Nowa reprezentacja Jamajki w Europie

Realizacją działań promocyjnych Jamajki na polskim rynku zajmie się Katarzyna Mańczyk, Palm Agency
Na zdjęciu: Realizacją działań promocyjnych Jamajki na polskim rynku zajmie się Katarzyna Mańczyk, Palm Agency

Od 1 lutego 2025 roku team neusta, we współpracy z partnerami z Color Travel Services (Benelux, Francja), Palm Agency (Polska) oraz Hopscotch (Włochy i Hiszpania), będzie odpowiedzialny za promocję Jamajki na kontynencie europejskim.
 
Celem zespołu jest pokazanie niezwykłego ducha Jamajki – kraju, który zainspirował świat dzięki takim postaciom jak Bob Marley, Usain Bolt czy Marcus Garvey. Promocja ma wykraczać poza idylliczne plaże – zachęcać do odkrycia kultury, mieszkańców i natury tej unikalnej wyspy. – Chcemy przyciągnąć podróżnych, którzy nie tylko zrelaksują się na naszych plażach, ale także odkryją Jamajkę od środka – wspierając lokalne społeczności i małe przedsiębiorstwa – podkreśla Hans van Wamel, menedżer ds. Jamajki w Color Travel Services.

Team neusta będzie koordynował działania PR i marketingowe w ścisłej współpracy z partnerami. Do kluczowych działań należeć będą: PR i relacje z mediami – organizacja wydarzeń, podróży prasowych i tworzenie komunikatów, marketing B2B – współpraca z touroperatorami, liniami lotniczymi, firmami incentive, organizacja szkoleń i wyjazdów informacyjnych dla agentów turystycznych i menedżerów produktów (famt rip), aby trwale wprowadzić Jamajkę do ofert europejskich dostawców. Plany obejmują również rozwijanie storytellingu, by podkreślić autentyczność Jamajki, oraz współpracę z influencerami i lokalnymi ambasadorami w obszarach takich jak kultura, natura i kuchnia. – Chcemy także zoptymalizować mix marketingowy, ponieważ podróż klienta zmienia się w obliczu głębokich przemian. Planujemy przegląd dotychczasowych działań i wprowadzenie nowych, przyszłościowych strategii – wyjaśnia Van Wamel.
Pod banderą Color Travel Services i w ścisłej współpracy z team neusta realizacją działań promocyjnych na polskim rynku zajmie się Katarzyna Mańczyk z agencji Palm Agency. W ramach swoich zadań Katarzyna Mańczyk będzie odpowiedzialna za PR, relacje z mediami oraz działania marketingowe, a także organizację wydarzeń promocyjnych i podróży prasowych skierowanych do polskiego rynku.
 
Grupa team neusta specjalizuje się w kompleksowym doradztwie i wdrażaniu rozwiązań IT, e-commerce, projektowania i komunikacji. Zatrudnia około 1200 pracowników w Niemczech i Szwajcarii, osiągając w 2023 roku obrót na poziomie 163 milionów euro.
 
Color Travel Services od 25 lat wspiera swoich klientów w obszarze marketingu, sprzedaży i PR. Współpracując z grupą partnerów, w tym z Jamaica Tourist Board, firma buduje długotrwałe relacje na rynku turystycznym. Angażuje się w edukację branżową, prowadząc inicjatywy na poziomie uniwersytetów zawodowych (Applied University), które inspirują nowe pokolenia specjalistów w branży turystycznej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl