Litwa działa na wszystkie zmysły
Webinar pod hasłem „Przełam rutynę, zobacz jak Litwa działa na wszystkie zmysły” był poświęcony Litwie jako destynacji turystycznej i biznesowej. Podczas spotkania, zorganizowanego przez Lithuania Travel i MeetingPlanner.pl, jego uczestnicy poznali ofertę Litwy przez pryzmat zmysłów, wokół których zbudowana jest kampania promocyjna destynacji.
Podczas webinaru „Przełam rutynę. Zobacz, jak Litwa działa na wszystkie zmysły” zostały zaprezentowane najważniejsze atrakcje i produkty turystyczne Litwy, przeznaczone zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Spotkanie było skierowane do przedstawicieli biur podróży, agencji incentive travel i eventowych, organizatorów podróży służbowych i wydarzeń firmowych w korporacjach.
Punktem wyjścia do prezentacji destynacji była kampania „Break your screen routine” łącząca różnorodność i piękno Litwy w odniesieniu do wybranego zmysłu oraz utwór zespołu The Roop (reprezentanta Liwy podczas ostatniej edycji konkursu Eurowizja).
Spotkanie otworzyła Indrė Šlyžiūtė, senior markets expert, Lithuania Travel (National Tourism Development Agency), zapraszając wszystkich do współpracy i zwracając uwagę na to, co Litwę, w tym szczególnym czasie, wyróżnia. O swoich doświadczeniach i związkach z Litwą zarówno jako indywidualny turysta, jak i organizator incentive travel opowiadał Cezary Wilemajtys, prezes agencji United Partners, wiceprezes SITE Poland.
Wydarzenie zostało podzielone na cztery bloki tematyczne, pozwalające zgłębić wybrany aspekt litewskiej oferty turystycznej. Prezentację poprowadziła dziennikarka, podróżniczka i przewodniczka Hanna Dzielińska, znana także jako Hanka Warszawianka. W ramach czterech bloków przedstawiła najciekawsze destynacje i produkty turystyczne.
W bloku pierwszym zostały zaprezentowane miejsca, które trzeba zobaczyć, czyli wizytówki turystyczne Litwy (towarzyszył im zmysł słuchu), w drugim – turystyka miejska (równowaga), trzeci blok poświęcony był wybrzeżu i turystyce aktywnej (wzrok), czwarty – turystyce zdrowotnej (dotyk). Każdej części towarzyszyły konkursy, a prezentację prowadzoną przez Hankę Dzielińską uzupełniały krótkie rozmowy z przedstawicielami litewskiej branży. Podczas webinaru połączyliśmy się z Justiną Garlaitė (project manager, Go Vilnius), Dovilė Butnoriūtė (head of international relations, Kaunas 2022), Mindaugasem Surblysem (tourism managerem, Palanga tourism information centre) oraz Kristiną Citvarienė (director of Lithuanian Resorts Association).
Webinar „Przełam rutynę, zobacz jak Litwa działa na wszystkie zmysły” odbył się 15 czerwca. Został zrealizowany w warszawskim 2 Sides Studio oraz na platformie WydarzeniaOnline.pl.