Webinar: Jak korzystać z platform eventowych?

MeetingPlanner.pl zaprasza na webinar poświęcony platformom eventowym online, które w nowej rzeczywistości stały się jednym z podstawowych narzędzi organizatorów wydarzeń. Jak z nich korzystać, aby dzięki eventom osiągać biznesowe cele?
Webinar będzie połączeniem rozmowy na temat wyzwań stojących przed organizatorami eventów online i odpowiedzi na nie w postaci praktycznych rozwiązań, jakie zostały opracowane przez firmy, które stworzyły platformy do organizacji spotkań online. Sprawdzimy, jakie możliwości dają poszczególne platformy, na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia w odniesieniu do specyfiki wydarzenia oraz czym różnią się od siebie poszczególne rozwiązania.
Spotkanie odbędzie się odbędzie się 24 marca (środa), o godz. 11 (potrwa do 90 min.).
Z gościem webinaru Wojciechem Herrą, psychologiem, trenerem, specjalistą m.in. w dziedzinie cyfrowej transformacji w biznesie, porozmawiamy o doświadczeniach ostatniego roku w organizacji eventów online oraz nowych funkcjach, jakie eventy digitalowe mogą spełniać.
Połączymy się na żywo z przedstawicielami firm, które oferują autorskie platformy eventowe do organizacji spotkań online. Będą to:
Eventory – kompleksowa platforma do organizowania i zarządzania wydarzeniami oraz spotkaniami biznesowymi (online, offline oraz hybrydowymi), dysponująca zautomatyzowanymi narzędziami do angażowania uczestników i analityki wydarzeń z perspektywy marketingu, sprzedaży i HR.
VE Space – oprogramowanie do wydarzeń wirtualnych i hybrydowych dla każdego użytkownika. Platforma łączy wirtualne przestrzenie, strefę expo i strefę konferencji, możliwości networkingu, funkcje organizacyjne oraz statystyki i raporty.
Virtual Business Platform 2.0 – nowoczesne narzędzie do organizacji wydarzeń w formule online i hybrydowej. Funkcje VBP 2.0 to m.in. match making podczas eventu, networking online, pokoje eksperckie, możliwość wprowadzenie gier, modułu zakupów, pełna ochrona danych i zagwarantowane bezpieczeństwo komunikacji.
Wydarzenia Online – uniwersalne narzędzie, przeznaczone szczególnie dla dużych eventów, gdzie kluczowy jest transfer wiedzy, komunikacja i networking, a więc na kongresach, konferencjach, prezentacjach oraz targach. Platforma idąc w ślad za stacjonarnymi wydarzeniami składa się z kilku stref i modułów.
Webinar skierowany jest do specjalistów i menedżerów z korporacji reprezentujących działy m.in. marketingu, HR, administracji, wsparcia sprzedaży, zakupów, oraz agencji, które pomagają klientom w realizacji ich projektów online.
Udział w webinarze jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona
Zarejestruj się >>>
Webinar odbędzie się w studiu Espot.
www.transformacja.meetingplanner.pl
Zobacz Esport Spot w Wyszukiwarce Obiektów >>>
Platformy eventowe w nowej rzeczywistości to trzeci odcinek cyklu „Transformacja motywacji”.
Odcinek 2. Integracja w nowej rzeczywistości>>>
Odcinek 1. Prezenty biznesowe w nowej rzeczywistości>>>