Kampania „Odkryj Polskę” z Radisson Hotel Group
Radisson Hotel Group i zachęca do podróżowania w swojej nowej kampanii. W letniej ofercie sieci znajduje się konkurs, w którym można wygrać 14 weekendowych pobytów w obiektach Grupy Radisson w całej Polsce.
Radisson Hotel Group, w ramach kampanii „Odkryj Polskę i podziwiaj zapierające dech w piersiach piękno swojej ojczyzny” ogłosiła konkurs, który wspierać ma organizację city breaków.
W ramach konkursu należy zrobić jedno, niepowtarzalne zdjęcie z wakacyjnej podróży po Polsce i zamieścić je do 31 sierpnia na Facebooku lub Instagramie z hashtagami #polskazeradisson i #polskazparkinn. Nagrodą główną jest 14 weekendowych pobytów do zrealizowania w każdym z hoteli Grupy Hotelowej Radisson w Polsce - wszystko dla jednego zwycięzcy. Wraz z osobą towarzyszącą zostanie on zaproszony do korzystania z usług obiektów sieci w Polsce. Dodatkowo, każdy z hoteli przyzna również indywidualne vouchery w postaci jednego pobytu weekendowego dla dwóch osób.
Z nagrody będzie można korzystać do końca 2023 roku. Wszystkie obiekty Radisson Hotel Group w Polsce zlokalizowane są w centrach miast, w atrakcyjnych turystycznie miejscach. W Gdańsku Radisson Hotel & Suites położony nad brzegiem Motławy, z widokiem na port i zabytkowe kamienice, a Radisson Blu przy Długim Targu - w pobliżu Zielonej Bramy i Fontanny Neptuna, w Sopocie hotel sieci Radisson znajduje się przy plaży. W Szczecinie obiekt położonym jest w kompleksie Pazim, z hotelu we Wrocławiu łatwo dotrzeć do Afrykarium i ZOO. Górskie widoki to hotele Radisson Blu & Residences w Zakopanem oraz hotelu Radisson w Szklarskiej Porębie, a Radisson Collection w centrum Warszawy to widok na stolicę. Do polskiej rodziny Radisson Hotels Group dołączy wkrótce Radisson Resort w Kołobrzegu.