MP Power Awards®: Znamy nominowane produkty
Jury MP Power Awards® wybrało nominacje do MP Power Produkt w kategoriach platforma eventowa i angażowanie uczestników.
Do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie. Jury konkursu poszukuje ciekawych i oryginalnych propozycji, których potencjał może w znaczący sposób uatrakcyjnić program wydarzenia i być zapamiętany przez jego uczestników lub takie, które są ważnym narzędziem dla organizatora wydarzeń. W tym roku jury wyróżniło produkty w koteriach: platformy eventowe i angażowanie uczestników.
Platformy eventowe
- Meeting15
- Platforma WydarzeniaOnline.pl (obecnie BluPlatform)
- Virtual Business Platform
Angażowanie uczestników
- Gry team buildingowe online na platformie MooveTeam
- La Hacienda
- WOOW!Paka – boxy kreatywne
Nominowane produkty zostały wybrane przez jury w składzie: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Celuch Consulting), członkowie jury: Anna Andrych (Master Brand), Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Monika Bańka (Pepsico), Magdalena Gaik (Make Event), Dorota Goetzen (PolandPops Meetings & Incentives), Magdalena Heinrich (AstraZeneca Pharma Polska), Jacek Daniel Henning (Fabryka Eventów), Marta Kicler (Mazurkas DMC Poland), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Wojciech Liszka (Z-Factor), Małgorzata Lubczyńska (Pruszyński), Rafał Matulka (Rebelia Media Group), Michał Michałowski (KDK Events), Urszula Piotrowska (Allegro), Artur Półgrabia (Ibento), Inga Sobiczewska (A&A Agencja), Natalia Wąsicka (Must Be The Event).
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym konkursu MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's, w obradach jury uczestniczył mec. Maciej Dudziński.