Strefa Marki Blum wyróżniona w MUSE Creative Awards
Interaktywna Strefa Marki Blum stworzona przez krakowską agencję BluExperience zdobyła Złotą Nagrodą MUSE Creative Awards w kategorii „Experiential & Immersive – Exhibition Experience”. MUSE Awards to międzynarodowy konkurs organizowany przez International Awards Associate (IAA), który wyróżnia najlepsze projekty kreatywne i designerskie z całego świata. Do tegorocznej edycji zgłoszono 8700 projektów.
Strefa Marki Blum, która powstała w głównej siedzibie firmy, to przestrzeń stworzona z myślą o pracownikach, klientach i wszystkich, którzy chcą lepiej poznać wartości i produkty firmy Blum. Można tam zanurzyć się w blisko 80-letniej historii firmy, poczuć jej wartości i zrozumieć, jak Blum ewoluował, stając się globalnym liderem w branży. To przestrzeń, w której technologia łączy się z ludzkim dotykiem, a każdy element – od multimedialnych animacji po dynamiczne treści – tworzy immersyjne doświadczenie.
– Stworzyliśmy wielowymiarową strefę, gdzie spotykają się wartości, ludzie i emocje, łącząc język projektowania wnętrz, multimedia i emocje sceniczne. Strefa stała się miejscem, gdzie innowacyjne materiały, różnorodne faktury oraz przestrzenne bryły tworzą unikalne doświadczenie spotkania z marką. Obserwujemy, co dzieje się w obszarze marketingu doświadczeń i jestem przekonany, że nie tylko podążaliśmy za trendami, ale wyznaczyliśmy nowy kierunek dla wielu innych marek, które myślą o tego typu działaniach – mówi współtwórca projektu Adam Nyk, Iconyk.
Koordynatorem projektu dla Blum Polska była krakowska agencja BluExperience. Partnerami projektu są Iconyk, Dobrze Powiedziane – Michał Zalewski, HausLab
Case study: Strefa marki polskiego oddziału firmy Blum z BluExperience >>>
MUSE Creative Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia osiągnięcia w dziedzinie kreatywności i projektowania. Organizatorem konkursu jest International Awards Associate (IAA). Nagrody MUSE służą jako platforma dla twórców, którzy chcą zaprezentować swoje innowacyjne pomysły, przełomowe rozwiązania i kreatywne podejście na arenie międzynarodowej.
W jury znaleźli się m.in: dyrektor kreatywny w Grey Pakistan - Fizza Shah, dyrektor artystyczny w Ogilvy Australia - Alexandre Collares, senior art director w AlmapBBDO - Felipe Paganoti, zastępca dyrektora kreatywnego w McCANN Nowy Jork - Lucas Ribeiro, partner kreatywny w BEAMY - Ronn Lee, dyrektor kreatywny i mentor w Publicis Middle East - Augusto Jesus Correia, dyrektor ds. doświadczeń marki i projektowania w Bemergroup Int. - Ralph Christian Bremenkamp, starszy architekt w Tiago do Vale Arquitectos - Tiago do Vale, dyrektor kreatywny i założyciel Kre8ive Partners - Mark Turner, główny asystent / BIM Lead / adiunkt w Kohn Pedersen Fox; Uniwersytet Kean - Yafei Zhang, dyrektor kreatywny w MRM / McCann oraz Makina & Co - Danilo Villanueva, projektant mody w Thom Browne - Di Gao.