Event jest tak dobry, jak brief wysłany do agencji

O współpracy na linii klient – agencja w cyklu MP MICE & More® rozmawiamy z Darią Samborską, ekspertem ds. rozwoju i bankowości korporacyjnej, Bank Pekao SA, Magdaleną Przysłupską, rzeczniczką prasową Fundacji DKMS i Irminą Recką-Wyżgą, kierowniczką Działu Szkoleń i Profesjonalizacji, Narodowe Centrum Kultury.
 
W rozmowie m.in. o:

  • wartości wydarzeń z perspektywy klientów
  • potrzebie (lub braku potrzeby) współpracy z agencją eventową
  • oczekiwaniach klientów wobec agencji eventowych
  • optymalnym modelu współpracy pomiędzy klientem a agencją
  • pieniądzach, rutynie, relacjach, poczuciu bezpieczeństwa, szacunku do czasu i o konieczności celebracji

Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl