Na MP Fast Date® branża poznaje się na nowo

39. edycja MP Fast Date® Leonardo Royal Hotel Warsaw. fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl
Na zdjęciu: 39. edycja MP Fast Date® Leonardo Royal Hotel Warsaw. fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl

Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na pierwszym w tym roku wydarzeniu biznesowym z cyklu MP Fast Date®. 39. edycja warsztatów B2B odbyła się w Leonardo Royal Hotel Warsaw i mimo pandemii cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony meeting plannerów, jak i oferentów. Organizatorem cyklu jest MeetingPlanner.pl.

W programie spotkania znalazły się biznesowe rozmowy, według zaplanowanego przez organizatora harmonogramu, zwiedzanie Leonardo Royal Hotel Warsaw, warsztat z Iluzjonistą Y i integracyjna kolacja.

Ta formuła sprawdza się od dawna, ale teraz szczególnie
 – MP Fast Date® to formuła, która sprawdza się od dawna. Szczególnie jednak ważna jest dziś, zarówno dla meeting plannera, jak i dla przedstawicieli hoteli, venues, firm cateringowych, wszystkich dostawców usług. Szeroko pojęta branża przeszła przez swoiste tsunami. Wszystko się zmieniło. Zniknięcie ogromnej liczby pracowników, zamknięcie obiektów, agencji itp., zaczynamy więc od nowa poznawać ofertę. Jakość, na którą zawsze w Marketing House Poland stawialiśmy, zależy od ludzi, ich doświadczenia, podejścia, rzetelności, a MP Fast Date, dziś szczególnie, spełnia rolę poznania się na nowo, zweryfikowania kontaktów, oszczędzając czas i koszty, które jak nigdy wcześniej są dla nas bardzo istotne – podsumowuje udział w spotkaniu Beata Pfeiffer-Posyniak, dyrektor zarządzająca Marketing House Poland.


MP Fast Date – sprawdzona formuła biznesowych randek

Formuła spotkania to tradycyjnie rundy indywidualnych, 15-minutowych spotkań meeting plannerów i oferentów z całej Polski. Założeniem spotkań jest nawiązanie kontaktu, sprawdzenie oferty i potencjału współpracy, wreszcie wymiana doświadczeń.
– Takie wydarzenia są niezwykle ważne i potrzebne, szczególnie po tak długim okresie, kiedy spotkania branżowe w takiej formie były niemożliwe lub znacznie utrudnione. Możliwość bezpośredniej prezentacji naszej oferty eventowej meeting plannerom uważam za niezwykle cenną, szczególnie, że choć nie minęło dużo czasu od MP Fast Date®, już otrzymaliśmy zapytania i zapowiedź wizji lokalnych od partnerów, z którymi mieliśmy okazję się spotkać. Choć większość z nich wiedziała o istnieniu Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze, wielu nie zdawało sobie sprawy z tego, że możemy zaproponować aż sześć różnych przestrzeni eventowych, odpowiednich zarówno na organizację szkoleń czy konferencji, jak i spotkań wieczornych z szerokim wyborem dodatkowych atrakcji – podsumowuje Karolina Iskierka, sales & event manager, Muzeum Polskiej Wódki.


Główną częścią MP Fast Date są indywidualne spotkania biznesowe

 – Kameralne wydarzenia zapewniają nam możliwość rozmowy z każdym planistą i zaprezentowanie naszej oferty. Dodatkowo, będąc organizatorem takiego spotkania, każdy uczestnik może osobiście poczuć klimat naszego hotelu i zapoznać się z naszą ofertą tu i teraz! Patrząc na dużą frekwencję zainteresowanych podczas MP Fast Date i po codziennych rozmowach z klientami mamy nadzieję, że planowane spotkania na kolejne kwartały odbędą się planowo – mówi Marcin Sadło, director of sales Warsaw, Leonardo Royal Warsaw i NYX Warsaw.

– Formuła MP Fast Date to intensywny, wyczerpujący i bardzo skuteczny sposób na networking. W fazie rozwoju mojej firmy, w którym teraz jesteśmy, możliwość przedyskutowania na żywo (pod lekką presją czasu) swojej oferty i zderzenie tego z oczekiwaniami plannerów jest bezcenne – mówi Grzegorz Krakowski managing director, Integral Poland.

Odnowione kontakty, nowe pomysły i oferty
Podczas 39. edycji MP Fast Date® swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele hoteli: Aparthotel Termy Uniejów, Haffner Hotel Sopot, Hotel Mrągowo Resort & Spa, Hotel Natura Mazur Resort & Conference Warchały, ibis Styles Lublin Stare Miasto, Lake Hill Resort & Spa, Leonardo Royal Warsaw, Nosalowy Dwór Resort & Spa, NYX Hotel Warsaw, Pieniny Spa Resort – Szczawnica, Seaside Park Hotel Kołobrzeg, Sheraton Sopot Hotel, Tatry Mountain Resorts, ZR Hotele, obiektów kongresowych: MCK & Spodek Katowice, obiektów eventowych: Kultura Wysoka, Muzeum Polskiej Wódki, Orientarium ZOO Łódź, Park of Poland / Suntago Village, firm oferujących atrakcje i usługi: Bodyguard In Media,Catalyst Poland, Integral Poland, ModraSova, Pudu Robotics, oraz destynacji – Gdansk Convention Bureau, Poznań Convention Bureau i Śląskiej Organizacji Turystycznej. Zapoznało się z nimi ponad 40 meeting plannerów reprezentujących zarówno agencje, jak i klientów docelowych.  


Wartościowe rozmowy i dobra frekwencja – tak uczestniczy podsumowują 39. MP Fast Date

– Bardzo dużo ciekawych propozycji i duże zainteresowanie. Wydaje mi się, że tych czasach wszyscy szukamy czegoś inspirującego, zarówno w obszarze lokalizacji, jak i nowych ofert wspierających. Podobała mi się na przykład lokalizacja Kultura Wysoka – elastyczne rozwiązanie i rozsądne stawki. Oczywiście Kot Robot i Catalyst z ciekawymi grami motywacyjnymi. Dowiedziałem się też, że Suntago Village, postrzegana jako rodzinna rozrywka, ma ciekawą propozycję biznesową – podsumowuje Andrzej Zawistowski, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów


MP Fast Date to prezentacja ofert i produktów. W ostatniej edycji swoje zastosowanie prezentował eventowy robot

– Takie spotkania zawsze przynoszą owoce. To czas trudnych zmian, ale też nowych pomysłów i inspiracji. Jestem przekonana, że każdy z uczestników znalazł coś nowego, zaskakującego i wyszedł z nowym kontaktem. Mimo pandemii rynek się zmieniał. Otworzyły się nowe hotele, ciekawe obiekty, powstały nowe pomysły integracji i tych stacjonarnych i online. To branża, która lubi wyzwania i realizuje wyzwania. Personalnie była to dla mnie przyjemnością spotkania wielu osób, których jakiś czas nie widziałam. Dziś niektórzy są w nowym miejscu i będziemy współpracowali, choć już w zupełnie innym temacie – relacjonuje Beata Pfeiffer-Posyniak.

Myśleć jak magik
Warsztat poprowadzony przez Iluzjonistą Y poświęcony był magii w praktyce, czyli temu, czego możemy się nauczyć od zawodowców manipulujących naszą percepcją od tysiącleci. Y zaprezentował przydatne techniki socjologiczne i psychologiczne, których z powodzeniem można użyć w wielu dziedzinach życia, m.in. w sprzedaży.


Iluzjonista Y podczas warsztatu z technik manipulacji i perswazji

Y magią zajmuje się od ponad dekady. W tym czasie oczarował na swoich pokazach setki firm i korporacji, a jego pokazy online przyciągnęły na wszystkich platformach ponad trzy miliony stałych widzów i wygenerowały setki milionów odsłon. Y jest też ekspertem w dziedzinie Corporate Magic.

W Leonardo Royal Hotel Warsaw: odświeżone sale, nowy sprzęt i zdrowe brain breaks
MP Fast Date® po raz pierwszy gościł w zlokalizowanym w centrum stolicy Leonardo Royal Hotel Warsaw. Zwiedzanie i prezentacja możliwości eventowych całego obiektu również znalazły się w programie spotkania. – Celem podniesienia jakości naszej oferty w hotelu  Leonardo Royal Warsaw, dokonaliśmy w ostatnim czasie między innymi odświeżenia sal konferencyjnych, zainwestowaliśmy w nowoczesny sprzęt multimedialny oraz wzbogaciliśmy ofertę konferencyjną o lekkie i zdrowe Brain Breaks. Szczególną uwagę warto zwrócić na kameralność przestrzeni konferencyjnej znajdującej się na pierwszym piętrze naszego obiektu. Cztery duże modułowe sale i dwie małe salki są idealne na spotkania biznesowe, warsztaty czy kongresy, a przy tym zapewniają nam poczucie prywatności w przeciwieństwie do innych przestrzeni konferencyjnych w mieście – mówi Marcin Sadło.


Site inspection Leonardo Royal Hotel Warsaw

Hotel posiada 178 pokojów usytuowanych na piętrach od 18 do 27. Oferuje sześć sal konferencyjnych o łącznej powierzchni ok. 450 mkw. wraz z foyer na przerwy kawowe. Każda z czterech sal modułowych jest w stanie pomieścić do 80 osób w układzie teatralnym.

Pierwszy w 2022 roku MP Fast Date® odbył się 28 stycznia.

ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Ewa Witak, Fotograficznie.pl
MP Fast Date® w Leonardo Royal Hotel Warsaw 1 >>>
MP Fast Date® w Leonardo Royal Hotel Warsaw 2 >>>
MP Fast Date® w Leonardo Royal Hotel Warsaw 3 >>>

Zobacz Leonardo Royal Hotel Warsaw w Wyszukiwarce Obiektów >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl