Anna Górka, Jacek Żerdziński: Strefy marek to festiwal doświadczeń

„Strefa marki na festiwalu to ten moment dla marki, w którym może w pełni pokazać swoją perspektywę, pokazać uczestnikom wydarzenia, jak jest, jak chce być odbierana, ale też okazja, żeby mogła wyjść ze swojej strefy komfortu”. Jak organizować taką przestrzeń, jak projektować doświadczenia i jak budować więź festiwalu, marki i uczestników, żeby osiągnąć najlepsze efekty? Swoimi doświadczeniami dzielą się Anna Górka, Event Director HOLO Events, i Jacek Żerdziński, Senior Project Manager / Team Head, HOLO Events.
 
W rozmowie m.in. o:

  • sezonie letnich festiwali i zjawiskach charakterystycznych dla tegorocznych działań
  • funkcji stref marek w tworzeniu doświadczeń festiwalowych
  • motywacji marek do udziału w festiwalach lub ich współtworzenia
  • rodzajach partnerstwa i charakterystyce współpracy pomiędzy marką a festiwalem oraz roli agencji eventowej w całym tym procesie
  • specyfice procesu projektowania i logistyki strefy marki na festiwalu
  • kompetencjach agencji eventowej specjalizującej się w projektowaniu obecności marek na festiwalach
  • ewaluacji takich projektów i efektach z perspektywy marki
  • o tym, co jest najważniejsze w planowaniu obecności marki na festiwalu  

Zobacz też: Osiedle im. Luzu, czyli strefy marki Lech na festiwalach >>>

Videopodcast został nagrany w ramach cyklu „Odsłuch rynku z HOLO – HALO tu HOLO”
Dla HOLO Group świat marketingu nie ma żadnych tajemnic. Jak zrobić udany event? Jak stworzyć wyjątkową komunikację w POS? Te tematy opatrzone profesjonalizmem i kilkunastoletnim doświadczeniem całego teamu dają wiele możliwości na stworzenie niezapomnianych emocji. W tym cyklu dowiecie się między innymi: jakie trendy królują w branży eventowej, w kreacji, produkcji POSM oraz komunikacji digital; jakie narzędzia wykorzystuje przy ich realizacji agencja HOLO Events czy z kim pracuje realizując największe projekty.
Co miesiąc team HOLO Group podzieli się wnioskami, analizami, inspiracjami w cyklu „Odsłuch rynku z HOLO”.
Głos „HALO tu HOLO” usłyszycie w różnych odsłonach na MeetingPlanner.pl.

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl