O rany, znowu brief na święta – czyli po co organizujemy firmowe wydarzenia świąteczne
Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events, i Michał Maciątek, kreatywny i producent eventów, w rozmowie z MeetingPlanner.pl, poszukując tegorocznych trendów, „odwracają” christmas party i świąteczne prezenty.
W rozmowie m.in. o:
- specyfice formatu spotkania świątecznego i jego relacji z kulturą organizacji
- konieczności analizy celu, potrzeb, kontekstu w odniesienie do spotkania świątecznego, które cel tylko z pozoru jest oczywisty
- terminie
- zaangażowaniu gospodarzy takiego spotkania
- koncentracji na człowieku, opowieści o nim i stworzeniu odpowiedniej przestrzeni do rozmowy i budowania relacji
- stworzeniu fizycznej i symbolicznej przestrzeni uwzględniającej różnorodne potrzeby i różnorodność gości
- prezentach świątecznych i ich wartości
- rozwiązaniach, które dają gościom możliwość wyboru w odniesieniu do różnych aspektów uczestnictwa w wydarzeniu czy korzystania z prezentów.
W rozmowie udział wzięli:
Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events
Michał Maciątek, kreatywny i producent eventów
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl
Videopodcast został zrealizowany w Studiu Stream Space.