Strefa Marki Blum wyróżniona w MUSE Creative Awards

Interaktywna Strefa Marki Blum stworzona przez krakowską agencję BluExperience zdobyła Złotą Nagrodą MUSE Creative Awards w kategorii „Experiential & Immersive – Exhibition Experience”. MUSE Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez International Awards Associate (IAA), który wyróżnia najlepsze projekty kreatywne i designerskie z całego świata. Do tegorocznej edycji zgłoszono 8700 projektów.  
 
Strefa Marki Blum, która powstała w głównej siedzibie firmy, to przestrzeń stworzona z myślą o pracownikach, klientach i wszystkich, którzy chcą lepiej poznać wartości i produkty firmy Blum. Można tam zanurzyć się w blisko 80-letniej historii firmy, poczuć jej wartości i zrozumieć, jak Blum ewoluował, stając się globalnym liderem w branży. To przestrzeń, w której technologia łączy się z ludzkim dotykiem, a każdy element – od multimedialnych animacji po dynamiczne treści – tworzy immersyjne doświadczenie.
– Stworzyliśmy wielowymiarową strefę, gdzie spotykają się wartości, ludzie i emocje, łącząc język projektowania wnętrz, multimedia i emocje sceniczne. Strefa stała się miejscem, gdzie innowacyjne materiały, różnorodne faktury oraz przestrzenne bryły tworzą unikalne doświadczenie spotkania z marką. Obserwujemy, co dzieje się w obszarze marketingu doświadczeń i jestem przekonany, że nie tylko podążaliśmy za trendami, ale wyznaczyliśmy nowy kierunek dla wielu innych marek, które myślą o tego typu działaniach – mówi współtwórca projektu Adam Nyk, Iconyk.
Koordynatorem projektu dla Blum Polska była krakowska agencja BluExperience. Partnerami projektu są Iconyk, Dobrze Powiedziane – Michał Zalewski, HausLab
 
Case study: Strefa marki polskiego oddziału firmy Blum z BluExperience >>>
 
MUSE Creative Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia osiągnięcia w dziedzinie kreatywności i projektowania. Organizatorem konkursu jest International Awards Associate (IAA). Nagrody MUSE służą jako platforma dla twórców, którzy chcą zaprezentować swoje innowacyjne pomysły, przełomowe rozwiązania i kreatywne podejście na arenie międzynarodowej.
W jury znaleźli się m.in: dyrektor kreatywny w Grey Pakistan - Fizza Shah, dyrektor artystyczny w Ogilvy Australia - Alexandre Collares, senior art director w AlmapBBDO - Felipe Paganoti, zastępca dyrektora kreatywnego w McCANN Nowy Jork - Lucas Ribeiro, partner kreatywny w BEAMY - Ronn Lee, dyrektor kreatywny i mentor w Publicis Middle East - Augusto Jesus Correia, dyrektor ds. doświadczeń marki i projektowania w Bemergroup Int. - Ralph Christian Bremenkamp, starszy architekt w Tiago do Vale Arquitectos - Tiago do Vale, dyrektor kreatywny i założyciel Kre8ive Partners - Mark Turner, główny asystent / BIM Lead / adiunkt w Kohn Pedersen Fox; Uniwersytet Kean - Yafei Zhang, dyrektor kreatywny w MRM / McCann oraz Makina & Co - Danilo Villanueva, projektant mody w Thom Browne - Di Gao.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl