Nieoczekiwane formy promocji: jak naklejki podłogowe mogą wzmocnić Twoją kampanię reklamową?

Aby poszerzyć grono klientów swojej firmy, można wprowadzić w życie wiele pomysłów na reklamę. Niektóre są bardzo oczywiste, inne mniej – nie myśli się o nich jak o formie promocji, a właśnie tak działają na odbiorców. Jedną z nieoczywistych metod reklamy są naklejki podłogowe! Jak działają i pomagają w promocji marki?
 

Zwiększona widoczność sklepu, biura lub punktu usługowego

Ciekawym pomysłem na nietypowe reklamy są naklejki podłogowe. To specjalne modele, które umieszcza się na posadzkach, np. w punktach handlowych, hipermarketach, biurach czy dużych lokalach usługowych. Zadaniem takich naklejek jest najczęściej kierowanie do konkretnego punktu, np. do danego sklepu.

Jednak na naklejki podłogowe zwracają uwagę przechodnie nawet wtedy, gdy nie planują udać się do reklamowanego miejsca. Naklejki po prostu przyciągają wzrok. Dzięki temu można przyciągnąć zainteresowanie klienta, a oryginalna reklama zapadnie mu w pamięć. Przekłada się to na częstsze wizyty w sklepie czy punkcie firmowym, ponieważ trafiają tam nowe osoby, które zaciekawiła reklama.

Budowanie świadomości o marce

Naklejki antypoślizgowe podłogowe to świetny sposób na budowanie świadomości o marce. Takie modele rzucają się w oczy podczas poruszania się po danym obiekcie, np. po centrum handlowym. Są charakterystyczne, więc łatwo je zapamiętać. Dzięki temu nazwa firmy może zakorzenić się w głowie i zachęć do odwiedzenia, np. sklepu czy innego punktu – fryzjera, kosmetyczki czy nawet banku.

Czasami dzięki takiej reklamie klienci poznają markę i korzystają z jej usług lub produktów, gdy tego potrzebują. Naklejka podłogowa sprawi też, że w pamięci pozostania nazwa firmy. To może przyczynić się do skorzystania z jej oferty, a także do rozmów o produktach dostępnych w sklepie czy oferowanych usługach.

Naklejki podłogowe muszą jednak pasować do całej identyfikacji wizualnej marki, dlatego jeśli zmieni się np. logo, warto wymienić naklejkę na nową.

Jak stosować naklejki podłogowe?

Naklejki podłogowe można wykorzystywać na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim służą jako już wspomniane ścieżki do miejsc, do których mają udać się klienci, np. do sklepu czy do produktów promocyjnych. Jednak można stosować je również inaczej. Poleca się takie naklejki wykorzystać do informowania klientów o produktach i usługach czy nawet do tworzenia interaktywnych gier – to świetna opcja do sklepu z zabawkami albo na plac zabaw dla dzieci.

Jakie są zalety naklejek podłogowych?

Naklejki na podłogę mają wiele zalet. Oprócz tego, że są dobrym elementem strategii marketingowej, to cechują się dużą trwałością, dzięki czemu nie trzeba martwić się ich częstą wymianą. Jeśli jednak zajdzie taka potrzeba, można usunąć naklejkę i przykleić do podłogi nowy model, np. przy okazji zmiany asortymentu w sklepie.

Naklejki podłogowe poleca się głównie w przypadku kampanii długoterminowych. Najlepiej umieszczać je w miejscach strategicznych, np. przy wejściu lub w okolicy kas. Przyciągają uwagę klientów, co często przekłada się na zwiększony utarg.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl