Rozmowa: event marketing w czasach niepewności
Czy event marketing to dobre i skuteczne narzędzie do realizacji celów biznesowych? Jaka jest pozycja tego narzędzia i jak się ono zmienia w kontekście trendów i wyzwań?
Rozmowa na temat event marketingu, której punktem wyjścia był raport „Event marketing 2022 / 2023. Wyzwania przemysłu spotkań i wydarzeń w niepewnych czasach”, w kanale REACH4 biznes w Comparic24.tv
Rozmawiają: prowadzący Krzysztof Kamiński (Comparic24.tv), Dorota Wojtczak (dyrektor marketingu, Live Age), Michał Michałowski (senior partner KDK Events) i Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl).
Raport „Event marketing 2022 / 2023. Wyzwania przemysłu spotkań i wydarzeń w niepewnych czasach" został opracowany przez zespół prowadzony pod egidą portalu MeetingPlanner.pl, składający się z przedstawicieli agencji: Berm, Blu Experience, El Padre, KDK Events, Live Age oraz Plej. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy IQS.
Założeniem twórców publikacji jest analiza event marketingu jako narzędzia realizacji celów biznesowych w niepewnych czasach oraz zgromadzenie i prezentacja danych, które mogą być pomocne w podejmowaniu decyzji i planowaniu działań, jakie wiążą się z organizacją spotkań i wydarzeń.
Więcej o raporcie i dokument do pobrania w pełnej wersji znajduje się tutaj >>>