Nowe, kameralne przestrzenie konferencyjne w hotelu Marriott w Warszawie
Warszawski hotel Marriott przygotował dla swoich klientów nowoczesne przestrzenie konferencyjne wyposażone w najnowsze i najskuteczniejsze światowe technologie AV, między innymi urządzenie Crestron Mercury – to jedno z wielu rozwiązań komunikacyjnych.
Położony w sercu Warszawy hotel Marriott stał się na przełomie lat 80. i 90. poprzedniego wieku łącznikiem Polski z zachodnim światem. Dziś jest jednym z pierwszych hoteli, który zapewnia system do przeprowadzenia wideokonferencji na najwyższym poziomie. Stylowe sale konferencyjne wyposażone są w aparaturę Crestron Mercury X połączoną z kamerą 4K, która obsługuje systemy Teams, Skype, Zoom i wiele innych. Dodatkowo, sale posiadają przyłącze stołowe, umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału (USB-C, HDMI, VGA, AUX) oraz bezprzewodową prezentację. W czasach gdy firmy coraz częściej decydują się wideokonferencje, hotel przygotował osiem kameralnych sal, w których znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, 75-calowe ekrany Ultra HD oraz podwieszane laserowe projektory 5000 m.
System, będący wsparciem dla aplikacji typu Zoom czy Teams, sprawia, że nawet 40 osób może ze sobą dyskutować i doskonale się słyszeć, zachowując przy tym bardzo wysoką jakość dźwięku. Kamery w salach konferencyjnych, podobnie jak kierunkowe mikrofony, reagują na ruch, podążając za przemieszczającymi się prelegentami. Jednocześnie klienci hotelu Marriott mają zapewnione pełne bezpieczeństwo, ponieważ urządzenia w salach konferencyjnych nie przechowują żadnych prezentowanych danych.
Urządzenie Crestron Mercury, kamera 4 K Huddly, mikrofony, głośniki, bezprzewodowa transmisja Full HD (60 klatek na sekundę) to gwarancja przeprowadzenia konferencji na najwyższym technologicznym poziomie. Obsługa hotelu nie zapomina o tych, którzy na spotkaniu będą obecni stacjonarnie i zapewnia zdrowe przekąski podczas przerw kawowych. Nowe menu w oparciu o trendy w cateringach konferencyjnych przygotował szef kuchni hotelu Paweł Kałuski.
Przestrzeń zaprojektowana została przez Opalinski Design House. Elegancka i dopracowana z detalami, by zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów i stworzyć dla nich poczucie komfortu.
W odpowiedzi na obencą sytuację, oprócz dostosowania się do najnowyszych trendów technologicznych, hotel przywiązuje szczególną uwagę do bezpieczeństwa gości oraz pracowników. W przypadku organizacji konferencji hotel działa zgodnie z wytycznymi i proponuje klientom optymalne rozwiązania, dzięki którym, spotkanie przebiegnie w przyjemnej atmosferze i będzie zgodne z procedurami sanitarnymi, tak, aby wszyscy czuli się komfortowo i bezpiecznie.
O hotelu Marriott w Warszawie
Hotel Marriott w Warszawie położony jest w samym centrum stolicy. Hotel dysponuje 523 odrestaurowanymi pokojami gościnnymi. Jest wśród nich 95 luksusowych, stylowo urządzonych apartamentów. Na terenie obiektu znajdują się dwie kondygnacje Executive, lokale gastronomiczne oraz mieszczący się na 40. piętrze Panorama Sky Bar, a także podziemny parking. W hotelu odbywają się konferencje i inne oficjalne spotkania. Na powierzchni przekraczającej 1500 m² znajduje się 18 kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych i wystawienniczych.
www.warsawmarriott.pl
Zobacz Hotel Marriott w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>
ARTYKUŁ PARTNERA