Eventy nagrodzone w konkursie Złote Spinacze 2021

Gala XIX edycji konkursu Złote Spinacze, kategoria Event komercyjny, fot. ZFPR / FB
Na zdjęciu: Gala XIX edycji konkursu Złote Spinacze, kategoria Event komercyjny, fot. ZFPR / FB

W XIX edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jury przyznało łącznie 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się 3 grudnia podczas uroczystej gali w Hotelu Hilton Warsaw City. Poprowadził ją dziennikarz radiowy i telewizyjny Michał Kempa. O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 90-osobowe jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich. Przewodniczył im Marcin Sienkowski z OLX.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu nagrodzonych podmiotów – Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja 24/7Communication. Na drugim miejscu w znalazła się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland, trzecia była Grupa Komunikacja Plus.

W kategorii event komercyjny złoto trafiło do OLX i Live Age za projekt OLX Praca Know How 2021 (projekt nagrodzony również w MP Power Awards®), Serbrny Spinacz otrzymał projekt Otwarcie polskiej gastronomii (Globalworth), a brązową statuetkę – T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020 24/7Communication, T-Mobile Polska)

W kategorii event społeczny Złotym Spinaczem został nagrodzony projekt Czysta Polska #odTatrpoBałtyk (Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero), srebrnym – 27. Pol’and’Rock Festival (Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play), brązowym – Wirtualny 13 Onkobieg (Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma).

W kategorii PR pro bono Srebrny Spinacz otrzymał projekt Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier (Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run).
W kategrii employee experience i komunikacja wewnętrzna Srebrny Spinacz trafił do Live Age i Ringier Axel Springer Polska za projekt People Awards 2020. Home Edition (projekt nagrodzony również w MP Power Awards®) oraz 24/7Communication i T-Mobile Polska za projekt Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc.
W kategorii Media relations Brązowym Spinaczem nagrodzony został projekt 50 lat katowickiego Spodka (Imago Public Relations).

W kategoriach sektorowych: „Kultura i media” brąz otrzymał 27. Pol’and’Rock Festival (Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play), „Sport, turystyka i rekreacja” – brąz trafił do Największego charytatywnego biegu w Polsce bez granic i barier (Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run), „Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze” brąz otrzymał projekt Otwarcie polskiej gastronomii (Globalworth).

Zarząd ZFPR przyznał także nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniony nią został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland, prezes Związku Firm Public Relations w latach 2000‒2002 oraz 2016‒2020. Obecnie wiceprezes Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO), który w 2022 r. przejmie jej przewodnictwo.

Podczas gali, po raz pierwszy w historii konkursu, przyznana została nagroda specjalna od Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Nagrodzono projekt „Hejter za dychę”, zgłoszony przez Labcon i Browar Tenczynek.

Pełną listę nagrodzonych kampanii można znaleźć tutaj >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl