Marti Winer: Jestem dumna z sukcesów kobiet
„SheMeansBusiness to świetna okazja dla kobiet, aby wspierać się nawzajem i celebrować swoje osiągnięcia”. Marti Winer, wiceprezes MGM Resorts Event Productions, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.
Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – znaczy… ?
Marti Winer: SheMeansBusiness to zarówno okazja do podniesienia świadomości utalentowanych kobiet w branży eventowej, ale co ważniejsze, świetna okazja dla kobiet, aby wspierać się nawzajem i celebrować swoje osiągnięcia. Jestem bardzo dumna ze wszystkich znanych mi kobiet w tej branży i ich niesamowitych sukcesów.
KC: Branża eventowa w Twoich oczach w najbliższych 24 miesięcy?
MW: W ciągu najbliższych 24 miesięcy branża spotkań i wydarzeń będzie nadal ewoluować. Nadal będą widoczne dowody wartości spotkań twarzą w twarz, ale będą też lekcje wyciągnięte z tego, co udało nam się osiągnąć na odległość oraz z zasięgu, jaki możemy nadal mieć dzięki technologiom.
KC: Twoje cele biznesowe pomysły na rok 2022?
MW: Moje plany na 2022 r. to dalsze pomaganie naszej branży w rozwoju – kontynuowanie odbudowy, rozwój w nowych kierunkach i bycie innowacyjnym. Moim celem jest również pomoc w rozwoju osób, które są podekscytowane tym, dokąd wszyscy zmierzamy i reprezentują różnorodność, której potrzebujemy, aby osiągnąć sukces w przyszłości.
KC: Jakie jest twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzącym czasie?
MW: Moim największym osobistym wyzwaniem w nadchodzących miesiącach jest pomoc ludziom, obecnym zarówno w moim życiu osobistym, jak i i zawodowym, w tym by byli w dobrym zdrowiu fizycznym i psychicznym. Chciałabym to robić, spotykając się z nimi tam, gdzie są, zapewniając im wsparcie, którego potrzebują.
Marti Winer, wiceprezes MGM Resorts Event Productions
Marti B. Winer dołączyła do MGM Resorts Event Productions jako wiceprezes we wrześniu 2018 roku. Pod jej kierownictwem MREP koncentruje się na podkreślaniu bogatej historii i dostarczaniu klientom innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań. Marti B. Winer, która z pasją podchodzi do gościnności, głęboko wierzy, że wydarzenia są najlepszą komunikacją, która zwiększa zaangażowanie wśród zróżnicowanej publiczności na całym świecie. Wierzy również, że skupiając się na celu i wizji każdego wyjątkowego wydarzenia, MREP może przekroczyć oczekiwania, dostarczając wydarzenia pełne „wow” momentów na czas i w ramach budżetu. Jest energicznym liderem z sukcesami w wykorzystywaniu komunikacji, live, marketingu i analityki w środowiskach korporacyjnych i biznesowych. Wnosi doświadczenie przywódcze w finansach, produkcji i experiential marketingu.
Pełniła funkcję wiceprezesa ds. globalnej komunikacji i wydarzeń w Wyndham Hotel Group, Była organizatorem wydarzeń dla różnych branż, od finansów i farmacji, po gastronomię i franchising.
Marti Winer uzyskała licencjat z ekonomii i nauk politycznych na Drew University, Madison, NJ, MBA na Rutgers University i, jak podkreśla „just for fun”, Masters of Letters na Drew University, gdzie napisała pracę magisterską na temat roli gościnności w literaturze XX wieku.
dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.
Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.