Mercure rozbudowuje portfolio w Europie Wschodniej
Accor kontynuuje ekspansję marki Mercure w regionie. Wraz z otwarciem Mercure Palanga Vanagupe Resort na Litwie grupa rozbudowuje portfolio sześciu hoteli w kluczowych lokalizacjach w tym kraju, jak m.in. Wilno, Kłajpeda, Kowno czy Mariampol. Nowy hotel będzie trzecim obiektem działającym pod marką Mercure na Litwie, dołączając do ponad 67 hoteli Mercure w Europie Wschodniej.
Mercure ogłosił otwarcie Mercure Palanga Vanagupe Resort po gruntownej modernizacji. Położony w Palandze, największym i najpopularniejszym nadmorskim kurorcie na Litwie hotel oferuje gościom 98 pokojów, łatwy dostęp do pobliskich plaż i wydm oraz największe w mieście centrum konferencyjne.
– Otwarcie Mercure Palanga Vanagupe Resort to ważny krok w rozwoju portfolio Accor w regionie Morza Bałtyckiego. Ten najnowszy hotel nie tylko podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie wyjątkowych wrażeń gościom, ale także ambicję zachęcenia większej liczby podróżnych do wizyty w Palandze – miejsca atrakcyjnego zarówno dla turystów, jak i dla biznesu – zauważa Frank Reul, vice president development premium, midscale, and economy brands Eastern Europe, Italy, and Greece w Accor.
Mercure Palanga Vanagupe Resort oferuje 98 pokojów i apartamentów, które zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlać spokojne otoczenie obiektu. Hotel oferuje zróżnicowaną ofertę gastronomiczną oraz restaurację dla 165 osób serwującą bar dostępny w hotelowym lobby i przy basenie, a także odkryty taras.
Mercure Palanga Vanagupe Resort to największe hotelowe centrum konferencyjne w mieście, oferujące sześć sal do organizacji wydarzeń – od kameralnych spotkań po konferencje na 500 osób. Hotel zapewnia także obszerny parking ze stacjami ładowania pojazdów elektrycznych oraz usługę transferu na lotnisko.
Goście zatrzymujący się w Mercure Palanga Vanagupe Resort będą mogli zrelaksować się w Golden SPA, które oferuje ponad 100 zabiegów. Spa zapewnia również dostęp do saun, aromatycznych łaźni parowych, łaźni lodowej i jacuzzi oraz basenu z masażem strumieniowym i basenu Princess z białego marmuru z efektem tropikalnego deszczu. Pełną relaksację zapewni także 18-metrowy odkryty basen letni, plac zabaw dla dzieci, a dla miłośników aktywnego wypoczynku: centrum fitness, dwa odkryte korty tenisowe, boisko do koszykówki i wypożyczalnia rowerów.
Hotel położony jest w pobliżu tętniącego życiem centrum Palangi, pięć kilometrów od międzynarodowego lotniska.
W trwającą półtora roku renowację i modernizację hotelu zaangażowane było wielokrotnie nagradzane polskie Studio Aka.
Mercure Hotels & Resorts oferuje 1000 hoteli w ponad 65 krajach i ponad 200 obiektów w planach. Polskie portfolio marki to 26 hoteli, do których w ubiegłym roku dołączył ma obecnie największą liczbą inwestycji w portfolio Accor. Mercure jest marką uczestniczącą w ALL, lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym. Prowadzi autorski program Discover Local. Marka Mercure powstała w 1973 roku.