KonfeRejs 2024, czyli branża nabiera wiatru w żagle z Hotelem Gołębiewski w Mikołajkach

W Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach odbył się event skierowany do branży eventowo-konferencyjnej KonfeRejs 2024. Wydarzenie zostało zaplanowane i zorganizowane przez zespół sieci Gołębiewski Holding.

Każdy obiekt w sieci Hoteli Gołębiewski stara się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, tak chętnie odwiedzających obiekty zlokalizowane w najatrakcyjniejszych miejscach w Polsce, mianowicie we wspomnianych Mikołajkach na Mazurach, w Karpaczu i Wiśle na południu Polski, w Białymstoku na wschodnich krańcach Polski, a w niedługim czasie także w nadmorskim Pobierowie.  

Gotowość do podejmowania nowych wyzwań Hotele Gołębiewski w spektakularny sposób zaznaczyły w czerwcu w Mikołajkach, organizując nad malowniczym jeziorem Tałty jedno z bardziej oczekiwanych wydarzeń skierowanych do branży konferencyjnej – KonfeRejs 2024 (14 – 16 czerwca). Tym samym przypomniały o sobie i pod nieprzypadkowym hasłem: „Nabieramy wiatru w żagle!” zaprezentowały moc swoich możliwości organizacyjnych i charakterystyczną gościnność. To właśnie dla tej niezwykłej gościnności i atmosfery kreowanej przez Hotele Gołębiewski, odwiedza je już trzecie pokolenie gości! Wyjątkową rangę tego wydarzenia podkreślił patronat Ministerstwa Sportu i Turystyki.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 300 przedstawicieli branży MICE, zarówno agencji eventowych, jak i korporacji. Mogli oni uczestniczyć w panelach dyskusyjnych i prezentacjach oraz korzystać z atrakcji oferowanych przez obiekt. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń biznesowych, ale także do zaprezentowania najnowszej oferty sieci Gołębiewski Holding, organizatora wydarzenia, który zadbał o to, aby meeting plannerzy poczuli się u nich jak wyjątkowi goście, bo zwykle podczas realizacji eventów nie mają na to czasu.
 
KonfeRejs był dość trudnym logistycznym wyzwaniem, gdyż aranżowany był na pięciu różnych przestrzeniach. Poza tym duże zainteresowanie, które wzbudził (zaczęło się od 120 osób, które wyraziły chęć uczestnictwa w wydarzeniu, a ostatecznie wzięło w nim udział aż 300 gości), wymagało podejmowania w ostatniej chwili decyzji o zmianie koncepcji i przearanżowaniu przestrzeni, co się udało i pokazało elastyczność organizatorów.
 
W przygotowanie eventu zaangażowane były wszystkie hotele Gołębiewski, co wymagało od ich pracowników sprawnej pracy zespołowej. Bogaty program i kilkunastu występujących artystów sprawiło, że potrzebny sprzęt przywieźć musiały dwa tiry.
Część artystyczną, która odbyła się w Klubie Nocnym Hotelu Gołębiewski, zapewnił Dance and Exclusive Concept, który razem z najlepszymi muzykami, DJ-ami, producentami muzycznymi i wokalistami zaprezentował niezapomniany show.

– Nasza oferta jest bardzo szeroka – jest w niej miejsce zarówno na team building, jak i na duże konferencje czy celebracje. Jesteśmy częścią przemysłu spotkań i chcemy go wspólnie z branżą rozwijać. Takie spotkania jak KonfeRejs pozwalają nam na wypracowanie jeszcze lepszej polityki sprzedaży z naciskiem na zrozumienie potrzeb klienta i trendów branżowych –  mówi Marta Masłowska, Dyrektor Sprzedaży i Konferencji, Gołębiewski Holding.

Gołębiewski Holding to, oprócz hotelu w Mikołajkach na Mazurach, także obiekty w Karpaczu i Wiśle oraz w Białymstoku. Wkrótce otwarty zostanie kolejny hotel, zlokalizowany w nadmorskim Pobierowie.  Firma rozwija dwa główne kierunki działalności – aktywny wypoczynek rodzin z dziećmi oraz organizacja dużych wydarzeń o charakterze gospodarczym, biznesowym i typowo konferencyjnym. W tym celu właściciele inwestują w infrastrukturę, sprzęt audiowizualny, w unowocześnianie sal konferencyjnych i zaplecza technicznego oraz na bieżąco poszerzają katalog ofert. W najbliższym czasie zostanie między innymi wprowadzone nowoczesne rozwiązanie do obsługi gości przy recepcji – automatyczny check-in.

Przestrzeń konferencyjna wszystkich obiektów sieci obejmuje pomieszczenia o powierzchni 27 tysięcy mkw. Odbywają się w nich bardzo duże i znaczące wydarzenia, takie jak między innymi Forum Ekonomiczne w Karpaczu – gigantycznego wydarzenia goszczącego prezydentów, premierów, ministrów z całej Europy oraz elitę biznesową, gospodarczą czy medialną regionu. W trakcie Forum mają miejsce spotkania gromadzące jednorazowo sześć tysięcy osób. W salach konferencyjnych i balowych odbywają się dziesiątki paneli dyskusyjnych jednocześnie. Warto jednak zaznaczyć, że Hotele Gołębiewski nie zamykają się na organizację mniejszych wydarzeń.
 
Nie można zapomnieć, że Hotele Gołębiewski to firma rodzinna, która stawia nie tylko na biznes, ale także na relacje i emocje. Hotele Gołębiewski są więc inicjatorami działań społecznych takich jak Bieg po Nowe Życie, największe w Polsce wydarzenie wspierające transplantologię. Grupę charakteryzuje również niski poziom rotacji pracowników, u których staż pracy w wielu przypadkach wynosi ponad 30 lat. Bo biznes to ludzie, a ludzie to klienci i goście, których dobro jest przecież najważniejsze.
 
Podczas KonfeRejs 2024 będącego pokazem sprawnego działania i profesjonalizmu, goście mieli bezpośredni kontakt z doświadczonym zespołem Hoteli Gołębiewski, dzięki czemu mogli lepiej zrozumieć ich ofertę, spróbować dań serwowanych przez najlepszych kucharzy, poznać nowe możliwości sieci hoteli, a także przekonać się, jak dużą gotowość do podejmowania nowych wyzwań i osiągania coraz to wyższych celów mają w sobie ich obecni właściciele. A celem Hoteli Gołębiewski jest dalsze pozostanie aktywnym graczem na polskim rynku turystycznym oraz spotkań i wydarzeń.
 
Uczestnicy KonfeRejs 2024 o wydarzeniu

Piotr Matuszewski, dyrektor ds. rozwoju, Abrys: KonfeRejs to strzał w dziesiątkę
Organizacja spotkania przedstawicieli branży MICE przez Gołebiewski Holding była strzałem w dziesiątkę. Świetne miejsce – Hotel Gołebiewski w Mikołajkach i trzy dni wypełnione prezentacjami, panelem dyskusyjnym i dwoma interesującymi power speechami Tomasza Kammela i Michała Kanarkiewicza dały nam dużą dawkę wiedzy. Organizatorzy zapewnili też przestrzeń i czas na kuluarowe rozmowy. Kilkuset uczestników miało okazję spotkać się i wymienić doświadczeniami z przyjaciółmi z branży spotkań. Jestem zaszczycony, że mogłem wziąć udział w tym przedsięwzięciu również jako jeden z uczestników panelu dyskusyjnego „Miejsca, które inspirują: Jak wybrać idealne miejsce na event”, który świetnie poprowadził Robert Szulc. Nasi Gospodarze zadbali o nas maksymalnie, a gościnność i profesjonalizm zespół Hoteli Gołębiewski pozostanie w nas długo. Rejs po Jeziorze Mikołajskim, gra terenowa, warsztaty szachowe, degustacja lokalnych specjałów i dwa bankiety oplecione świetną oprawą wizualną, artystyczną i muzyczną z finałem w postaci występu rewelacyjnego zespołu Stage Fever. Działo się!
 
Joanna Nowak, Administration Specialist HNC, DSM-Firmenich: Niesamowita dawka inspiracji z dbałością o detale
Event był niesamowitą dawką inspiracji, nie tylko pod względem spotkanych osób i nawiązanych znajomości, ale też pokazanych możliwości obiektu i swego rodzaju przypomnieniem, że lider jest tylko jeden, szczególnie w przypadku miejsc, dla firm, gdzie liczba pracowników jest dość spora. Event był zorganizowany wspaniale, od pierwszych chwil wejścia do hotelu… Dla mnie jako osoby zwracającej uwagę na detale był to absolutny majstersztyk.
 
Renata Piątkowska, Dyrektor Biura, Krajowa Izba Radców Prawnych (KIRP): Wydarzenie z dużym rozmachem
Było mi niezwykle miło gościć na tym wydarzeniu, nie spodziewałam się takiego rozmachu. Wieczory były niezwykle atrakcyjne i pod względem artystycznym, i cateringowym, i całej imponującej oprawy. Obecność właściciela hotelu na wydarzeniu w Klubie Nocnym była bardzo miła, podobnie jak managementu podczas uroczystej kolacji i konferencji. Oprawa muzyczna każdorazowo była fantastyczna. Rejs z muzyką na żywo był niesamowicie przyjemny. Gra „integracyjno-orientacyjna” też świetna, choć wymagająca pod względem fizycznym w dość ograniczonym czasie. Ale daliśmy radę!
Konferencja również była bardzo cenna – występ Michała Kanarkiewicza zaskakująco ciekawy, a Tomasz Kammel na końcu tego bloku był wisienką na torcie. Naprawdę super wydarzenie.
Wiem, ile wysiłku kosztowało to organizatorów, bo wiem jak niełatwa i wymagająca jest organizacja wydarzeń. Ponieważ w pracy zawodowej w dużej mierze osobiście odpowiadam czy bezpośrednio organizuję wydarzenia, to bardzo, bardzo doceniam to, że mogłam być gościem i po prostu cieszyć się tymi dniami, wieczorami i atrakcjami.

Beata Romaniewicz, Project Manager, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych: Świetnie spędzony czas
Event bardzo mi się podobał. Był to świetnie spędzony czas, nie tylko na zabawie, ale również na owocnym networkingu. Poznałam wiele wartościowych osób, z którymi udało mi się nawiązać cenne relacje, zarówno prywatne, jak i zawodowe. Rozmowy z tak inspirującymi ludźmi były niezwykle wartościowe i dały mi wiele nowych perspektyw. Co więcej, po raz pierwszy od dłuższego czasu poczułam się naprawdę dopieszczona – jako gość, a nie jako organizator konferencji. To uczucie bycia w pełni zadbanym i docenionym sprawiło, że mogłam w pełni skupić się na korzystaniu z wszystkich atrakcji i możliwości, jakie oferowała konferencja.

Barbara Skowrońska, Dyrektor, Łączę Kropki, Corporate Events: Prawdziwe święto eventowców
Co się stanie, gdy cała branża MICE przyjedzie na Mazury? Ja już wiem, Marta Masłowska, Dorota Durczak wraz z całym Teamem stworzyły prawdziwe święto eventowców. Drogie Panie, moje ukłony, zrobiłyście to po mistrzowsku. Branża eventowa nie należy do lekkich, ale za to daje niesamowitą satysfakcję, że są w niej wybitne osoby z niezwykłą charyzmą i za to chyba lubię MICE. Najbardziej. Gołębiewski Holding do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu. Następne zrobię u Was.

Małgorzata Sobczak, Dyrektor Marketingu, Polska Grupa Zakupowa Kupiec: Duże brawa dla całego zespołu
Był to dla mnie wyjątkowo ciekawy i inspirujący pobyt. Pewnie nie będę oryginalna, pisząc, że niezbyt często mam okazję spędzać czas na tego typu wydarzeniach w roli gościa:) Gratuluję świetnie wykonanej pracy jako gospodarza oraz tego, że udało się organizatorom zachować balans pomiędzy częścią merytoryczną a relaksem i wypoczynkiem. Duże brawa dla całego zespołu, który zadbał o każdy szczegół dwudniowego pobytu.

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl