ClickMeeting wprowadza opcję dobrowolnych wpłat od uczestników webinarów

Na świecie coraz większą popularnością cieszy się model zarabiania na wydarzeniach online za pośrednictwem dobrowolnych wpłat od uczestników, chcących okazać twórcy swoje uznanie. Platforma webinarowa ClickMeeting wprowadza taką funkcję, obok dostępnych dotychczas opcji płatnych biletowanych wydarzeń online. Wśród płatnych webinarów zorganizowanych na platformie ClickMeeting, najbardziej dochodowy w tym roku dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Ogromną popularnością cieszą się tego typu wydarzenia dotyczące zagadnień z branży medycznej, psychologii, coachingu oraz edukacji. W sumie od stycznia do sierpnia 2024 r. za pośrednictwem ClickMeeting zorganizowano blisko 800 płatnych wydarzeń, które zarobiły łącznie 2,7 mln zł.

ClickMeeting jako pierwsza tego typu platforma w Polsce wprowadził możliwość przesyłania przez uczestników i słuchaczy dobrowolnych wpłat, tzw. donejtów.
– Model zarabiania opierający się na dobrowolnych wpłatach cieszy się na świecie coraz większą popularnością. Nie jest to tradycyjna sprzedaż – odbiorcy wspierają twórcę dobrowolnymi opłatami, doceniając w ten sposób wiedzę oraz informacje, które od niego otrzymują – mówi Tomasz Bołcun, brand manager ClickMeeting. – Tzw. donejty dobrze sprawdzą się w przypadku osób, które chcą zarabiać na swoich wydarzeniach online, ale nie są jeszcze pewne, czy potencjalni uczestnicy zechcą wykupić bilet na cały webinar, a także wśród tych, którzy prowadzą bezpłatne wydarzenia online i chcieliby uczynić je dodatkowym źródłem dochodu.
Dzięki wprowadzeniu tej funkcji ClickMeeting stał się kompleksową platformą webinarową na rynku dla osób zainteresowanych zarabianiem na webinarach. Zapewnia m.in. szybkie płatności w różnych walutach, oraz integrację z programami do wystawiania faktur, a także wiele funkcji pozwalających tworzyć promocje na bilety, kody rabatowe czy pule tańszych biletów takie jak early birds.
 
Od stycznia do sierpnia 2024 r. za pośrednictwem ClickMeeting w Polsce zorganizowano 797 płatnych wydarzeń, na które bilety o łącznej wartości 2,7 mln zł kupiło ponad 24,5 tys. osób. Jeden webinar zarobił więc średnio 3,3 tys. zł. Największym zainteresowaniem niezmiennie cieszą się webinary i spotkania z branży medycznej.
W omawianym okresie najbardziej dochodowym wydarzeniem online była konferencja poświęcona tematyce ratownictwa medycznego, na którą sprzedano bilety o łącznej wartości 83,3 tys. zł. Drugie w kolejności było wydarzenie szkoleniowe dla nauczycieli (73,5 tys. zł), a trzecie – szkolenie z zakresu anestezjologii (65,5 tys. zł). Z kolei z największym zainteresowaniem odbiorców spotkał się webinar poświęcony kulturze pisania maili, na który sprzedano 1008 biletów.
Sądząc po liczbie organizowanych webinarów, sporą popularnością wśród Polaków, oprócz tematów medycznych, cieszą się spotkania poświęcone psychologii i wszelkiego rodzaju coachingowi, poradom dotyczącym nauki szkolnej i radzeniu sobie z problemami z wymową. Przedział cen biletów jest bardzo duży – od zaledwie 1 zł do nawet 999 zł.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl