszych aktywności sprzedażowo-marketingowych miedzy innymi Oktoberfest – impreza, którą wzorem oryginału organizujemy w dwóch naszych obiektach w Krakowie pomiędzy 8 września a 3 października.
Co jeszcze...? Spotkania, spotkania i raz jeszcze spotkania. Jak już wcześniej wspomniałam lubię pracę z ludźmi, to oni motywują mnie do działania. Zespoły obydwu naszych hoteli w Krakowie tworzą wspaniali ludzie!
Na moim biurku jest porządek – w szerokim rozumieniu, ale zawsze wiem, co gdzie leży:)
Urządzenie, z którym się nie rozstaję… telefon. Dzwoni bardzo często albo sygnalizuje nową wiadomość mailową lub w messengerze. Zawsze mam kontakt z ludźmi. Zawsze jestem „w temacie”. Choć muszę trzymać się priorytetów, wiem, co dzieje się obok nich i w razie zagrożenia reaguję. Nie lubię kiedy jakiś drobiazg mi „ucieka”.
Mapa poruszania się po moim obiekcie byłaby raczej mapą poruszania się pomiędzy dwoma hotelami – trasą przemierzaną tam i z powrotem czasem kilka razy dziennie – samochodem, taksówką, rowerem, albo dla wytchnienia pieszo. Na terenie każdego obiektu mocno byłyby zaznaczone moje drogi na spotkania – z klientami, partnerami biznesowymi, zespołem, innymi działami.
Mój dzień w pracy podsumowuje liczbą zamkniętych tematów.
Lubię pracować z zapałem i z zaangażowaniem. Z ludźmi kreatywnymi, dynamicznymi, działającymi szybko i pewnie. Z ludźmi niewyszukującymi na siłę problemów. Z ludźmi z wyobraźnią i głową pełną pomysłów. Z kimś, kto mnie inspiruje, motywuje i dodaje skrzydeł w realizacji założeń, planów i pomysłów. Lubię pracować z... hotelu, ale doceniam czasem możliwość pracy z domu i możliwość koncentracji na zadaniach. Pracuję też z pociągu, z restauracji, z innego hotelu, z lotniska. Po prostu lubię pracować!
Problemy rozwiązuję natychmiast i bezpośrednio. Ale staram się mieć pełny wgląd i zrozumieć ich różne aspekty. Nie dopuszczam, by sprawy toczyły się same.
Najważniejszy w zarządzaniu jest jasny podział zadań, współpraca i wielostronne rozumienie się w zespole.
Pracę kończę o różnych porach – kiedy mam świadomość domknięcia ważnych tematów i realizacji celów.
Po pracy czas wypełnia mi córka, spotkania, relaks, przyjaciele, wyjazdy, zwykłe codzienne sprawy... i jedzenie. Uwielbiam rozkoszować się nowymi smakami. Życie w Krakowie daje niesamowite możliwości odkrywania ciekawych miejsc kulinarnych. Cenię sobie dobry smak. Za to też kocham hotelarstwo – pozwala mi realizować swoje pasje.
Zanim pójdę spać piję kieliszek wina i myślę o ludziach i miejscach, które odwiedzę przy okazji kolejnych bliższych i dalekich podróży.
Magdalena Młynarczyk hotelarz z powołania i z wyboru. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Od ponad 16 lat jest związana z siecią Radisson Hotel Group. Uczestnicząc w otwarciu Radisson Blu Hotel Kraków, była pewna, że zwiąże się z tym miejscem na dłużej. To tutaj doskonaliła się zawodowo w działach operacyjnych i tutaj przeszła przez wszystkie szczeble kariery sprzedażowej. Kluczowym momentem na jej drodze zawodowej była zmiana struktury sieci w Krakowie, kiedy to objęła stanowisko city director of sales and marketing w dwóch obiektach – Radisson Blu Hotel Kraków i Park Inn by Radisson Kraków. Do swoich doświadczeń dodała uczestnictwo w konwersji hotelu Park Inn by Radisson w Katowicach, gdzie była odpowiedzialna za strategię oraz wprowadzenie struktur sprzedażowych Radisson Hotel Group.
Od kilku lat – jak podkreśla – z zaszczytem i honorem przewodniczy grupie hotelowej w ramach prężnie rozwijającej się inicjatywy Kraków Network.
Prywatnie spełnia się jako matka, surferka i podróżniczka. Nie znosi monotonii i nudy. Pełna humoru, optymizmu i kreatywnych pomysłów.
Radisson Blu Hotel Kraków
Pięciogwiazdkowy hotel dysponuje 196 pokojami, w tym klasy standard, premium i superior, apartamentami oraz pokojami dla osób z niepełnosprawnością. Znajduje się w samym sercu Krakowa – przy Plantach, pomiędzy Rynkiem Głównym, a Wawelem. Gościom oferuje też salon urody, centrum fitness i saunę. Posiada dwie restauracje oraz bar. Największa spośród ośmiu sal konferencyjnych może pomieścić 150 gości.
Park Inn by Radisson Kraków
Położony kilometr od Rynku Głównego i tuż obok Centrum Kongresowego ICE. Oferuje 152 pokoje – wśród nich pokoje standardowe, superior, apartamenty i pokoje rodzinne. W jego murach znajduje się restauracja oraz bar, a także centrum fitness. Zaplecze konferencyje to pięć sal, z których największa pozwala na organizację spotkań do 500 osób.
Obydwa obiekty należą do Radisson Hotel Group.
Zobacz Radisson Blu Hotel Kraków w Wyszukiwarce obiektów MeetingPlanner.pl >>>
Zobacz Park Inn by Radisson Kraków w Wyszukiwarce obiektów MeetingPlanner.pl >>>
W cyklu Dzień z dyrektorem obiektu... przedstawiamy osoby zarządzające obiektami – hotelami, centrami konferencyjnymi, halami wystawienniczymi, miejscami unikatowymi, w których organizowane są różnego rodzaju wydarzenia.