Polzak Marketing 2021: Eventy

Wydarzenie: Polzak Marketing 2021 – „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”.

Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Spotkanie moderowała Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Program wydarzenia:
Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem
Prelegenci: Krzysztof Kiełmiński, dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka, Jakub Ćwikliński, wiceprezes zarządu, event Director, El Padre

Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci: Ewa Krupa, dyrektor kultury i rozwoju, Orange Polska, Artur Ucher, prezes zarządu, Imagine Nation, Dawid Bednarski, creative Director, Imagine Nation

Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem
Prelegenci: Anna Dubaj, marketing manager Poland EBG Solution & MKT Dept., Huawei Polska, Łukasz Klimczak, COO  Bespoke, Konrad Jan Wielgórski, CEO Bespoke

Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje
Prelegenci: Magdalena Heinrich, procurement manager - AstraZeneca Pharma Poland, Monika Kiełtyka - Michna, head of Global Procurement Services – AstraZeneca, Beata Krajewska-Forysiak, koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services, Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity

Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci: Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl, Marta Wojakowska, creative event planner Live Age, Ewelina Zimny, event manager Live Age, Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.

Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci: Marcin Franczak, główny specjalista ds. projektów eventowych, Grupa PZU, Rafał Żółtonos, department manager/parts & accessories, KIA, Anna Ufnal, event production director, Plej

Wydarzenie zamknął komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.
Paneliści: Karolina Starkowska, buyer Lotte Wedel oraz Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas Bank Polska
Organizatorami Polzak Marketing 2021 są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym konferencji.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl