Eda Özden Günyüz: Firmy muszą budować relacje poprzez wydarzenia
Ludzie pragną być razem i podróżować. Szczególnie imprezy motywacyjne i integracyjne będą coraz bardziej popularne w zespołach pracujących z domu lub na odległość. Eda Özden Günyüz, dyrektor zarządzająca MEP Destination Business Solutions, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.
Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?
Eda Özden Günyüz: Tworzenie świadomości wokół zmiany postrzegania kobiet, ich ról i potencjału w społeczeństwie.
KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…
EÖG: Uważam, że wchodzimy (lub już weszliśmy) w cykl boomu, w którym wartość interakcji twarzą w twarz jest mierzalna i za czym bardzo tęsknimy. Tak, nadejdą zmiany w zakresie zamówień, kontraktów, terminów realizacji i oczywiście elementy wirtualne i hybrydowe zostaną. Ale ogólnie rzecz biorąc, ludzie pragną być razem i podróżować. Myślę, że szczególnie imprezy motywacyjne i integracyjne będą coraz bardziej popularne wśród większej liczby osób pracujących z domu lub na odległość – zdalnie. Firmy będą musiały budować kulturę i relacje poprzez wydarzenia!
KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok
EÖG: Pandemia wyrównała szanse dla wszystkich destynacji, a te, które stosunkowo dobrze sobie poradziły (na szczęście jak Turcja), będą czerpać z tego korzyści przez wiele lat. Moim celem jest budowanie na udanym 2021 roku, dalszego poszerzanie naszego portfolio, naszych destynacji, podejście do projektowania wydarzeń i idealne osiągnięcie równowagi między inwestowaniem na naszych istniejących rynkach i w znanych już branżach. a wchodzeniem w nowe.
KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.
EÖG: Na początku 2020 roku, kiedy zostałam mamą, świat poszedł na urlop macierzyński ze mną, biznes spowolnił. Rok 2021 był również stosunkowo spokojny, choć pojawiły się już podróże w celu sprzedaży, realizacji naszych wydarzeń i uczestnictwa w spotkaniach zarządu SITE. Przewiduję, że rok 2022 będzie szczególnie mocnym rokiem, w którym na moim nowym stanowisku – dyrektora zarządzającego muszę dobrze zarządzać całą firmą. Pogodzenie tego z byciem młodą matką i młodą kobietą, która nadal chce osiągnąć różne cele (jak odwiedzanie czterech nowych miejsc rocznie!), będzie wyzwaniem – to jest oczywiste. Każda minuta, każdego dnia musi być dobrze zaplanowana, ale w równowadze. To wydaje się być moim osobistym wyzwaniem na wiele nadchodzących lat.
Eda Özden Günyüz dyrektor zarządzająca MEP DMC, wiodącej agencji eventowej z siedzibą w Stambule w Turcji. Przed wejściem do rodzinnej firmy Eda uzyskała tytuł licencjata z międzynarodowej polityki i ekonomii w Waszyngtonie, a następnie tytuł magistra z zakresu prawa, globalizacji i rozwoju w londyńskim SOAS. W MEP początkowo koncentrowała się na wydarzeniach na zamówienie i digital marketingu, a teraz kieruje zespołem sprzedaży i marketingu. Jej serce leży w projektowaniu dla swoich klientów kreatywnych, bogatych i inspirujących nowych treści z Turcji. Od urodzenia miłośniczka ludzi i świata, jej pasją jest podróżowanie po świecie w poszukiwaniu nowych doświadczeń. Jest byłą członkinią Rady Dyrektorów SITE Global, a także dumną absolwentką SITE Young Leader. Została wybrana jedną z najbardziej wpływowych osób Conventa w Europie (2017) oraz Millenial to Watch przez magazyn Meetings & Conventions (2016).
dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.
Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.