Osiedle im. Luzu, czyli strefy marki Lech na festiwalach z Holo Events

Strefy festiwalowe to każdego roku wyjątkowa szansa dla marki na pokazanie się nowym grupom konsumentów, zainteresowanie ich i zachęcenie do interakcji. Lech poszedł o krok dalej – i zamiast tradycyjnej strefy, stworzył własne osiedle. Za koncept i realizację Osiedla im. Luzu, nostalgicznego miejsca do chillu i zabawy, odpowiada agencja Holo Events.

Posiadówki na osiedlowych ławkach, gdzie tętniło prawdziwe miejskie życie – taki obraz z pewnością maluje się przed oczami niejednego milenialsa, kiedy mowa o lecie i wakacjach. Nostalgię lat 90. i unikalny vibe berlińskiego brutalizmu równie mocno docenia także młodsza grupa konsumentów, jaką są zetki. To właśnie taki klimat stał się inspiracją dla Osiedla im. Luzu. Celem konceptu było stworzenie przestrzeni do złapania oddechu, chillowania w miejskim stylu i powspominania, jak to kiedyś było – a wszystko to w towarzystwie przyjaciół – tłumaczą twórcy stref Lecha.
 
Powstanie stref było wynikiem współpracy kilku stron: agencji Holo Events, VML oraz klienta (Kompania Piwowarska). Komunikacja marki została zaimplementowana w osiedlową strefę z pomocą agencji VML, która czuwała pod kątem kreatywnym nad każdym jej elementem.
 
Pierwsze Osiedle powstało na festiwalu Tauron Nowa Muzyka, gdzie tłumnie przyciągnęło zainteresowanych – szukających bliskiej, lokalnej miejscówki do chwili wytchnienia między kolejnymi koncertami. A co znalazło się w środku? Na wejściu festiwalowiczów witała brama wjazdowa – taka sama, jak ta, przy której zbijało się piątki. A im dalej w strefę, tym więcej podwórka: outdoorowy stół do ping-ponga, trzepak, huśtawka, kosz do koszykówki, murki i skrzynki do siedzenia. Na wszystkich spragnionych czeka bar w postaci pawilonu z lat 90., na fanów pamiątkowych zdjęć – kontenerowy garaż z oldschoolowym Volkswagenem, zaś na tych, którzy chcą podkręcić swój festiwalowy look – lokalny salon fryzjerski! Osiedlowy klimat dodatkowo podkreślało graffiti namalowane przez Konrada „Koxu” Łukasiewicza.
 
Osiedle im. Luzu słucha potrzeb konsumentów i zmienia się wraz z kolejną lokalizacją, dzięki czemu na każdym festiwalu prezentuje się nieco inaczej. I tak np. na Audioriver zaaranżowane zostało prawdziwe studio tatuażu, z którego można było wrócić z trwałą pamiątką.
– Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z wygranej w tym przetargu, ponieważ nasza oferta nie tylko zdobyła uznanie klienta, ale także zainspirowała Lecha do zmiany w ich pierwotnej koncepcji. I tak zamiast pojedynczej aktywacji powstało całe osiedle – mówi Małgorzata Jabłońska z HOLO Group.
 
– Możliwość realizacji tak rozbudowanej i kreatywnej koncepcji daje nam ogromne poczucie satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że nasz koncept zainteresował uczestników, którzy poszukują nie tylko muzyki, ale także prawdziwego poczucia wspólnoty. Cały pomysł został wykreowany w taki sposób, by dać festiwalowiczom coś więcej niż tylko możliwość napicia się piwa – jest to prawdziwa przygoda z marką Lech – dodaje Jacek Żerdziński z Holo Events.
 
Kierując swoją komunikację zarówno do zetek, progresywnej grupy z dużych miast, jak i sentymentalnych milenialsów, Lechowi zależało na stworzeniu takich stref festiwalowych, które będą promować markę, a jednocześnie zapewnią niezapomniane doświadczenia wszystkim uczestnikom. Marka była obecna m.in. na OFF Festiwal, Audioriver czy Tauron Nowa Muzyka.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl