Heima PR otwiera dział do komunikacji zaangażowanej społecznie

Monika Majcher (właścicielka agencji Heima PR) i Joanna Stawicka-Zarzecka (communication managerka) pokierują nowo powstałą Heima CareComm
Na zdjęciu: Monika Majcher (właścicielka agencji Heima PR) i Joanna Stawicka-Zarzecka (communication managerka) pokierują nowo powstałą Heima CareComm

Heima PR uruchamia nowy dział – Heima CareComm – który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, communication managerka.
 
Heima CareComm poprowadzi wszystkie niekomercyjne projekty, którymi opiekuje się agencja. Nowy dział będzie też rozwijać biznes oraz portfolio usług komunikacyjnych zaadresowanych do fundacji, fundacji korporacyjnych i stowarzyszeń. Z wiedzy i doświadczenia zespołu konsultantów skorzystają też firmy, które w swój model biznesowy mają wpisany zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne, korporacje dbające o pracowników, otoczenie społeczne i biznesowe, o środowisko i kwestie ESG.
 
Ruszamy z działem CareComm w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne, które moim zdaniem będą odgrywać coraz większą rolę w public relations. W ostatnich latach zaufały nam duże fundacje i firmy dbające o zaangażowanie społeczne. Wiemy, jak prowadzić takie projekty. Mamy dojrzały zespół, wiedzę, bardzo dużo doświadczeń i wypracowanych relacji z różnymi ekspertami. A poza tym, lubimy ten obszar i dobrze się w nim czujemy. Chcemy współpracować z instytucjami, które zdają sobie sprawę, że powodzenia projektów społecznych czy edukacyjnych nie powinno się mierzyć ekwiwalentem reklamowym albo jakimiś innymi, krótkoterminowymi wskaźnikami – mówi Monika Majcher, właścicielka Heima PR.
 
Heima CareComm wspierać będzie tworzenie projektów oraz kampanii społecznych, zdrowotnych i edukacyjnych. Zajmie się też prowadzeniem i rozwijaniem tych już istniejących. Nowy dział będzie odpowiadać za przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz doradztwo, które wykracza poza klasyczne usługi PR. Skoncentruje się na kreowaniu zainteresowania mediów przez dobór tematów i kontekstów, reaserch oraz organizację wywiadów i wydarzeń medialnych. W imieniu obsługiwanych firm, fundacji i instytucji konsultanci Heima CareComm będą współpracować z zewnętrznymi ekspertami, lekarzami, naukowcami, analitykami, a także z beneficjentami. Agencja zajmie się również brandingiem i całościową komunikacją wizualną projektów, a także współpracą z liderami opinii i influencerami.
 
W ciągu 11 lat istnienia Heima PR zrealizowała ponad trzydzieści zaangażowanych społecznie projektów i kampanii, działając m.in dla.: Fundacji Instytutu Matki i Dziecka, UNICEF’u, Fundacji Legii, akcji Wszyscy do Wioseł, kampanii Położna na medal, Zakładów Farmaceutycznych UNIA, Stowarzyszenia Ladies First, Centralnego Domu Technologii czy Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju. Joanna Stawicka-Zarzecka w swoim 15-letnim doświadczeniu w public relations prowadziła projekty m.in. dla firm Novo Nordisk, AstraZeneca, Promedica24, Gemini Polska, Fundacji Kwiat Kobiecości oraz kampanii społecznych „Pij Mleko, będziesz Wielki”, „Diagnostyka Jajnika”, „Piękna bo zdrowa”.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl