Nic nie zastąpi osobistego kontaktu – podsumowujemy MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw

MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe. Fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe. Fot. Marcin Faliński

Kolejne spotkanie z cyklu MP Fast Date®, z udziałem meeting plannerów i oferentów usług dla rynku eventowego, organizowane przez MeetingPlanner.pl, odbyło się 28 czerwca w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, obiekcie, który posiada największą salę balową w stolicy.


Centrum konferencyjne tego obiektu, zlokalizowanego w zacisznej dzielnicy Wawer, w odległości zaledwie 15 minut od centrum Warszawy, to ponad 5 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni eventowej. Składa się na nią 20 sal konferencyjnych i największa w Europie sala balowa o powierzchni ponad 2000 mkw. W takiej scenerii odbyły się spotkania oferentów rynku MICE z klientami.
 

Indywidualne spotkania oferentów i planistów
46. MP Fast Date®, tak jak wszystkie spotkania z tego cyklu, organizowane przez MeetingPlanner.pl od 2011 roku, miał na celu zaprezentowanie organizatorom wydarzeń obiektów, usług i destynacji eventowych, a także branżowy networking poprzez spotkanie face to face z oferentami.
Podczas czterech tur spotkań, składających się w sumie z 12 trwających po 15 minut indywidualnych rozmów, organizatorzy wydarzeń zdobywali wiedzę na temat nowości rynkowych oraz inspiracje do scenariuszy planowanych wydarzeń. Spotkania były także okazją to wymiany doświadczeń, nawiązywania bezpośrednich kontaktów i budowania relacji.
Firmy biorące udział w wydarzeniu, wśród których były obiekty, oferenci usług eventowych oraz biura destynacji (w sumie 55 podmiotów), mogły jednego dnia spotkać się ze dużą grupą potencjalnych klientów. Ich przedstawiciele mieli także do dyspozycji czas do samodzielnego wykorzystania na spotkanie z wybranymi klientami.
 


Konkursy, jubileusz i warsztaty edukacyjne
Pomiędzy poszczególnymi turami spotkań zaplanowano przerwę kawową, lunch, a także Garden Party połączone z konkursem z nagrodami, które było jednocześnie celebrowaniem 15-lecia MPI Poland Chapter, czyli polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie (Meeting Professional International).
Uczestnicy spotkania mogli wziąć udział w grze towarzysko-networkingowej „Poker relacji”, w której używane były kraty z ciekawostkami oraz informacjami na temat MPI i działalności organizacji. Nagrodą były akcesoria przygotowane przez MPI. Była także możliwość wsparcia MPI Foundation poprzez zakup specjalnie przygotowanych na ten cel czapek z hasłami eventowymi.

MPI Poland zaproponowało także uczestnikom MP Fast Date® warsztaty na temat wyrażana własnego zdania i sprzeciwiania się pomysłom innych, których hasło brzmiało: Nie? – Czemu nie!”. Prowadziła je członkini MPI Karolina Bednarz z Centrum Konferencyjnego Fabryczna 13, a ich celem była próba weryfikacji, gdzie w naszej kulturze umiejscawiamy „nie”, a także sprawdzenie, w jaki sposób łatwiej odmawiać oraz jak słyszeć i słuchać aktywnie odmów innych. Częścią warsztatów były ćwiczenia, które pokazały, jak z perspektywy lidera można budować przestrzeń, w której inni są zachęcani do wyrażania własnego zdania. Uczestnicy rozmawiali o recepcie na mówienie „nie” oraz o tym, jak zaprzyjaźnić się z odmowami.

Spotkanie było wstępem do zrozumienia celu i skutków mówienia „nie”, jako warunku zrównoważonego rozwoju. Dyskusja dotyczyła między innymi tego, dlaczego boimy się odmawiać, czy wynika to ze strachu przed odrzuceniem i straceniem okazji, czy z naszego przekonania o słuszności takiej decyzji, a także tego, jak poradzić sobie z czyjąś odmową. Wniosek wynikający z warsztatów można było streścić w zdaniu – Nie bój się mówić „tak”, ale nie czuj się winny, mówiąc „nie”.

Uczestnicy spotkania mieli także możliwość poznania prognoz na drugą połowę roku 2024 dla rynku konferencyjnego, które przedstawiła Joanna Piech z firmy Z-Faktor. Przytoczone premierowe dane dotyczące największych miast w Polsce oraz hoteli resortowych na południu i północy kraju, zawierały analizę potwierdzonych wydarzeń od stycznia do końca grudnia 2024 roku, w porównaniu z danymi o realizacjach z poprzedniego roku. Dzięki temu można było wywnioskować, jaka jest sytuacja w poszczególnych regionach, dostrzec różnice i podobieństwa w konwersji zapytań na przestrzeni całego kraju i dostosować strategię sprzedaży do tych trendów.


Eventy w największej sali balowej Europy i na „zielonej trawce”
Udział w wydarzeniu był okazją do bliższego poznania oferty biznesowej DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, która umożliwia organizowanie różnego typu eventów, zarówno wydarzeń na kilka tysięcy osób, jak i bardziej kameralnych, takich jak spotkanie branżowe albo konferencja prasowa dla kilkudziesięciu uczestników.
Oprócz bogatego centrum konferencyjnego do dyspozycji klientów jest restauracja Garden z tarasem i dostępem do ogrodu, która pomieści 450 osób i Zazen Club & Lounge, w którym bawić się może 400 osób.

Obiekt umożliwia również organizację wydarzeń plenerowych, takich jak pikniki, koncerty oraz imprezy „na zielonej trawce”. Do tego celu organizatorzy mogą wykorzystać ogród o powierzchni około 7 tysięcy mkw., ze starodrzewem, ozdobnymi krzewami, zielonym trawnikiem i oczkiem wodnym. Na terenie ogrodu może się spotkać nawet 700 osób. Znajduje się tutaj utwardzona przestrzeń, na której można zbudować scenę lub innego rodzaju ekspozycje plenerowe, oraz zadaszony taras o powierzchni 356 mkw., z miejscem do grillowania. Natomiast dostęp do tarasu i ogrodu z restauracji Garden, z sali Private Dinning Room oraz foyer sali balowej pozwala wykorzystać te powierzchnie jako back up w przypadku załamania pogody i konieczności przeniesienia eventu pod dach.
W hotelu do dyspozycji uczestników wydarzeń organizowanych w DoubleTree By Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw jest 359 pokojów i apartamentów, w których nocować może jednocześnie 720 osób.

Partnerami 46. MP Fast Date® byli: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Meeting15, BSC AV, Marcin Faliński Fotografia, ArtWena Dekoracje, MPI Poland Chapter i Z—Factor.
 
Uczestnicy – meeting plannerzy i oferenci – o 46. MP Fast Date®

Viktoria Marta Chmielewska, prezes zarządu MEA Inward Experience Agency: Odpowiedź na potrzeby organizatorów na wielu poziomach
MP Fast Date® stanowi odpowiedź na potrzeby organizatorów wydarzeń na wielu poziomach. Dla mnie był to bardzo owocny dzień, który obfitował w wymianę doświadczeń, poznanie nowych możliwości i networking. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie duża skala tego wydarzenia i jego różnorodność. Hotel stanowił idealne miejsce na tego typu spotkania, wspaniała była także jego organizacja. Z punku widzenia biznesu – każdy planista mógł znaleźć coś dla siebie.
 
Katarzyna Malinowska, CEO, Biuro Eventów i Szkoleń: Przede wszystkim budowanie relacji
MP Fast Date® to przede wszystkim budowanie relacji. W ciągu jednego dnia kilkanaście spotkań i poznanie oferty hoteli, venue oraz atrakcji. Rozmowy branżowe oraz prywatne, dzielenie się doświadczeniami i informacjami. Do tego wspaniała atmosfera i organizacja!
 
Katarzyna Pytlak, starszy kupiec strategiczny, Polpharma: Nowe możliwości i kontakty
Takie spotkania jak MP Fast Date® to zawsze okazja po poznania nowych możliwości, nawiązania kontaktów biznesowych, a czasem poznania na żywo osób, z którymi pracujemy na co dzień w trybie online. To okazja do rozmów prowadzonych w przyjaznej i mniej formalnej atmosferze, czerpania z nich inspiracji, co jest ważne w prowadzeniu biznesu opartego na relacjach. Hotel DoubleTree by Hilton był fantastycznym miejsce na to wydarzenie.

Anna Klimek-Leśko, head of sales and reservations, Mercure Katowice Centrum: Tu można w pełni wykorzystać każdą minutę na rzecz rozwoju swojego biznesu
MP Fast Date® to unikalna forma networkingu, gdzie każdą rozmowę po 15 minutach przerywa gong, oznaczający zmianę partnera rozmowy. Są to bardzo intensywne spotkania, jednak okazuje się, że w ciągu kwadransa można nawiązać nowe relacje i omówić możliwości współpracy.
W ten sposób można spotkać się z kilkunastoma potencjalnymi partnerami biznesowymi w jednym miejscu i w krótkim czasie ocenić potencjalne korzyści ze współpracy, a bezpośrednie spotkania sprzyjają nawiązywaniu trwałych i wartościowych relacji. Według mnie nic nie zastąpi osobistego kontaktu, nawet w erze cyfrowej.
Spotkania typu MP Fast Date® są idealnym rozwiązaniem dla osób chcących maksymalnie wykorzystać swój czas na wydarzeniach branżowych i stanowią świetny przykład tego, jak można w pełni wykorzystać każdą minutę na rzecz rozwoju swojego biznesu w branży horeca i MICE.

Adam Lach, sales manager, Stradom House Autograph Collection: Nieoceniona możliwość budowania relacji
Spotkanie było interesujące pod względem różnorodności planistów, którzy byli przedstawicielami nie tylko agencji, ale również dużych firm lub organizacji. Możliwość prezentacji obiektu to jedno, ale budowanie relacji poprzez integrację wystawców i planistów, jest nieocenione. Jak budować biznes bez relacji? To niemal niemożliwe! Moim zdaniem, warto być na tak ważnym wydarzeniu branżowym.

Ilona Matuszny, manager obiektu, Narusa Leśna Przystań: Efektywność MP Fast Date® przewyższa tradycyjne formy nawiązywania kontaktów
Razem z koleżanką, jako reprezentantki obiektu Narusa Leśna Przystań we Fromborku miałyśmy przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w wydarzeniu MP Fast Date®. Z całą pewnością możemy polecać tę formę spotkania, która pozwala osiągnąć wiele w krótkim czasie dzięki dynamicznemu tempu i której efektywność przewyższa tradycyjne formy nawiązywania kontaktów, takie jak konferencje czy targi.
Z punktu widzenia biznesowego, MP Fast Date® umożliwia poznanie wielu potencjalnych partnerów, co może przerodzić się w długoterminowe relacje.

Łukasz Mączka, dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Crystal Mountain: To nabranie biznesowego oddechu
Udział w takim wydarzeniu z punktu biznesowego jest obligatoryjny. Nie ma innej możliwości, aby w jednym miejscu, w takim krótkim czasie poznać tak wiele osób z branży. Korzyści wynikające z potencjalnego biznesu są obustronne. Każdy z nas na co dzień zamknięty jest w czterech ścianach biura lub sal konferencyjnych, więc taka możliwość spotkania jest jak nabranie oddechu. Mamy możliwość spotkać się z ludźmi, którzy robią to co my, rozumieją na czym polega ta praca i z jakimi wyzwaniami przychodzi się nam mierzyć. To społeczność, która przez zrozumienie daje wsparcie. W ciągu dnia sprzedajemy, a wieczorem after party, gdzie zacieśniamy relacje, w tym także lub przede wszystkim biznesowe. Każdy, kto robi eventy, po prostu powinien wybrać się na MP Fast Date®.

Paulina Moskwa, dyrektor ds. sprzedaży, Hotel The Loom: Udany debiut
W tym roku po raz pierwszy mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w wydarzeniu MP Fast Date® i nasze wrażenia są niezwykle pozytywne. 4 rundy, 15 minut i 100 procent pozytywnej energii. Chyba nie istnieje drugie takie miejsce, gdzie w tak krótkim czasie można zaprezentować swój obiekt i to tak szerokiemu gronu ekspertów z branży. Mamy ogromną nadzieję na powtórzenie tego doświadczenia podczas kolejnej edycji.

ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński

MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel Warsaw 1 >>>
MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel Warsaw 2 >>>
MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel Warsaw 3 >>>
MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Hotel Warsaw 4 >>>

Zobacz też fotorelację z wydarzenia na Facebooku >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl