Dlaczego warto spróbować MICE w Czechach?
Pierwszy czeski workshop MICE odbył się 4 października 2024 roku w Poznaniu, podczas targów Tour Salon. Wydarzenie zorganizowane przez CzechTourism – Czeską Centralę Ruchu Turystycznego – miało na celu promowanie mocnych punktów oferty naszych południowych sąsiadów. W warsztatach „one-on-one” wzięli udział przedstawiciele ośmiu z czternastu czeskich regionów oraz osiem polskich agencji eventowych i biur podróży.
Tomáš Zukal, dyrektor polskiego przedstawicielstwa CzechTourism, podkreślił, że największą korzyścią z targów było nawiązanie bezpośrednich relacji oraz uzyskanie informacji zwrotnych na temat mocnych stron czeskiej oferty. Jak zaznaczył: – Dowiedzieliśmy się, że wiele czeskich obiektów jest konkurencyjnych cenowo i łatwo dostępnych. Naszymi unikalnymi cechami są m.in. setki zachowanych zamków i pałaców oraz tradycyjna kultura browarska i winiarska.
Zukal zwrócił również uwagę, że Polska i Czechy są dla siebie drugimi najważniejszymi rynkami, a działania MICE wzmacniają eksport.
CzechTourism planuje dalej wspierać polską branżę trzema wyjątkowymi sposobami. Uczestnicy workshopu:
- zostali zaproszeni na listopadowy fam trip na Morawy Północne i Południowe,
- uzyskali dostęp do informacji o cenach i walorach czeskich obiektów MICE,
- otrzymają wsparcie przy pozyskiwaniu klientów.
CzechTourism zachęca do kontaktu i zapowiada, że działania będą kontynuowane w przyszłym roku, aby więcej polskich firm odkryło Czechy jako najlepszy wybór na bliskie zagraniczne konferencje lub programy incentive.
ARTYKUŁ PARTNERA