MP Power Awards®: Znamy nominowane obiekty
Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło nominowane do nagrody obiekty. MP Power Venue to wyróżnienie dla miejsc, w tej edycji przyznane w nowych kategoriach – dostosowanych do specyfiki roku 2020.
W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne – z eventowym potencjałem, ale jednocześnie dostosowane do wymogów wynikających z organizacji wydarzeń w pandemii Covid-19. Nagrody zostaną przyznane w kategoriach: transformacja, bezpieczeństwo, studio online i premiera. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, oceniało m.in. dopasowanie do aktualnych potrzeb rynku i odpowiedz na realia „Covid”, przygotowanie do obsługi sprzedażowej w warunkach lockdownu, politykę komunikacyjną i rozwiązania skierowane do branży spotkań w przypadku transformacji, zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe oraz innowacyjnych związanych z zabezpieczeniem przed Covid, politykę współpracy w kryzysie czy rozwiązania skierowane do branży spotkań w przypadku bezpieczeństwa. W kategorii studio online analizie były poddane m.in. jakość technologii zastosowanej w studiu, dostępność cenowa dla różnych typów wydarzeń, elastyczność oferowanych rozwiązań w zależności od zapotrzebowania klientów, prostota realizacji, wsparcie techniczne organizatora, dodatkowe przestrzenie i organizacja studia, czy portfolio i profesjonalizm. W ocenie zgłoszeń w kategorii premiera oceniano: unikatowość w stosunku do obecnej oferty rynkowej, innowacyjność, zastosowane rozwiązania: architektura i design, dostosowanie oferty obiekty do aktualnych potrzeb i trendów oraz dostosowanie zastosowanych rozwiązań do potrzeb organizatorów wydarzeń czy pobytów biznesowych.
Elementem konkursu, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt TestCall przeprowadzony przez firmę Z–Factor (partnera MP Power Awards). W ramach badania została przeprowadzona m.in. analiza procesu sprzedażowego oraz funkcjonalność strony internetowej obiektów i ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.
Transformacja
Bezpieczny obiekt
- Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny
- Hotel Arłamów
- Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
Studio online
- Digital Knowledge Village
- Studio Online CMA ICE Kraków
- Studio Sofitel Victoria & Visau
Premiera
Nominowane obiekty zostały wybrane przez jury w składzie: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Celuch Consulting), członkowie jury: Anna Andrych (Master Brand), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Monika Bańka (Pepsico), Magdalena Gaik (Make Event), Dorota Goetzen (PolandPops Meetings & Incentives), Magdalena Heinrich (AstraZeneca Pharma Polska), Jacek Daniel Henning (Fabryka Eventów), Marta Kicler (Mazurkas DMC Poland), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Wojciech Liszka (Z-Factor), Małgorzata Lubczyńska (Pruszyński), Rafał Matulka (Rebelia Media Group), Michał Michałowski (KDK Events), Urszula Piotrowska (Allegro), Artur Półgrabia (Ibento), Rafał Rosiejak (L/E/I Transactions), Inga Sobiczewska (A&A Agencja), Natalia Wąsicka (Must Be The Event).
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym konkursu MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Partnerem MP Power Venue jest Z-Factor. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's, w obradach jury uczestniczył mec. Maciej Dudziński.