KDK Events w nowej odsłonie
Agencja KDK Events przeszła rebranding – odświeżyła identyfikację wizualną, zaprezentowała nową stronę internetową, wprowadziła nowe narzędzia i – jak podkreśla – podchodzi do realizacji wyzwań z jeszcze większą energią, którą m.in. wyraża nowa kolorystyka.
– Po wielu godzinach rozmów, planów i kreatywnych spotkań – pełnych kawy i inspiracji – zrozumieliśmy, że nadszedł czas na zmiany. Chcemy dać światu jasny sygnał, że nasze ambicje i możliwości znacząco się rozwinęły – mówi Katarzyna Piwowar, dyrektor kreatywna KDK Events.
Dlaczego rebranding?
Celem rebrandingu było dostosowanie wizualnej tożsamości agencji do dynamicznie rozwijającego się rynku eventowego i rosnących oczekiwań klientów. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać to, kim KDK jest dzisiaj – agencją, która idzie z duchem czasu, ale nie zapomina o swoich korzeniach. – Nowoczesność, energia, kreatywność – to wartości, które towarzyszyły nam od początku, ale teraz wyrażamy je w jeszcze bardziej wyrazisty sposób. Nasze projekty są pełne energii i dynamiki, a nowa identyfikacja wizualna doskonale to oddaje. Stawiamy na minimalizm i świeżość, bo takie podejście przyciąga uwagę i inspiruje – mówi Katarzyna Piwowar. – Nowe logo i kolory nie tylko lepiej oddają nasz charakter, ale także wprowadzają odświeżający powiew, który zauważają nasi klienci.
Nowa identyfikacja wizualna – co się zmieniło?
W ramach rebrandingu powstała nowa strona internetowa – www.kdkevents.pl – zbudowana – jak podkreśla Katarzyna Piowowar – według najnowszych trendów w designie, która nie tylko przyciąga wzrok, ale również spełnia wszystkie wymogi UX. – Intuicyjność użytkowania była dla nas priorytetem – chcemy, aby nasi klienci łatwo odnajdywali potrzebne informacje i czuli się pewnie, poruszając się po stronie – wyjaśnia. Odświeżony „look” ma być także jasnym sygnałem, że KDK Events śledzi trendy, jest na bieżąco z nowymi technologiami i nie boi się wyzwań – również tych bardziej lifestylowych, które coraz częściej pojawiają się w świecie eventów.
– Strona jest wizytówką, która nie tylko prezentuje naszą ofertę, ale również pokazuje, że jesteśmy otwarci na innowacje i nowe wyzwania. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie się, by być jeszcze lepszym partnerem dla naszych klientów – podkreśla dyrektor kreatywna.
Zmiany objęły także logo agencji. – Postawiliśmy na nowoczesny minimalizm, który świetnie współgra z naszą misją. Choć logo przeszło „kosmetyczny lifting”, to duch KDK Events pozostał niezmieniony – nadal jesteśmy tym samym zespołem z sercem do działania! – podkreśla Katarzyna Piwowar.
Nowe kolory: limonka i fiolet
Jednym z kluczowych elementów rebrandingu była zmiana kolorystyki. Wcześniejsze barwy agencji – pomarańczowy i niebieski – ustąpiły miejsca nowym, bardziej dynamicznym i inspirującym odcieniom: energetycznej limonce i uspokajającemu, ale inspirującemu fioletowi. – Chcieliśmy, aby nasze kolory były nie tylko odważne, ale też niosły ze sobą odpowiednie skojarzenia – tłumaczy Magdalena Sołodyna, art director KDK Events odpowiedzialna za rebranding. – Limonka symbolizuje energię, świeżość i ciągły rozwój. Jest to kolor, który wyzwala pozytywne emocje, a jednocześnie odzwierciedla naszą chęć działania. Fiolet natomiast ma wiele znaczeń – oprócz tego, że kojarzy się z kreatywnością, symbolizuje także innowacyjność i nowoczesne technologie. Jest idealnym tłem dla tego, co chcemy pokazać: jesteśmy agencją, która nie boi się nowych technologii i stale szuka nowych, kreatywnych rozwiązań.
Co dalej?
– Rebranding to dopiero początek. Nowa identyfikacja wizualna pozwoli nam jeszcze lepiej realizować cele biznesowe – budować silniejsze relacje z klientami, inspirować i kreować wyjątkowe wydarzenia. Nasza energia i kreatywność są teraz jeszcze bardziej widoczne, a my jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania – zapewnia dyrektor kreatywna agencji.
Jesienią KDK Events rusza z autorskim podcastem „Eventualni”, gdzie jej przedstawiciel rozmawiać będą, szczerze, otwarcie i bez cenzury, z ciekawymi postaciami związanymi z branżą eventową.
W ubiegłym roku agencja KDK obchodziła 18-lecie działalności. Zobacz też rozmowę z Michałem Michałowskim, senior partnerem KDK Events >>>