Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk, której częścią jest Walk Events, zmienia identyfikację wizualną.
Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, kolor zmienia się na bardziej intensywny, a minimalistyczny znak jest wspierany przez grafiki i animacje.
– Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim klientom – mówi Paweł Miklaszewski, partner Walk.
Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.
– Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym – mówi David Racchi.
Niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą trzy spółki: Walk Creative – agencja reklamowo-digitalowa powstała z połączenia wcześniejszych spółek Walk Digital oraz Walk Creative, realizująca usługi reklamowe z zakresu ATL i BTL, digital oraz social media i influencer marketingu, Walk PR – spółka prowadząca działania public relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz Walk Events – agencja eventowa zajmująca się planowaniem oraz realizacją wydarzeń komercyjnych i korporacyjnych w świecie offline oraz online.
Zespół grupy liczy ponad 100 osób.