Rozmowa: event marketing w czasach niepewności

Czy event marketing to dobre i skuteczne narzędzie do realizacji celów biznesowych? Jaka jest pozycja tego narzędzia i jak się ono zmienia w kontekście trendów i wyzwań?

Rozmowa na temat event marketingu, której punktem wyjścia był raport „Event marketing 2022 / 2023. Wyzwania przemysłu spotkań i wydarzeń w niepewnych czasach”, w kanale REACH4 biznes w Comparic24.tv

Rozmawiają: prowadzący Krzysztof Kamiński (Comparic24.tv), Dorota Wojtczak (dyrektor marketingu, Live Age), Michał Michałowski (senior partner KDK Events) i Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl).

Raport „Event marketing 2022 / 2023. Wyzwania przemysłu spotkań i wydarzeń w niepewnych czasach" został opracowany przez zespół prowadzony pod egidą portalu MeetingPlanner.pl, składający się z przedstawicieli agencji: Berm, Blu Experience, El Padre, KDK Events, Live Age oraz Plej. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy IQS.

Założeniem twórców publikacji jest analiza event marketingu jako narzędzia realizacji celów biznesowych w niepewnych czasach oraz zgromadzenie i prezentacja danych, które mogą być pomocne w podejmowaniu decyzji i planowaniu działań, jakie wiążą się z organizacją spotkań i wydarzeń.

Więcej o raporcie i dokument do pobrania w pełnej wersji znajduje się tutaj >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl