Polzak Marketing 2021: Marketing rozwiązań w digitalu
Wydarzenie: Polzak Marketing 2021 – „Marketing rozwiązań w digitalu. Czego uczy nas pandemia?”.
Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców. Spotkanie moderowała Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.
Program wydarzenia:
Temat 1: Jak szukać konsumentów o bardzo konkretnych potrzebach i budować ich zaangażowanie w digitalu?
Prelegenci: Michał Rogowski, head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin, Mars Błażej Soniewicki, managing partner, E-Contenta
Temat 2: In-game Advertising czyli wyższy level komunikacji w gamingu. KFC na mapach CS:GO
Prelegenci: Kamil Górecki, CEO/co-founder, Fantasyexpo Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
Temat 3: Bez danych jesteś po prostu kolejną osobą ze swoją opinią - praktyczne przykłady wykorzystania wiedzy o klientach w IKEA
Prelegenci: Adam Nowak, global loyalty leader, IKEA Group Dominik Zacharewicz, managing partner & co-founder, Loyalty Point
Temat 4: Partnerstwo, precyzja i duże pieniądze - jak efektywnie lokować digital media mix z wykorzystaniem rozwiązań business intelligence. Semahead x BRW cooperation case study
Prelegenci: Edyta Frąckowiak, chief operating officer, wiceprezes zarządu, Semahead Michał Karolczyk, business development & marketing director, Semahead
Temat 5: Gaming nowym digitalem. Innowacyjne rozwiązania w marketingu na przykładzie kampanii Warka Planet of Gamers
Prelegenci: Artur Molęda, brand manager, Grupa Żywiec Krzysztof Kiełpiński, account director, 2012 agency Piotr Bombol, chief strategy officer, Gameset
Organizatorami Polzak Marketing 2021 są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). MeetingPlanner.pl jest partnerem medialnym konferencji.