Premiera raportu: Digital Event
Ponad 80 proc. klientów biorących udział w badaniu poświęconym organizacji eventów w roku 2020 realizowało wydarzenia online. Jak postrzegają i oceniają taką formułę spotkań? O tym w raporcie „Digital Event. Wydarzenia i spotkania online 2020/2021. Analiza, prognoza, benchmarki”.
W programie konferencji znalazła się prezentacja wyników badania klientów dotyczącego organizacji wydarzeń online, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Celem badania było poznanie opinii osób odpowiedzialnych za organizację eventów w firmach odnośnie eventów online – w jakich celach są i będą wykorzystywane, czy są organizowane przy współpracy z agencją eventową, jak są oceniane pod względem różnych aspektów i czy mają szansę zastąpić eventy tradycyjne (offline).
O przyszłości komunikacji za pomocą eventów online i offline rozmawiali Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, group communications manager, Ringier Axel Springer Polska, Magdalena Gawlak, global marketing and communications manager, IPMA Global oraz Dariusz Maciołek, CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas.
Wyzwania rynku digital event marketingu i jego wartość omówili przedstawiciele agencji eventowych: Wojciech Cłapiński, El Padre, Dominik Górka, Live Age, Janusz Jabłoński, BERM, Rafał Krawczuk, Plej, Michał Michałowski, KDK Events oraz Krzysztof Paradowski, CMA Events.
Spotkanie poświęcone premierze raportu Digital Event odbyło się 8 czerwca w warszawskim klubie Havana Lounge. Transmisję zrealizowały Transmisje Live. Partnerem spotkania był Royal Catering.