Carole McKellar: Nigdy się nie odwracaj…

Carole McKellar i Krzysztof Celuch
Na zdjęciu: Carole McKellar i Krzysztof Celuch

„…od wyzwań, poznawania nowych koncepcji i pomagania innym, a S(he) Means Business oznacza równe szanse dla wszystkich”. Carole McKellar, wiceprezes EMEA HelmsBriscoe, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?

Carole McKellar: S(he) Means Business oznacza równe szanse dla wszystkich, aby przyczyniać się do realizacji ogólnych celów wybranej firmy i móc to robić w sposób, który odpowiada osobistym i zawodowym potrzebom. Mam tu na myśli tworzenie elastycznego środowiska biznesowego, które nie wyklucza nikogo z możliwości wykorzystania pełnego potencjału, nie wyklucza, czy to z powodu niepełnosprawności, sytuacji rodzinnej, rodzicielstwa czy czegokolwiek, co dzieje się w życiu, co jest ważne. Moje doświadczenie z ostatnich 30 lat w biznesie pokazuje, że im większą kontrolę nad swoją pracą ma dana osoba, tym więcej w nią wkłada i każdy odnosi sukces w tym pozytywnym środowisku. Oznacza to elastyczne godziny pracy, wybór miejsca i sposobu pracy, dostęp do szkoleń i rozwoju 24/7, wspierający liderzy i wspólne cele.

KC: Branża eventowa w twoich oczach w ciągu nadchodzących 24 miesięcy?

CM: Każda firma na świecie musi spotykać się twarzą w twarz, aby rozwijać swoje interesy i realizować cele biznesowe. Pandemia te spotkania na żywo przerwała i miała negatywny wpływ, zmniejszając czas spędzany razem na tworzeniu nowych pomysłów, dzieleniu się najlepszymi praktykami, angażowaniu się w biznes w łańcuchu dostaw, łączeniu się i angażowaniu kluczowych interesariuszy oraz po prostu cieszeniu się zabawą i humorem w kontakcie z ludźmi. Naszym celem w ciągu najbliższych 24 miesięcy jest wspieranie każdej firmy w podejmowaniu decyzji, kiedy nadejdzie odpowiedni czas, aby wrócić do spotkań na żywo. Oznacza to dostarczanie dokładnych i aktualnych danych o obiektach i ich podejściu do bezpieczeństwa i ochrony, studia przypadków dotyczące ograniczania ryzyka na spotkaniach, dzielenie się najlepszymi praktykami dotyczącymi trwałości spotkań oraz negocjowanie w celu uzgodnienia zrównoważonych kontraktów zarówno dla planisty, jak i dostawcy. W miarę odbywania się większej liczby spotkań i wymiany większej liczby informacji, zaufanie będzie rosło, a firmy stopniowo odzyskają te korzyści, których brakowało w ciągu ostatnich dwóch lat.

KC: Twoje cele biznesowe, pomysły na rok 2022?

CM: Moim osobistym marzeniem jest pomóc zwłaszcza kobietom w osiągnięciu równości w pracy. W branży spotkań jest wiele kobiet sukcesu na wysokich stanowiskach… a może i powinno być ich znacznie więcej. Jedną z największych przeszkód, jakie napotykają kobiety, jest politykę w miejscu pracy. Badania pokazują, że kobiety równie dobrze radzą sobie z polityką w miejscu pracy jak mężczyźni, ale często WYBIERAJĄ wycofanie się, ponieważ postrzegają politykę w pracy w negatywnym świetle. Moją misją jest pomaganie kobietom w postrzeganiu polityki w miejscu pracy w pozytywny sposób oraz w badaniu ich przekonań i zachowań, aby mogły WYBRAĆ najlepszy sposób radzenia sobie z takimi sytuacjami w przyszłości. Wiemy, że w każdej organizacji toczy się polityka i że sama dobra praca to za mało. Jeśli więcej kobiet może skutecznie poruszać się po labiryncie polityki w miejscu pracy, powinno to otworzyć więcej możliwości równości.

KC: Jakie jest twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzącym czasie?

Moim celem jest, dowiedzieć się więcej o pracy w kulturach, które są dla mnie nowe. Funkcja, którą pełnię, obejmuje teraz pracę na Bliskim Wschodzie, a mam niewielkie doświadczenie w komunikowaniu się, negocjowaniu i interakcji z różnymi społecznościami etnicznymi w całym regionie. Moja pierwsza podróż do Zjednoczonych Emiratów Arabskich odbyła się w grudniu i było to pouczające doświadczenie zorganizowania imprezy zbierania funduszy w Dubaju z Fundacją MPI. Spotkałam tak wielu ludzi z różnych środowisk i o różnych doświadczeniach, a poznanie interakcji w codziennym życiu biznesowym było wzbogacające. I nie mogę się doczekać, aby dowiedzieć się więcej! Moje hasło przewodnie, to „nigdy nie odwracaj się”… od wyzwań, poznawania nowych koncepcji i pomagania innym.

Carole McKellar, wiceprezes EMEA HelmsBriscoe Kariera Carole rozwinęła się od archeologii do strategii biznesowej, szkoleń i rozwoju, a w 1993 roku, będąc na urlopie macierzyńskim, założyła swoją pierwszą firmę – mResources for Business Ltd., którą sprzedała w 2009 r. Dołączyła do HelmsBriscoe, przez lata jako niezależny współpracownika, a od 2018 roku w zespole firmy, pełni funkcję wiceprezes EMEA odpowiada za rozwój firmy w tym regionie. HelmsBriscoe specjalizuje się w meetings procurement i site selection. Firma usprawnia proces planowania spotkań, zarządzając wyborem (wyszukiwaniem, sprawdzaniem oraz oceną) miejsca na wydarzenie.
Carole McKellar jest bardzo zaangażowana w promocję elastycznego stylu pracy i tworzenie środowiska, które pozwala różnym osobom odnosić sukcesy zgodnie z ich osobistymi celami i ambicjami. Jest liderem myśli, trenerem i mentorem w branży spotkań i wydarzeń oraz specjalistą w zakresie globalnych strategicznych programów zarządzania spotkaniami i angażowania pracowników, aby pomóc klientom w kierowaniu skutecznymi zespołami i politykami zarządzania spotkaniami.
Przez całą swoją karierę w branży spotkań i wydarzeń związana z jest ze stowarzyszeniem Meeting Professionals International, w którym działała bardzo aktywnie i pełnienia różne funkcje, w tym w MPI Foundation, m.in. szefując Global Board of Trustees MPI Foundation. Jest autorką rozdziału Stakeholder Management w Convention Industry Council Manual.
Wielokrotnie nagradzana. W M&IT Awards w 2014 roku uznana za Industry Personality of the Year za wybitny wkład w branżę spotkań i wydarzeń. W 2018 nagrodzona AWE Woman of Influence i przyjęta do Assocition of Women in Events Hall of Fame. W 2019 roku została wprowadzona Events Industry Council Hall of Leaders w uznaniu i docenieniu jej wybitnego przywództwa i wkładu we wsparcie branży spotkań i wydarzeń. Została nominowana jako wzór do naśladowania w konkursie Great British Businesswomen Awards 2021. Great British Businesswomen Awards 2021.

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl