Więcej spotkań, więcej zrealizowanych celów

O wartości spotkań w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, mierzeniu ich efektywności oraz zasadach współpracy z agencją w nawiązaniu do raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” rozmawiamy z Edytą Blachowską, dyrektorką Biura Komunikacji Wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego, i Joanną Cendrowską, communication and marketing business partner, Aldesa Polska.

W rozmowie m.in. o:
- pozycji event marketing w komunikacji firmy i marki
- formatach, które się sprawdzają
- realizacji celów biznesowych za pomocą spotkań
- sposobach mierzenia skuteczności i sprawdzania efektywności event marketingu
- wartości i celowości współpracy z agencją eventową

W rozmowie udział wzięły:
Edyta Blachowska, dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej w Banku Gospodarstwa Krajowego
Joanna Cendrowska, communication and marketing business partner, Aldesa Polska
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl
 
Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space. Opracowanie graficzne – Studio Stream Space
 
Podsumowanie raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” oraz całą publikację można znaleźć tutaj >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl