Meeting plannerzy świętowali urodziny Gama Concept w warszawskim Koneserze

Pierwsze urodzimy Gama Concept w Centrum Praskim Koneser w Warszawie były połączeniem celebracji jubileuszu, prezentacji miejsca oraz rozmów o kreacji w event marketingu, odpowiedzialności i znaczeniu lokalizacji eventu.
 
Jubileusz Gama Concept po hasłem #MeaningFulMeetings skierowany był do meeting plannerów. Gama Concept oferuje im przestrzeń eventową o powierzchni ponad 1000 m2 wyposażoną w sprzęt audio-wizualny wraz ze ścianą LED P2. o długości 17 mb i powierzchni 50 m2. W ramach Gama Concept działają również restauracja Concept Food & Wine oraz Cigar Lounge.
 

„To miejsce jedyne w swoim rodzaju” rozmowa z Przemysławem Nogalem, przedstawicielem Gama Concept
 
– To miejsce to połączenie nowoczesnej technologii, wszechstronności przestrzeni i doskonałej obsługi. To magiczne miejsce, które łączy w sobie elegancję i funkcjonalność, oferując niepowtarzalne doświadczenia na miarę najbardziej wyrafinowanych oczekiwań, zarówno organizatorów, jak i uczestników wydarzeń – mówił reprezentujący Gamę Concept Przemysław Nogal. Jak opowiadał podczas rozmowy w ramach urodzin Przemysław Nogal, wszystko zaczęło się od konceptu motoryzacyjnego i organizacji eventów motoryzacyjnych. Gama Space – czyli miejsce eventowe to był kolejny krok. – Długo szukaliśmy odpowiedniej lokalizacji, ale wreszcie trafiliśmy po dobry eventowy adres, z wielu powodów. W ciągu roku odbywały się tu różnorodne wydarzenia, nie tylko motoryzacyjne. Gama sprawdziła się jako przestrzeń wydarzeń lifestylowych, pokazów mody, wydarzeń integracyjnych, spotkań świątecznych, ale też konferencji. Tworząc to miejsce, kładliśmy nacisk na to, aby było wielofunkcyjne – podkreślił.


Skład kreatywnych: Dawid Wojtkiewicz, Paweł Olewiński, Jędrek Nykowski, Marcin Dabulis i Katarzyna Piwowar oraz Magdalena Kondas w panelu poświęconym projektowaniu doświadczeń
 
Podczas urodzin odbył się panel poświęcony projektowaniu doświadczeń, w którym wzięli udział kreatywni specjalizujący się w event marketingu: Marcin Dabulis (kreatywny, Mr. Idea event creation boutique), Jędrek Nykowski (dyrektor kreatywny Creative Pro), Paweł Olewiński (dyrektor kreatywny El Padre), Katarzyna Piwowar (dyrektor kreatywna KDK Events) oraz Dawid Wojtkiewicz (development & creative director, endorfina events). Kreatywni przenalizowali rolę miejsca (które może pełnić róże funkcje) w procesie kreacji. Podkreślali, że co prawda wszystko zależy od konkretnego projektu i przede wszystkim tego, czy miejsce jest wyraźnie określone albo wręcz narzucone w briefie, ale coraz częściej stają przed wyzywaniem znalezienia czegoś innego, zaskakującego. Dla gości zaproszenie na event, który odbywa się ciekawym miejscu, które chcieliby zobaczyć, może stanowić dodatkową wartość. Jak podkreślali, eventy są dziś generatorem contentu, między innymi w komunikacji w mediach społecznościowych – miejsce może tu pełnić istotną rolę. Zdarza się, że miejsce inspiruje, jest – jak w przypadku Gama Concept – plastyczne i otwiera możliwości koncepcyjne, scenograficzna, ale zdarza się również, że nieco przeszkadza. Dotyczy to zarówno wystroju czy rozwiązań architektonicznych, jak i możliwości współpracy. Liczba lokalizacji eventowych, mimo że pojawiają się nowe miejsca, jest jednak ograniczona. Te najbardziej znane, często wybierane przez klientów, stanowią dla kreatywnych ciekawe wyzwanie, aby zaaranżować je w taki sposób, które będzie stanowić jego nieznaną dotąd odsłonę. Zaskoczenie jest nadal tą najbardziej pożądaną emocją zarówno przez klientów, jak i przez uczestników eventu. Miejsce ma w uzyskaniu tego efektu pomóc. Wybór miejsca ma znaczenie zarówno z powodów logistycznych, jak i w pespektywie celów, które dzięki eventowi mamy osiągnąć.
Kreatywni byli zgodni co do tego, że event marketing wszedł na wyższy poziom w strategii marek. Stał się platformą, która może stanowić punkt wyjścia całej komunikacji. Nie działa w oderwaniu od innych kanałów, wzrosła jego efektywność, która jest mierzalna. Wśród zjawisk, które mają obecnie wpływ na tworzenie konceptów eventów, kreatywni wymienili komunikację 360 st., influencer marketing, art branding czy zrównoważony rozwój. Narzędziem, które weszło już do warsztatu kreatywnych, jest sztuczna inteligencja, co więcej na tyle pomaga w pracy w kreacji, że za chwilę ci, którzy z niej nie korzystają, będą odstawać.
 

Na urodzinach Gama Concept wystąpili Aelin i DJ Zaks
 
Na scenie Gama Concept wystąpili Aelin oraz DJ & VJ Zaks, czyli Marcin Zakrzewski. Aelin to wokalistka i kompozytorka znana szerszej publiczności z programu The Voice of Poland (półfinalistka XIII edycji). Wychowana w muzycznej rodzinie, komponuje od szóstego roku życia, w wieku 16 lat wydała pierwsze autorskie single, odnosząc sukcesy, co zaowocowało podpisaniem kontraktu w wytwórnią autorskim albumem, który ukazał się w 2020 roku. Marcin Zakrzewski od ponad 10 lat występuje na polskich scenach muzycznych, miksując muzykę i teledyski. Na urodziny Gama Concept przygotował specjalny set. Finałem spotkania był urodzinowy tort i toast



Organizatorzy wydarzenia wspólnie z uczestnikami sprawdzili, jaki wpływ na środowisko będzie miała organizacji urodzinowego eventu, policzyli jego emisyjność, a następnie zneutralizowali 100 proc. nieuniknionych emisji gazów cieplarnianych wynikających z organizacji spotkania. W wydarzeniu wzięło udział 118 uczestników – 36 proc. z nich przybyła na wydarzenie komunikacją miejską, 14 proc. – pociągiem, a 32 proc. – samochodem. Pieszo na event dotarło aż 8 proc. gości.
Większość uczestników urodzin (83 proc.) na pytanie, czy warto liczyć ślad węglowy wydarzeń, odpowiedziała twierdząco. Natomiast niemal jedna trzecia z nich (28 proc.) podjęła już próbę sprawdzenia, jaki wpływ na środowisko ma organizowane przez nich wydarzenie.
 
Ślad węglowy eventu został policzony przy użyciu kalkulatora TerGo: Check Your Event. Aby sporządzić raport, sprawdzane były takie składowe wydarzenia jak: transport uczestników i potrzebny do realizacji eventu, zużycie prądu, wielkość cateringu, wykorzystane materiały oraz odpady. Całkowity ślad węglowy wydarzenia przed kompensacją to 1,06 tony CO2, co oznacza 9 kg CO2 na uczestnika spotkania. Dla porównania – średni dzienny ślad węglowy Polaka to 22,6 kg, a ślad węglowy urodzin (ich przygotowań i realizacji) jest porównywalny z tym, jaki zostawiłby lot samolotem jednej osoby na trasie Polska – Indonezja. Organizatorzy zrekompensowali negatywny wpływ wydarzenia na środowisko, inwestując w projekt offsetu prowadzony przez TerGo w Belize. Projekt jest prowadzony zgodnie z międzynarodowymi standardami, wytycznymi Unii Europejskiej oraz standardem International Forestry Carbon Credit. Rekompensatę klimatyczną organizacji wydarzenia potwierdza certyfikat.


Wydarzenie poprowadziły Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl)
 
Wydarzenie #Meaningfulmeetings, czyli pierwsze urodziny Gama Concept w Centrum Praskim Koneser odbyło się 17 października 2023 roku. Było współorganizowane przez Gama Concept i MeetingPlanner.pl. Partnerami urodzin byli: Concept Food & Wine, DiWine, Music Nation, Zaks, GMB ProSound oraz Tergo.
Spotkanie odbyło się w ramach cyklu MP MICE & More®.
 
Zobacz fotorelacje
Fot. Marcin Faliński

Pierwsze urodziny Gama Concept 1 >>>
Pierwsze urodziny Gama Concept 2 >>>
Pierwsze urodziny Gama Concept 3 >>>

Zobacz też fotorelację MP MICE Tour® na Facebooku >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl