Wśród projektów nominowanych do Innovation są eventy
Podczas tegorocznych obrad konkursu Innovation, 33-osobowe jury oceniało 153 zgłoszenia. Kapituła doceniała przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach. Głównym kryterium oceny była zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.
Nominowanych jest 71 prac.
W kategorii Event & Instalacja (część konkursu Innowacje w komunikacji) nominowane projekty to: Drwal. Lepsza strona zimy (Mcdonald's Polsk, DDB Warszawa), Cold Waves By Porsche (Porsche Polska, DDB Warszawa, Walk Events), Bal w Maku (Mcdonald's Polska, DDB Warszawa OMD, Dentsu Creative), Zhakowany koncert w Roblox (ING Bank Śląski SA, Gong, Game Changer, ING Bank Śląski, Mediahub) Hydrostacja.fm (Zarząd Zieleni m.st. Warszawy w Dzielnicy Wisła, Dentsu Creative), Puk puk! Cho na... piszemy razem w Ż. (Grupa Żywiec, Feeders Agency, 2012 Agency, Starcom).
Pełne listy nominowanych dostępne są na stronie konkursu: https://innovation.sar.org.pl/
Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 23 listopada podczas dwudniowej Konferencji Imagination Day w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Obradom jury Innovation 2023 przewodniczyła Marta Życińska, Mastercard Europe, natomiast funkcję przewodniczących Jury pełnili: Sebastian Szaraniec, Żabka Polska (Innowacje w biznesie), Iwona Jarosińska-Opiela, BNP Paribas Bank Polska (Innowacje w komunikacji) i Rafał Madajczak, Gazeta.pl (Innowacje w mediach).
Organizatorem Innovation jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.