Premiera raportu „Digital Event” – konferencja prasowa
Ponad 80 proc. klientów biorących udział w badaniu poświęconym organizacji eventów w roku 2020 realizowało wydarzenia online. Jak postrzegają i oceniają taką formułę spotkań? O tym w raporcie „Digital Event. Wydarzenia i spotkania online 2020/2021. Analiza, prognoza, benchmarki”.
Wydarzenie:
Konferencja prasowa – premiera raportu „Digital Event. Wydarzenia i spotkania online 2020/2021. Analiza, prognoza, benchmarki”
W programie konferencji znalazła się prezentacja wyników badania klientów dotyczącego organizacji wydarzeń online, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Celem badania było poznanie opinii osób odpowiedzialnych za organizację eventów w firmach odnośnie eventów online – w jakich celach są i będą wykorzystywane, czy są organizowane przy współpracy z agencją eventową, jak są oceniane pod względem różnych aspektów i czy mają szansę zastąpić eventy tradycyjne (offline).
Uczestnicy:
O przyszłości komunikacji za pomocą eventów online i offline rozmawiali Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, group communications manager, Ringier Axel Springer Polska, Magdalena Gawlak, global marketing and communications manager, IPMA Global, oraz Dariusz Maciołek, CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas.
Wyzwania rynku digital event marketingu i jego wartość omówili przedstawiciele agencji eventowych: Wojciech Cłapiński, El Padre, Dominik Górka, Live Age, Janusz Jabłoński, BERM, Rafał Krawczuk, Plej, Michał Michałowski, KDK Events oraz Krzysztof Paradowski, CMA Events.
Metodologię i założenia badania przedstawiła Karolina Knyziak, project manager, ARC Rynek i Opinia.
Wydarzenia poprowadziła Magdalena Kondas, redaktor naczelna, MeetingPlanner.pl.
Miejsce: Havana Lounge, Przestrzenie Eventowe, Kredytowa 9, Warszawa
Realizacja i transmisja: Transmisje Live. Partnerem spotkania
Partner cateringowy: Royal Catering