Mercure rozbudowuje portfolio w Europie Wschodniej

Mercure Palanga Vanagupe Resort
Na zdjęciu: Mercure Palanga Vanagupe Resort

Accor kontynuuje ekspansję marki Mercure w regionie. Wraz z otwarciem Mercure Palanga Vanagupe Resort na Litwie grupa rozbudowuje portfolio sześciu hoteli w kluczowych lokalizacjach w tym kraju, jak m.in. Wilno, Kłajpeda, Kowno czy Mariampol. Nowy hotel będzie trzecim obiektem działającym pod marką Mercure na Litwie, dołączając do ponad 67 hoteli Mercure w Europie Wschodniej. 
 
Mercure ogłosił otwarcie Mercure Palanga Vanagupe Resort po gruntownej modernizacji. Położony w Palandze, największym i najpopularniejszym nadmorskim kurorcie na Litwie hotel oferuje gościom 98 pokojów, łatwy dostęp do pobliskich plaż i wydm oraz największe w mieście centrum konferencyjne.
– Otwarcie Mercure Palanga Vanagupe Resort to ważny krok w rozwoju portfolio Accor w regionie Morza Bałtyckiego. Ten najnowszy hotel nie tylko podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych wrażeń gościom, ale także ambicję zachęcenia większej liczby podróżnych do wizyty w Palandze – miejsca atrakcyjnego zarówno dla turystów, jak i dla biznesu – zauważa Frank Reul, vice president development premium, midscale, and economy brands Eastern Europe, Italy, and Greece w Accor.
Mercure Palanga Vanagupe Resort oferuje 98 pokojów i apartamentów, które zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlać spokojne otoczenie obiektu. Hotel oferuje zróżnicowaną ofertę gastronomiczną oraz restaurację dla 165 osób serwującą bar dostępny w hotelowym lobby i przy basenie, a także odkryty taras.
 
Mercure Palanga Vanagupe Resort to największe hotelowe centrum konferencyjne w mieście, oferujące sześć sal do organizacji wydarzeń – od kameralnych spotkań po konferencje na 500 osób. Hotel zapewnia także obszerny parking ze stacjami ładowania pojazdów elektrycznych oraz usługę transferu na lotnisko.

Goście zatrzymujący się w Mercure Palanga Vanagupe Resort będą mogli zrelaksować się w Golden SPA, które oferuje ponad 100 zabiegów. Spa zapewnia również dostęp do saun, aromatycznych łaźni parowych, łaźni lodowej i jacuzzi oraz basenu z masażem strumieniowym i basenu Princess z białego marmuru z efektem tropikalnego deszczu. Pełną relaksację zapewni także 18-metrowy odkryty basen letni, plac zabaw dla dzieci, a dla miłośników aktywnego wypoczynku: centrum fitness, dwa odkryte korty tenisowe, boisko do koszykówki i wypożyczalnia rowerów.
Hotel położony jest w pobliżu tętniącego życiem centrum Palangi, pięć kilometrów od międzynarodowego lotniska.
W trwającą półtora roku renowację i modernizację hotelu zaangażowane było wielokrotnie nagradzane polskie Studio Aka.
 
Mercure Hotels & Resorts oferuje 1000 hoteli w ponad 65 krajach i ponad 200 obiektów w planach. Polskie portfolio marki to 26 hoteli, do których w ubiegłym roku dołączył ma obecnie największą liczbą inwestycji w portfolio Accor. Mercure jest marką uczestniczącą w ALL, lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym. Prowadzi autorski program Discover Local. Marka Mercure powstała w 1973 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl