Nowa reprezentacja Jamajki w Europie
Od 1 lutego 2025 roku team neusta, we współpracy z partnerami z Color Travel Services (Benelux, Francja), Palm Agency (Polska) oraz Hopscotch (Włochy i Hiszpania), będzie odpowiedzialny za promocję Jamajki na kontynencie europejskim.
Celem zespołu jest pokazanie niezwykłego ducha Jamajki – kraju, który zainspirował świat dzięki takim postaciom jak Bob Marley, Usain Bolt czy Marcus Garvey. Promocja ma wykraczać poza idylliczne plaże – zachęcać do odkrycia kultury, mieszkańców i natury tej unikalnej wyspy. – Chcemy przyciągnąć podróżnych, którzy nie tylko zrelaksują się na naszych plażach, ale także odkryją Jamajkę od środka – wspierając lokalne społeczności i małe przedsiębiorstwa – podkreśla Hans van Wamel, menedżer ds. Jamajki w Color Travel Services.
Team neusta będzie koordynował działania PR i marketingowe w ścisłej współpracy z partnerami. Do kluczowych działań należeć będą: PR i relacje z mediami – organizacja wydarzeń, podróży prasowych i tworzenie komunikatów, marketing B2B – współpraca z touroperatorami, liniami lotniczymi, firmami incentive, organizacja szkoleń i wyjazdów informacyjnych dla agentów turystycznych i menedżerów produktów (famt rip), aby trwale wprowadzić Jamajkę do ofert europejskich dostawców. Plany obejmują również rozwijanie storytellingu, by podkreślić autentyczność Jamajki, oraz współpracę z influencerami i lokalnymi ambasadorami w obszarach takich jak kultura, natura i kuchnia. – Chcemy także zoptymalizować mix marketingowy, ponieważ podróż klienta zmienia się w obliczu głębokich przemian. Planujemy przegląd dotychczasowych działań i wprowadzenie nowych, przyszłościowych strategii – wyjaśnia Van Wamel.
Pod banderą Color Travel Services i w ścisłej współpracy z team neusta realizacją działań promocyjnych na polskim rynku zajmie się Katarzyna Mańczyk z agencji Palm Agency. W ramach swoich zadań Katarzyna Mańczyk będzie odpowiedzialna za PR, relacje z mediami oraz działania marketingowe, a także organizację wydarzeń promocyjnych i podróży prasowych skierowanych do polskiego rynku.
Grupa team neusta specjalizuje się w kompleksowym doradztwie i wdrażaniu rozwiązań IT, e-commerce, projektowania i komunikacji. Zatrudnia około 1200 pracowników w Niemczech i Szwajcarii, osiągając w 2023 roku obrót na poziomie 163 milionów euro.
Color Travel Services od 25 lat wspiera swoich klientów w obszarze marketingu, sprzedaży i PR. Współpracując z grupą partnerów, w tym z Jamaica Tourist Board, firma buduje długotrwałe relacje na rynku turystycznym. Angażuje się w edukację branżową, prowadząc inicjatywy na poziomie uniwersytetów zawodowych (Applied University), które inspirują nowe pokolenia specjalistów w branży turystycznej.