Anna Górka, Jacek Żerdziński: Strefy marek to festiwal doświadczeń
„Strefa marki na festiwalu to ten moment dla marki, w którym może w pełni pokazać swoją perspektywę, pokazać uczestnikom wydarzenia, jak jest, jak chce być odbierana, ale też okazja, żeby mogła wyjść ze swojej strefy komfortu”. Jak organizować taką przestrzeń, jak projektować doświadczenia i jak budować więź festiwalu, marki i uczestników, żeby osiągnąć najlepsze efekty? Swoimi doświadczeniami dzielą się Anna Górka, Event Director HOLO Events, i Jacek Żerdziński, Senior Project Manager / Team Head, HOLO Events.
W rozmowie m.in. o:
- sezonie letnich festiwali i zjawiskach charakterystycznych dla tegorocznych działań
- funkcji stref marek w tworzeniu doświadczeń festiwalowych
- motywacji marek do udziału w festiwalach lub ich współtworzenia
- rodzajach partnerstwa i charakterystyce współpracy pomiędzy marką a festiwalem oraz roli agencji eventowej w całym tym procesie
- specyfice procesu projektowania i logistyki strefy marki na festiwalu
- kompetencjach agencji eventowej specjalizującej się w projektowaniu obecności marek na festiwalach
- ewaluacji takich projektów i efektach z perspektywy marki
- o tym, co jest najważniejsze w planowaniu obecności marki na festiwalu
Zobacz też: Osiedle im. Luzu, czyli strefy marki Lech na festiwalach >>>
Videopodcast został nagrany w ramach cyklu „Odsłuch rynku z HOLO – HALO tu HOLO”
Dla HOLO Group świat marketingu nie ma żadnych tajemnic. Jak zrobić udany event? Jak stworzyć wyjątkową komunikację w POS? Te tematy opatrzone profesjonalizmem i kilkunastoletnim doświadczeniem całego teamu dają wiele możliwości na stworzenie niezapomnianych emocji. W tym cyklu dowiecie się między innymi: jakie trendy królują w branży eventowej, w kreacji, produkcji POSM oraz komunikacji digital; jakie narzędzia wykorzystuje przy ich realizacji agencja HOLO Events czy z kim pracuje realizując największe projekty.
Co miesiąc team HOLO Group podzieli się wnioskami, analizami, inspiracjami w cyklu „Odsłuch rynku z HOLO”. Głos „HALO tu HOLO” usłyszycie w różnych odsłonach na MeetingPlanner.pl.
ARTYKUŁ PARTNERA