Justyna Fabisiak: Event jeszcze mocniej stał częścią komunikacji

Justyna Fabisiak, Mamy To
Na zdjęciu: Justyna Fabisiak, Mamy To

2023 był kontynuacją wielu naszych początkowych założeń – utrzymaliśmy stałych klientów, ale wciąż dywersyfikowaliśmy nasze portfolio o nowych. Justyna Fabisiak z agencji Mamy To, która znalazła się w Top 10 Agencji w jedenastej edycji MP Power Awards®, podsumowuje ostatni rok w branży i w działalności agencji oraz wskazuje najważniejsze trendy i wyzwania 2024.
 
Najważniejsze zjawiska / wydarzenia 2023
 

AI – sztuczna inteligencja stała się nie tylko akcentem podczas wydarzenia. Coraz częściej korzystamy z niej na etapie tworzenia grafik i dodawania „smaczków” w scenariuszu.
 
ESG – dużo o tym mówiliśmy. Wielu naszych klientów wzięło się za „zielony” temat tak na serio. Był to ważny punkt w briefie, na który odpowiadaliśmy, szukając najlepszych ekologicznych pomysłów. Bardzo nas to cieszy!
W eventach nie ma już miejsca na greenwashing, uczestnicy są bardziej świadomi i pseudoekologiczna ściema już tak łatwo nie przejdzie, tym bardziej musimy zrobić więcej niż przysłowiowe ograniczanie słomek, by zadbać o wiarygodność naszych klientów.
 
Bye bye Fest Festival – zniknięcie z kalendarium festiwali wydarzeń organizowanych przez Fest Festival był szeroko omawianym tematem w 2023. Wierzymy, że to miejsce szybko wypełnią kreatywni profesjonaliści.
 
Boom w branży IT – początek 2023 był zaskakujący w branży IT. Kryzys, dużo zwolnień oraz odwoływanie zaplanowanych wcześniej eventów. Nigdy byśmy nie pomyśleli, że mogą nas dosięgnąć skutki paniki na akcjach Silicon Valley Bank, okazało się, że są bliżej, niż się spodziewaliśmy.
 
Human touch – im mocniejsze jest AI, tym mocniejszy nacisk stawiany był na human touch. To był często spotykany punkt w briefie, aby podkreślić siłę i rolę człowieka ponad AI.
 
Najważniejsze wyzwania roku 2023
 
Optymalizacja budżetowa! Sky is the limit został zaparkowany. To był czas myślenia o budżecie, a tym samym wyzwanie dla działu kreatywnego, który musiał zmienić myślenie i szukać sposobu na imponujący efekt mieszczący się w budżecie.
 
Po co organizowany jest event? Event dla samej zabawy, to już przeszłość. Event jeszcze mocniej stał częścią komunikacji. Wyzwaniem było to, aby wydarzenie żyło przed i po nim.
 
Najważniejsze trendy roku 2024

Człowiek! Podkreślenie, że jest najważniejszy. Technologia jest jedynie wsparciem dla jego pracy.
 
Dobra komunikacja. Eventy są celebracją ważnych wydarzeń lub odpowiedzią na kryzysowe sytuacje. W każdym przypadku niosą ze sobą cel, który musi wybrzmieć w komunikacji. Dlatego w 2024 będziemy dalej szukać i tworzyć najlepsze pomysły na dotarcie do jak największego grona odbiorców.
 
AI Mądre wykorzystanie sztucznej inteligencji jako wsparcie w naszej pracy oraz część, którą widać podczas eventu.
 
ESG Tworzenie konceptów i pomysłów sceno-technicznych, które będą ograniczały ślad węglowy, które będą przemyślane oraz być może będą wielokrotnie wykorzystane.
 
Mamy To w 2023
2023 był kontynuacją wielu naszych początkowych założeń – utrzymaliśmy stałych klientów, ale wciąż dywersyfikowaliśmy nasze portfolio o nowych.
Powiększyliśmy zespół o kolejnego doświadczonego producenta.
Wprowadziliśmy kilka wewnętrznych zmian, których efekt zobaczymy w 2024 roku.
Mimo wciąż krótkiego stażu na rynku jesteśmy w top 10 agencji eventowych MP Power Awards®.
Otrzymaliśmy nagrodę Eventex za projekt Range Rover Sport.
Aga Sołtysiak znalazła się wśród 72 najbardziej wpływowych ludzi eventowych w Polsce i nominowana została do osobowości roku Meeting Plannera.
Ewa Rynkowska zdobyła tytuł Kreatywnej Roku Branży Eventowej podczas gali MP Power Awards®.
Zorganizowaliśmy pierwszą w Polsce edycję turnieju Red Bull Half Court – znany na całym świecie format amatorskiej koszykówki 3x3.
Zrealizowaliśmy swoje cele biznesowe na 2023 i w przyszłym roku idziemy po więcej.
 
Mam To to butikowa agencja eventowa. W swoich projektach tworzy strategie, buduje komunikację i zwiększa zasięgi. Stawia na doświadczenia. Projekty agencji nagrodzone zostały w Polsce i za granicą. W swoim portfolio posiada brandy takie jak: T-Mobile, Mitsubishi Motors, Henkel Polska, Red Bull, Ochk, czy Stock.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl