O rany, znowu brief na święta – czyli po co organizujemy firmowe wydarzenia świąteczne

Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events, i Michał Maciątek, kreatywny i producent eventów, w rozmowie z MeetingPlanner.pl, poszukując tegorocznych trendów, „odwracają” christmas party i świąteczne prezenty.

W rozmowie m.in. o:
- specyfice formatu spotkania świątecznego i jego relacji z kulturą organizacji
- konieczności analizy celu, potrzeb, kontekstu w odniesienie do spotkania świątecznego, które cel tylko z pozoru jest oczywisty
- terminie
- zaangażowaniu gospodarzy takiego spotkania
- koncentracji na człowieku, opowieści o nim i stworzeniu odpowiedniej przestrzeni do rozmowy i budowania relacji
- stworzeniu fizycznej i symbolicznej przestrzeni uwzględniającej różnorodne potrzeby i różnorodność gości
- prezentach świątecznych i ich wartości
- rozwiązaniach, które dają gościom możliwość wyboru w odniesieniu do różnych aspektów uczestnictwa w  wydarzeniu czy korzystania z prezentów.

W rozmowie udział wzięli:
Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events
Michał Maciątek, kreatywny i producent eventów
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl

Videopodcast został zrealizowany w Studiu Stream Space.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl