Z-Factor i MICEview ogłaszają strategiczne partnerstwo
Z-Factor i MICEview, dwie wiodące firmy specjalizujące się w analizie rynku dla branży spotkań ogłosiły strategiczne partnerstwo, które ma na celu przedefiniowanie standardów i poprawę analizy rynku w branży spotkań w całej Europie.
Partnerstwo Z-Factor i MICEview ma stanowić znaczący krok w branży, łącząc wiedzę i zasoby dwóch wpływowych graczy w celu stworzenia optymalnych ram dla benchmarkingu spotkań i wymiany danych. Wykorzystując połączone siły, Z-Factor i MICEview dążą do wzmocnienia zespołów ds. sprzedaży i zarządzania przychodami, dostarczając kluczowych informacji, ostatecznie zwiększając efektywność i skuteczność ich działań.
– Jesteśmy podekscytowani, że możemy rozpocząć tę podróż z MICEview – mówi Wojciech Liszka, właściciel i CEO Z-Factor. – To partnerstwo reprezentuje zbieżność naszego wspólnego zaangażowania na rzecz innowacji i najwyższej jakości w obsłudze branży spotkań. Razem jesteśmy gotowi wprowadzić nowe standardy i kształtować przyszłość analizy rynku spotkań w Europie.
Potwierdza to Tobias Tegetmeyer, partner zarządzający w MICEview: – Współpraca z Z-Factor stanowi ekscytującą możliwość połączenia naszych sił i kompetencji w celu dostarczenia naszym klientom niezrównanej wartości. Pracując razem nad określeniem optymalnych zestawów danych i standardów branżowych, zamierzamy dostarczać dane, które będą wspierać świadome podejmowanie decyzji i sprzyjać rozwojowi w branży spotkań.
Partnerstwo będzie polegać na wspólnym definiowaniu optymalnych zestawów danych, współpracy z kluczowymi interesariuszami oraz zapewnieniu zgodności z ramami prawnymi i standardami branżowymi. Ponadto, Komitet Sterujący składający się z przedstawicieli obu firm będzie nadzorował wdrażanie inicjatyw partnerskich.
Ze wspólną wizją i zaangażowaniem, Z-Factor i MICEview są gotowi przewodzić w transformacji branży spotkań, napędzając innowacje i dostarczając wartość klientom w całej Europie – deklarują przedstawiciele obu firm.