KDK Events w nowej odsłonie

Agencja KDK Events przeszła rebranding – odświeżyła identyfikację wizualną, zaprezentowała nową stronę internetową, wprowadziła nowe narzędzia i – jak podkreśla – podchodzi do realizacji wyzwań z jeszcze większą energią, którą m.in. wyraża nowa kolorystyka.
 
– Po wielu godzinach rozmów, planów i kreatywnych spotkań – pełnych kawy i inspiracji – zrozumieliśmy, że nadszedł czas na zmiany. Chcemy dać światu jasny sygnał, że nasze ambicje i możliwości znacząco się rozwinęły – mówi Katarzyna Piwowar, dyrektor kreatywna KDK Events.
 
Dlaczego rebranding?
Celem rebrandingu było dostosowanie wizualnej tożsamości agencji do dynamicznie rozwijającego się rynku eventowego i rosnących oczekiwań klientów. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać to, kim KDK jest dzisiaj – agencją, która idzie z duchem czasu, ale nie zapomina o swoich korzeniach. – Nowoczesność, energia, kreatywność – to wartości, które towarzyszyły nam od początku, ale teraz wyrażamy je w jeszcze bardziej wyrazisty sposób. Nasze projekty są pełne energii i dynamiki, a nowa identyfikacja wizualna doskonale to oddaje. Stawiamy na minimalizm i świeżość, bo takie podejście przyciąga uwagę i inspiruje – mówi Katarzyna Piwowar. – Nowe logo i kolory nie tylko lepiej oddają nasz charakter, ale także wprowadzają odświeżający powiew, który zauważają nasi klienci.

Nowa identyfikacja wizualna – co się zmieniło?
W ramach rebrandingu powstała nowa strona internetowa – www.kdkevents.pl – zbudowana – jak podkreśla Katarzyna Piowowar – według najnowszych trendów w designie, która nie tylko przyciąga wzrok, ale również spełnia wszystkie wymogi UX. – Intuicyjność użytkowania była dla nas priorytetem – chcemy, aby nasi klienci łatwo odnajdywali potrzebne informacje i czuli się pewnie, poruszając się po stronie – wyjaśnia. Odświeżony „look” ma być także jasnym sygnałem, że KDK Events śledzi trendy, jest na bieżąco z nowymi technologiami i nie boi się wyzwań – również tych bardziej lifestylowych, które coraz częściej pojawiają się w świecie eventów.
– Strona jest wizytówką, która nie tylko prezentuje naszą ofertę, ale również pokazuje, że jesteśmy otwarci na innowacje i nowe wyzwania. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie się, by być jeszcze lepszym partnerem dla naszych klientów – podkreśla dyrektor kreatywna.
Zmiany objęły także logo agencji. – Postawiliśmy na nowoczesny minimalizm, który świetnie współgra z naszą misją. Choć logo przeszło „kosmetyczny lifting”, to duch KDK Events pozostał niezmieniony – nadal jesteśmy tym samym zespołem z sercem do działania! – podkreśla Katarzyna Piwowar.

Nowe kolory: limonka i fiolet
Jednym z kluczowych elementów rebrandingu była zmiana kolorystyki. Wcześniejsze barwy agencji – pomarańczowy i niebieski – ustąpiły miejsca nowym, bardziej dynamicznym i inspirującym odcieniom: energetycznej limonce i uspokajającemu, ale inspirującemu fioletowi. – Chcieliśmy, aby nasze kolory były nie tylko odważne, ale też niosły ze sobą odpowiednie skojarzenia – tłumaczy Magdalena Sołodyna, art director KDK Events odpowiedzialna za rebranding. – Limonka symbolizuje energię, świeżość i ciągły rozwój. Jest to kolor, który wyzwala pozytywne emocje, a jednocześnie odzwierciedla naszą chęć działania. Fiolet natomiast ma wiele znaczeń – oprócz tego, że kojarzy się z kreatywnością, symbolizuje także innowacyjność i nowoczesne technologie. Jest idealnym tłem dla tego, co chcemy pokazać: jesteśmy agencją, która nie boi się nowych technologii i stale szuka nowych, kreatywnych rozwiązań.

Co dalej?
– Rebranding to dopiero początek. Nowa identyfikacja wizualna pozwoli nam jeszcze lepiej realizować cele biznesowe – budować silniejsze relacje z klientami, inspirować i kreować wyjątkowe wydarzenia. Nasza energia i kreatywność są teraz jeszcze bardziej widoczne, a my jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania – zapewnia dyrektor kreatywna agencji.
Jesienią KDK Events rusza z autorskim podcastem „Eventualni”, gdzie jej przedstawiciel rozmawiać będą, szczerze, otwarcie i bez cenzury, z ciekawymi postaciami związanymi z branżą eventową.

W ubiegłym roku agencja KDK obchodziła 18-lecie działalności. Zobacz też rozmowę z Michałem Michałowskim, senior partnerem KDK Events >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl