Dale Hudson: Praca nad wydarzeniami na żywo ekscytuje najbardziej

Dale Hudson i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...
Na zdjęciu: Dale Hudson i Krzysztof Celuch w cyklu She Means Business...

Platforma wirtualna pomogła nam przejść przez trudny czas, jednak według mnie wydarzenia na żywo umożliwiają znacznie większą kreatywność. Dale Hudson, knowledge and events director, IMEX Group, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: She Means Business – oznacza…?

Dale Hudson: Umożliwianie kobietom rozwoju ich kariery za pomocą wszystkich narzędzi i form wsparcia.

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach…

DH: Ogromny wpływ na naszą branżę będą miały wyzwania związane z przechodzeniem pracowników z branży na emeryturę oraz rekrutacją nowych kadr. To się już po woli dzieje.

KC: Twoje cele biznesowe i marzenia, pomysły na 2022 rok

DH: Mieć większą równowagę między życiem zawodowym i prywatnym. Naprawdę znalezienie balansu i dbanie o samopoczucie w branży spotkań oraz nadal wspieranie młodszego pokolenia wchodzącego do naszej branży.

KC: Twoje największe osobiste wyzwanie w nadchodzących miesiącach.

DH: Zapewnić moim córkom jak najlepsze wsparcie, jakiego mogę udzielić. Ostatnie dwa lata były dla nic przez Covid niezwykle trudne i jestem przekonana, że tak też jest u wielu dzieci. Więc wszystko, co mogę zrobić, aby wesprzeć ich dobre samopoczucie i pewność siebie, jest na szczycie moich priorytetów.

KC: IMEX 2022 – wydarzenie powraca na żywo. Co Cię najbardziej w tym ekscytuje?

DH: Nie potrafię do końca wyrazić, jak bardzo się cieszę, że znowu pracuję nad wydarzeniami na żywo. To ekscytuje mnie najbardziej. Platforma wirtualna z pewnością pomogła nam przejść przez bardzo trudny czas, jednak według mnie (tak całkiem osobiście) wydarzenia na żywo umożliwiają znacznie większą kreatywność. Myślę też, że dyskusje i rozmowy w małych grupach podczas wydarzeń na żywo są o wiele bardziej organiczne i nie są wymuszone, co z punktu widzenia biznesu może być tylko dobre. Jestem również bardzo podekscytowana, widząc wszystkich naszych kolegów i przyjaciół – z powrotem razem, robiących interesy, nawiązujących kontakty i wzmacniających wszystkie te wspaniałe relacje biznesowe, a także widząc tak wiele wydarzeń na żywo powracających na całym świecie. Zawsze ekscytuje mnie też Future Leaders Forum, ponieważ to naprawdę miejsce, w którym możemy spotkać kolejne pokolenie liderów wchodzące do naszej branży, a ich energia i entuzjazm są zaraźliwe.

KC: Co nowego przygotowaliście na IMEX? Czym różni się tegoroczny program edukacyjny?

DH: Przestrzenie edukacyjne to nowe projekty w hali 9. Naprawdę ciężko pracowaliśmy, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenie edukacyjne. Wiemy, że natura ma silny wpływ na to, jak się uczymy i jak pracuje nasz mózg, dlatego staraliśmy się odtworzyć niektóre z tych wspaniałych rzeczy na świeżym powietrzu i mamy nadzieję, że zostanie to dobrze przyjęte. Mamy więcej interaktywnych sesji, zachęcających do dyskusji, której, jak sądzę, tak wiele osób teraz poszukuje – tego osobistego kontaktu.
Nowość w hali 9 i oferta edukacyjna „More than Experience Lab” to sojusz stworzony przez Maritz Global Events i DRPG Creative Communications. W efekcie współpracy powstała seria interaktywnych sesji, które otworzą umysły na nowe możliwości w świecie doświadczeń.
Nowość w hali 9 to także Listening Lab oferowane przez Listening Collective. Listening Lab to miejsce na targach IMEX, w którym uczestnicy mogą doświadczyć, jak pracujemy oraz jak wygląda nasze podejście do słuchania. Naszym życzeniem jest, aby ludzie zabrali coś dla siebie. Istnieje możliwość aktywnego uczestniczenia w sesjach grupowych, podczas których będziesz uczyć się i będziesz wspierany przez innych, możeasz wziąć udział w krótkiej personalnej sesji coachingowej, a także mieć przestrzeń do rozmowy z nami i zadawania pytań o to, czym Listening Collective się zajmuje.

KC: Za kilka dni starują targi IMEX we Frankfurcie, w październiku planowane są IMEX America. Przygotowujesz coś specjalnego na ich tegoroczną edycję?

DH: Zdecydowanie polecam, aby ludzie przeszli się z hali 8 do hali 9, aby zaangażować się w całą dostępną wspaniałą edukację, wszystkie sesje edukacyjne są akredytowane przez CMP, a niektóre są zatwierdzone przez CSEP. W hali 9 zlokalizowane są różne inne elementy angażujące – takie jak People and Planet Village, Food Court z pięknym zielonym parkiem. Media Café, sesja edukacyjna MPI i ICCA oraz mnóstwo innych interaktywnych spotkań, z możliwością zrobienia świetnych zdjęć.

Dale Hudson, knowledge and events director, IMEX Group
Dale Hudson specjalizuje się w rozwoju osobistym, edukacji, innowacjach, zrównoważonym rozwój w przemyśle spotkań. Jako knowledge and events director w Grupie IMEX z powodzeniem wdrożyła inicjatywy IMEX Vision – projekty, które zachęcają profesjonalistów z branży do odkrywania nowych perspektyw, a tym samym rozwijania kariery i zyskania przewagi biznesowej. Podczas swojej 19-letniej pracy w IMEX stworzyła wiele projektów, obecnie wraz ze swoim zespołem zarządza ofertą edukacyjną zarówno IMEX Frankfurt, jak i IMEX America, IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, Legacy Projects we Frankfurcie i Las Vegas, Be Well inicjatywą, która dotyczy zachowania zdrowia i energii podczas pracy i podróży. Karierę rozpoczęła od pracy dla targów przemysłu spotkań jako koordynator ds. marketingu, zanim ukończyła studia licencjackie z wyróżnieniem w zakresie zarządzania, specjalizując się w praktykach środowiskowych w przemyśle spotkań. Po ukończeniu studiów pracowała jako kierownik ds. marketingu, a następnie jako szef komunikacji korporacyjnej w obszarze edukacji. Dale jest byłym członkiem zarządu i sekretarzem Green Meetings Industry Council (GMIC), była zaangażowana w tworzenie wytycznych dotyczących raportowania zrównoważonego rozwoju za pośrednictwem Global Reporting Initiative Event Sector Supplement. Jest byłym członkiem Rady ds. Zrównoważonego Rozwoju EIC. Dale ma w życiu wiele pasji – niektóre z nich to: jedzenie, muzyka, podróże – uwielbia swój dom w Portugalii, spędzanie czasu z rodziną i córkami Isabellą i Filippą oraz karierę w IMEX.

dr hab. Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prof. SGTiH, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

Cykl Celuch pyta… She means business…
Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl