MP Power Awards 2023: laureaci kategorii Event pozostałe formy

Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event pozostałe formy: Party Fashion Night 2023
Na zdjęciu: Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event pozostałe formy: Party Fashion Night 2023

Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów 12. edycji MP Power Awards® w kategorii „Event pozostałe formy”, czyli zwycięski projekt Party Fashion Night 2023 oraz trzy finałowe projekty: Jarmark Świąteczny na Targach, Strefę EB Lidl Polska na festiwalu Pol and Rock 2023, Świadectwo pomocy.
 
Party Fashion Night 2023, klient: Burda Media Polska, agencja: Imagine Nation >>>
Jarmark Świąteczny na Targach, Grupa MTP, projekt własny >>>
Strefa EB Lidl Polska na festiwalu Pol and Rock 2023, klient: Lidl Polska, agencja: UTE Group >>>
Świadectwo pomocy, klient: Instytut Pamięci Narodowej, agencja: Ibento >>>
 
PARTY FASHION NIGHT 2023

Klient: Burda Media Polska
Agencja: Imagine Nation

Data: 5 września 2023
Miejsce: Tor Wyścigów Konnych Służewiec
Liczba uczestników: 500


Założenia Party Fashion Night było 11. edycją święta polskiej mody, a jego celem było pokazanie w ciekawy i kompleksowy sposób aktualnych trendów. Wyzwaniem dla realizatorów było stworzenie takiej scenografii i pokazów, aby wyglądały dobrze nie tylko dla gości zebranych na sali, ale również na ekranach monitorów i telefonów, ponieważ relacje z pokazów prezentowane na stronie www wydarzenia są integralną częścią Party Fashion Week.

Realizacja Motywem przewodnim eventu było „Reflection”, a pokaz otworzyło wejście na wybieg 10 wiodących polskich projektantów oraz ich muz. Dla każdego z 12 pokazów, dla 10 projektantów i dwóch pokazów partnerskich, stworzono 12 wizualnych mikroświatów z ich multimedialnymi pre-intro. Organizatorzy postawili na transparentne diody i scenograficzny trójkąt, które zostały zawieszone na systemach kinesis. Było to pierwsze użycie transparentnych diod w polskim świecie mody, a ruch ekranów i elementów scenografii, dopełniono przez mistripy i plastyczną realizację świetlną. Pokazy dopełnił mini koncert Luny, która wspólnie z modelkami wykreowała efemeryczny, poruszający spektakl.

Rezultaty Party Fashion Night zostało entuzjastycznie przyjęte przez publiczność, a scenografia tak bardzo przypadła gościom do gustu, że po zakończeniu pokazów, w czasie after party, wchodzili na scenę, by kręcić rolki i robić sobie selfie. Event w ciągu zaledwie 24 godzin uzyskał ponad 800 wzmianek, zarówno w serwisach online, jak i social mediach. Podczas całej aktywności związanej z Party Fashion Night oraz podstroną Party Fashion Week pojawiło się ponad 1000 informacji w mediach o łącznym zasięgu 10,8 mln (według raportu z modułu analitycznego za okres: 5–24 września 2023. Źródło: Instytut Monitorowania Mediów).
 
JARMARK ŚWIĄTECZNY NA TARGACH

Grupa MTP, projekt własny
Data: 18 listopada – 23 grudnia 2023
Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie
Liczba uczestników: 100 000

Jarmark Świąteczny na Targach stawiał na lokalność, regionalne wyroby i artystyczne bogactwa regionu. Odwiedzający to miejsce mogli nie tylko skorzystać z szerokiej oferty handlowej, kupić oryginalne upominki dla najbliższych, ale także skosztować świątecznych przysmaków i przyjemnie spędzić czas w magicznej przestrzeni. Atrakcjami eventu były – najwyższe w mieście młyńskie koło, lodowisko pod chmurką, karuzela wenecka, domek Świętego Mikołaja, 16-metrowa choinka, świąteczna scena z bogatym repertuarem artystycznym, autodrom, zjazdy na pontonach oraz spektakularne iluminacje świetlne. Celem eventu była między innymi promocja Polski i Poznania jako atrakcyjnej destynacji turystycznej, co się udało, gdyż Jarmark znalazł się na 4. miejscu wśród najpiękniejszych jarmarków świątecznych w Europie. Jako jedyny w Polsce otrzymał także wyróżnienie od European Best Destinantions, a lodowisko pod chmurką zdobyło pierwsze miejsce wśród świątecznych lodowisk w Europie.
 
STREFA EB LIDL POLSKA NA FESTIWALU POL AND ROCK 2023

Klient: Lidl Polska
Agencja: UTE Group

Data: 3–5 sierpnia 2023
Miejsce: Festival Pol’and’Rock 2023, Czaplinek Lotnisko Broczyno
Liczba uczestników: strefa zamknięta – około 300 wzięło udział w grze, około 3500 osób odwiedziło strefę, pobierając gadżety

Celem przedsięwzięcia było budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy oraz przedstawienie wartości i benefitów oferowanych przez Lidl swoim pracownikom. Odbywało się to poprzez grę i angażowanie do zabawy podczas oczekiwania w kolejce. Scenografia strefy nawiązywała do źródeł oryginalnego festiwalu Woodstock, z wykorzystaniem motywu kultowego Hippie Busa, przekształconego w interaktywną przestrzeń escape roomu. Uczestnicy musieli rozwiązywać zagadki i wykonywać zadania, aby odkryć tajemnice pracy w Lidlu oraz poznać korzyści związane z zatrudnieniem w firmie. Cała gra była spójna z wartościami i komunikacją Lidl Polska. Zainteresowani rozmową na temat pracy w Lidlu mieli także możliwość jej odbycia. Do tego celu wykorzystano nowoczesne komfortowe VW Californie. Uczestnikom strefy rozdawano karteczki z kodem QR prowadzącym bezpośrednio do strony z aplikacją, a na specjalnie przygotowanej zakładce rekrutacyjnej dostępny był darmowy szablon CV, gotowy do pobrania.
 
ŚWIADECTWO POMOCY

Klient: Instytut Pamięci Narodowej
Agencja: Ibento

Data: 9–24 września 2023
Miejsce: Rzeszów
Liczba uczestników: 4000

„Świadectwo pomocy” to interaktywny projekt o losach Rodziny Ulmów, ratującej Żydów podczas II Wojny Światowej, oparty na autorskiej koncepcji, składający się z dwóch części – etiudy filmowej w wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz immersyjnej wystawy, dającej wrażenie wniknięcia w wirtualną rzeczywistość. Dwuczęściowa instalacja znajdowała się w specjalnie wykonanym mobilnym showroomie. Pokaz etiudy odbywał się na goglach VR, które pokazywały komputerowo wygenerowany, trójwymiarowy świat oglądany w 360 stopniach. Wymagało to zsynchronizowania 30 par gogli VR, aby każdy widz mógł oglądać etiudę w tym samym czasie. Do prezentacji zdjęć wykorzystano technologię UV, gdy puste na początku ramy wiszące na ścianach po zakończeniu pokazu na goglach VR, w świetle ultrafioletu wypełniały się zdjęciami, tekstami i datami. Połączenie historycznych artefaktów z narracją pomagało w zrozumieniu historycznych wydarzeń, a także w odczytaniu przesłania całego przedsięwzięcia.

ZOBACZ RELACJE Z FINAŁU 12. EDYCJI MP POWER AWARDS®

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl