H&M Loves Music Warsaw – wideo case study

W ramach projektu H&M Loves Music Warsaw endorfina events zorganizowała w Warszawie cykl imprez muzycznych ze sceną umieszczoną na pływającym po Wiśle promie. Pomysłodawcą konceptu kreatywnego, który został dopracowany we współpracy z działem marketingu H&M Polska, była endorfina events. Agencja odpowiadała za dobór artystów oraz koordynację ich obecności w Warszawie, scenografię i współpracę przy projekcie i budowie sceny, opracowanie key visuala H&M Loves Music Warsaw oraz realizację projektu.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl